بازدید 5861

کدام گروههای تروریستی معارض در مذاکرات «آستانه» شرکت خواهند کرد؟

منابع خبری سعودی اعلام کردند که 10 گروه تروریستی معارض سوریه در مذاکرات آستانه شرکت خواهند کرد و 6 گروه حاضر به شرکت نشدند.
کد خبر: ۶۵۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 16 January 2017

 منابع خبری سعودی اعلام کردند که 10 گروه تروریستی معارض سوریه در مذاکرات آستانه شرکت خواهند کرد و 6 گروه حاضر به شرکت نشدند.

به گزارش فارس، بیشتر گروههای تروریستی معارض سوری در پایان نشست خود در آنکارا اعلام کردند که مذاکرات «آستانه» شرکت خواهند کرد.

شبکه خبری «العربیه» گزارش داد که قرار است این مذاکرات 23 ماه جاری برگزار شود و در عین حال برخی از گروههای تروریستی حاضر به مشارکت در این مذاکرات نشدند.

اما گروههایی که در این مذاکرات شرکت خواهند کرد عبارتند از: «فیلق الشام، فرقة السلطان مراد، الجبهة الشامیة، جیش العزة، جیش النصر، الفرقة الأولى الساحلیة، لواء شهداء الإسلام، تجمع فاستقم و جیش الإسلام».

در همین راستا، خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرد که گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» نیز در این مذاکرات حضور خواهد داشت.

اما گروههای « أحرار الشام، صقور الشام، فیلق الرحمن، ثوار الشام، جیش إدلب و جیش المجاهدین» حاضر نشدند که در آستانه حضور پیدا کنند.

العربیه همچنین اعلام کرد که هر گروه نمایندگان خود را به آستانه خواهد فرستاد. در حال حاضر، نامها مشخص و به ترکیه تحویل داده شده است که قرار است این مسئله را با مسکو هماهنگ کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی