بازدید 3618
۱

اعتراض سرمربی استقلال به برنامه تیم‌ملی

کد خبر: ۶۵۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 16 January 2017
سرمربی استقلال خوزستان گفت:مربیان نزدیک به هم بودند و جو صمیمی خیلی خوبی بود و این دوستی می تواند به فوتبال ما کمک کند.

به گزارش تابناک ورزشی، سیروس پورموسوی درباره حضور در کلاس های مربیگری اظهار داشت: جا دارد از فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش تشکر کنیم که اجرای این کلاس را برعهده داشتنند. کلاس خیلی خوبی بود و قطعا می تواند به روند رو به رشد مربیان کمک کند، اگرچه بیشتر بحث ها پیرامون بدنسازی بود و نکات خیلی خوب هم به ما اضافه شد. مهمتر از همه این بود که مربیان در یک جمع صمیمی کنار هم بودند و 10 روز به تبادل اطلاعات پرداختند.

وی درباره اینکه اثرات این کلاس در لیگ برتر دیده می شود، افزود: هر کسی می تواند به نحوه ای که خودش می خواهد استفاده می کند. شاید این کلاس ها باید زودتر برگزار می شد اما بازهم باید تشکر کنیم. مطمئنا ابتدای فصل این کلاس ها می تواند کمک کند.

سرمربی استقلال خوزستان درباره حضور مربیان لیگ برتری کنار هم تصریح کرد: مربیان نزدیک به هم بودند و جو صمیمی خیلی خوبی بود و این دوستی می تواند به فوتبال ما کمک کند.

پورموسوی درباره درگیری کی روش و برانکو گفت: همه مربیان لیگ برتری از ابتدای فصل به این شکل تعطیلی اعتراض داشتند و متاسفانه آن زمان کسی شنونده نبود و حالا شنونده ها بیشتر شدند. ما گفتیم که نمی شود بازیکن را یک ماه یا 2 ماه از ما بگیرید. جالب است که از باشگاهها تعهد گرفتند بازیکنان شما 45 روز نباید در اختیارتان باشند. حتی در آن 2 هفته ای که تیم ملی استراحت داشت، بازیکنان حق نداشتند با ما تمرین کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شما حق را به برانکو می دهید، گفت: من حق را اول از همه به خودم می دهم. خیلی به تیم ما لطمه خورد و بازیکنان ما در اوج آمادگی خود که می توانستند به تیم ملی کمک کنند، خط خوردند و آسیب روحی زیادی دیدند. الان هم دیگر این اختلافات و این صحبت ها فایده ای ندارد. اگر ابتدای فصل مربیان باشگاهی و ملی با هم می نشستند و صحبت می کردند، بهتر بود اما دیگر الان فدراسیون باید مشکل را حل کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آخی!!! یعنی شما این فصل قهرمان نمیشید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار