بازدید 2826

انتقاد قهرمان‌جهان از عملکردفدراسیون کاراته

واقعا با شرایطی که پیش آمده همه ما ناراحت هستیم و احساس می‌کنیم که برای کسب مدال از ما استفاده شده است. واقعا وقتی ورزشکاری می‌بیند که ارزشی برای موفقیت آن قائل نمی شود دلسرد و بی‌انگیزه می‌شود. به خاطر بی‌توجهی مسئولان همه ما دلسرد شده‌ایم.
کد خبر: ۶۵۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 16 January 2017
دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش گفت: در مراسم دیداری که با مرحوم هاشمی‌ رفسنجانی پس از مسابقات جهانی اتریش داشتیم طباطبایی قول پرداخت پاداش را به ما داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سجاد گنج‌زاده در مورد عدم پرداخت پاداش مدال آوران در مسابقات جهانی کاراته، اظهار داشت: واقعا زمانی که در اتریش برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌شدیم به ما اعلام کردند که سرپرست فدراسیون کاراته قول داده مدال‌آوران در مسابقات جهانی 30 میلیون تومان پاداش پرداخت خواهد کرد. همه ما یک انگیزه ویژه‌ای پیدا کردیم اما متأسفانه بعد از کسب مدال برای کشورمان کسی برای این موفقیت ارزشی قائل نیست.

وی در ادامه افزود: واقعا با شرایطی که پیش آمده همه ما ناراحت هستیم و احساس می‌کنیم که برای کسب مدال از ما استفاده شده است. واقعا وقتی ورزشکاری می‌بیند که ارزشی برای موفقیت آن قائل نمی شود دلسرد و بی‌انگیزه می‌شود. به خاطر بی‌توجهی مسئولان همه ما دلسرد شده‌ایم.

گنج‌زاده در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: پس از مسابقات جهانی اتریش در چند مرحله در مورد پاداش با طباطبایی صحبت کردم. یک بار حتی در مراسم دیداری که با مرحوم هاشمی‌ رفسنجانی داشتیم او وعده پاداش را به ما داد. حتی در فدراسیون نیز با او یک دیداری را داشتم که در آن مقطع نیز دوباره در مورد پرداخت پاداش به ما قول داد.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش در ادامه انتقادهای خود عنوان کرد: ما دو اسپانسر بزرگ در مسابقات جهانی داشتیم اما نمی‌دانم که چرا با وجود حامی مالی پاداش ما را پرداخت نمی‌کنند. نمی‌دانم قرارداد اسپانسرها در رابطه با پرداخت هزینه اعزام بود یا اینکه در مورد پرداخت پاداش نیز فدراسیون با مسئولان اسپانسر به توافق رسیده‌اند یا خیر، اما ما در اعزام‌ها روی لباس‌هایمان اسپانسرها را تبلیغ کردیم و در تمام عکس‌ها این تبلیغات دیده می‌شود. ما با همان لباس‌ها روی سکوی جهانی رفتیم اما دلیل عدم پرداخت پاداش را نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه نام او در بین نماینده ورزشکاران در مجمع انتخابات فدراسیون کاراته نیست، گفت: چند ماه پیش قرار بود انتخابات ریاست فدراسیون کاراته برگزار شود اما به دلایلی این انتخابات لغو شد. در آن مقطع نام من و سعید احمدی به عنوان نماینده ورزشکاران معرفی شد اما در این دوره که اسامی نماینده ورزشکاران معرفی شده نام من را خط زده‌اند. البته من تمایلی نداشتم در آن مقطع در مجمع حضور داشته باشم چون تمرکز من روی مسابقات جهانی بود. کسب مدال در اتریش از هر چیزی برایم بیشتر ارزشمندتر بود اما در دوره جدید وقتی دیدم که نام من خط خورده ناراحت شدم. نه اینکه خودم را شایسته‌تر از دیگران بدانم چرا که همه ملی‌پوشان کشورمان مدال آورند و افتخارات زیادی را برای کشورمان کسب کردند. سوال من این است که اگر نام من را مرحله اول در لیست اعلام کرده بودند چرا در این مرحله نام من حذف شده است. آیا در آن مقطع رأی مرا برای کسی تعیین‌شده می‌دانستند.

گنج‌زاده در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: این کاری که انجام شده واقعا زشت بود. اگر در مسابقات جهانی شکست می‌خوردم از اتفاقی که رخ داده ناراحت نمی شدم اما وقتی رفته‌ام مدال نقره را به طلا تبدیل کرده‌ام حذف نامم برایم بسیار ناراحت‌کننده است. این رفتار بی‌احترامی بزرگی از سوی وزارت ورزش و جوانان به من بود. با این کار از روی نام مدال‌های سجاد گنج‌زاده خیلی راحت رد شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل