بازدید 1774
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت

جریانات سیاسی با هم به گفت‌وگو بنشینند

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه جریان‌های سیاسی هم نباید همه چیز را سفید و سیاه ببینند، یادآور شد: اگر شخصی موضع مخالف یا متفاوتی در یک مورد داشت نباید همه زحمات، سوابق و خدمات او را نادیده گرفت بلکه باید با احتساب همه ادوار زندگی یک فرد و کنش‌های سیاسی او برایش حرمت قائل شویم.
کد خبر: ۶۵۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 16 January 2017
 به گزارش ایسنا عبدالکریم حسین‌زاده اظهار کرد:اکنون و بعد از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به اذعان همه جریانات سیاسی ضایعه ای جبران ناپذیر بود، شاید دیگر زمان آن رسیده باشد که تمامی جریانات سیاسی با هم به گفت‌وگو بنشینند تا آنچه که خروجی این گفتمان است تولید همدلی در راستای منافع ملی باشد تا کدورت زایی در جهت خلاف آن و تمامی این نگاه‌های سیاسی گوناگون را تفاوت ببینیم و آن را اختلاف و همگرایی بخوانیم و نه واگرایی.

حسین زاده ادامه داد: اگر بخواهیم از کسانی که هستی‌شان را برای نظام گذاشتند قدردانی کنیم باید نوع نگاه و حرمت‌گذاری‌مان به این افراد هم متناسب باشد. اینکه در زمان قبل و بعد از مرگ افراد؛ رویکرد متفاوتی به آنها داشته باشیم یک قدرنشناسی اساسی و یک آفت اخلاقی است.

این عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه جریان‌های سیاسی هم نباید همه چیز را سفید و سیاه ببینند، یادآور شد: اگر شخصی موضع مخالف یا متفاوتی در یک مورد داشت نباید همه زحمات، سوابق و خدمات او را نادیده گرفت بلکه باید با احتساب همه ادوار زندگی یک فرد و کنش‌های سیاسی او برایش حرمت قائل شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل