بازدید 2684

رانت خواران به دنبال ۹۴ هکتار زمین پالایشگاه هستند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراد و شرکت‌های ورشکسته ای را برای خرید این پالایشگاه آورده‌اند که مورد تایید قرار نگرفته اند، گفت: از رئیس سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات تقاضا داریم که به این موضوع ورود پیدا کنند و برخورد شدیدی با متخلفین و دلالان داشته باشند.
کد خبر: ۶۵۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 16 January 2017
احمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مطلع شدیم که برخی قصد دارند پالایشگاه کرمانشاه با قدمتی دیرینه، تاریخی معتبر و با درآمدی خالص که چندین سال در خدمت نظام بوده است را به بخش خصوصی واگذار کنند، اظهار داشت: این پالایشگاه سرمایه ملی است و با بیش از هزار نفر پرسنل که هرکدام نان آور خانواده ای هستند، نباید اجازه دهیم که به سرنوشتی نامعلوم دچار شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه آمار بیکاری سرسام‌آوری در استان کرمانشاه وجود دارد، بیان کرد: آقای پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی کشور قصد دارد با واگذاری این پالایشگاه، استان کرمانشاه آمار بیکاری بدتری داشته باشد.

عضو کمیسیون  انرژی مجلس  شورای اسلامی با بیان اینکه افراد و شرکت‌های ورشکسته ای را برای خرید این پالایشگاه آورده‌اند که مورد تایید قرار نگرفته اند، ادامه داد: عده ای زمین خوار و رانت‌خوار به دنبال این هستند که پالایشگاهی را با 94 هکتار زمین به شیوه بدی به بخش خصوصی واگذار کنند.

صفری با بیان اینکه این 94 هکتار زمین در مرکز استان قرار دارد که قیمت هر متر زمین بر اساس نظر کارشناسان تا 4 میلیون تومان نیز ارزیابی شده است، متذکر شد: این افراد به جز زمین خواری هدفی دیگر ندارند، اگر این شرکت در طول سال متضرر شده چرا شرکت های خصوصی به دنبال خرید و سرمایه گذاری در آن هستند.

وی افزود: از رئیس سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات تقاضا داریم که به این موضوع ورود پیدا کنند و برخورد شدیدی با متخلفین و دلالان داشته باشند.

عضو کمیسیون  انرژی مجلس  شورای اسلامی با بیان اینکه از همه نهادهای نظارتی انتظار داریم که با رانت خواران برخورد داشته باشند تا فساد اقتصادی گسترش نیابد و درس عبرتی برای همه رانت خواران شود، گفت: از استاندار کرمانشاه به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان تقاضا داریم که به این موضوع ورود پیدا کنند و بررسی کاملی داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس