بازدید 2967

نوسازی ناوگان هوایی کشور آغاز شد

عضوکمیسیون عمران مجلس، با اشاره به ورود اولین فروند هواپیمای ایرباس به ایران، گفت: با ورود این هواپیما به کشور نوسازی ناوگان هوایی آغاز شده اما طرف غربی باید به سایر تعهدات نیز پایبند باشد.
کد خبر: ۶۵۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 16 January 2017
حمیدبنایی درگفت وگو باخبرنگارخبرگزاری خانه ملت،بایادآوری تحویل نخستین فروند هواپیمای خریداری شده ایرباس به ایران، گفت: عمل به تعهدات از سوی غرب در خصوص تحویل هواپیما به ایران،فصل جدیدی از همکاری های بین المللی است که نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی را درپی دارد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به بررسی وضعیت ناوگان حمل و نقل هوایی کشور درکمیسیون عمران مجلس با حضور وزیرراه و شهرسازی،افزود:هیچ کسی مخالف خرید هواپیما و نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور نیست؛اما درانجام هرنوع معامله بین المللی باید شروط منعقده در قرارداد رعایت شود.

خرید هواپیما حرکت اقتصادی خوبی برای کشور بود

این نماینده مردم درمجلس دهم،باتاکید براینکه خرید هواپیما حرکت اقتصادی خوبی برای کشور بود،تصریح کرد:طرف قرارداد باید به مفاد آن پایبند بوده و درخصوص تامین قطعات و همچنین تحویل سایر هواپیماهای خریداری شده نیز همکاری لازم را داشته باشد.

بنایی با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی سهم استفاده مردم از این ناوگان را بیشتر خواهد کرد،گفت:در حال حاضر مردم با توجه به اتفاقاتی که در نتیجه سقوط هواپیما یا نقص فنی آن داشته برای سفرهای خود کمتر به دنبال این ناوگان هستند؛اما با نوسازی و خرید هواپیماهای جدید بسیاری از دغدغه ها درخصوص هواپیماهای زمین گیر مرتفع خواهد شد.

رونق صنعت گردشگری با نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور

وی با تاکید براینکه با نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور مباحث مرتبط با صنعت گردشگری نیز با رونق مواجه خواهد شد،افزود:تسهیل امنیت سفرهای هوایی زمینه ای برای رشد سفرهای داخلی و خارجی است که این خود به رشد اقتصادی ما منجر خواهد شد.

بنایی ادامه داد:دولت باید نسبت به پیگیری تحویل سایر هواپیماها و همچنین تامین قطعات هواپیمای تحویل شده نیز حساس باشد.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:درصورت بی توجهی به مفاد قرارداد در خصوص خرید هواپیما،ایران نیز باید پاسخی دندان شکن به طرف غربی بدهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان