بازدید 2924

واکنش فدراسیون به حضور کشتی‌گیر ایرانی در آذربایجان

به هیچ کشتی‌گیری اجازه حضور در مسابقات کشورهای دیگر نداده‌ایم. شاید آن شخص شرایط تبعیت در آن کشور را پذیرفته است و می‌خواهد از این پس زیر پرچم آذربایجان به میدان برود و شهروند این کشور شده است.
کد خبر: ۶۵۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 16 January 2017
دبیر فدراسیون کشتی گفت: به هیچ کشتی‌گیری اجازه حضور در مسابقات کشورهای دیگر را نداده‌ایم.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا لایق درباره جریمه بشیر باباجان‌زاده گفت:‌ بر اساس قوانین اتحادیه جهانی هر کشتی‌گیری که دوپینگش مثبت شود باید 20 فرانک سوئیس پرداخت کند و این موضوع مربوط به شخص است و فدراسیون مسئولیتی در قبال آن ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال اگر باباجان‌زاده این جریمه را پرداخت نکند فدراسیون کشتی باید آن را متقبل شود، گفت: این موضوع را به اطلاع باباجان‌زاده رسانده‌ایم و امیدواریم خودش جریمه‌اش را پرداخت کند در غیر این صورت همانطور که گفتید اتحادیه جهانی، فدراسیون کشتی را به رسمیت می‌شناسد و ما باید این جریمه را پرداخت کنیم.

دبیر فدراسیون کشتی درباره حضور یک کشتی‌گیر ایرانی دیگر در مسابقات قهرمانی آذربایجان و اینکه آیا فدراسیون به او مجوز داده است یا نه،‌ گفت: به هیچ کشتی‌گیری اجازه حضور در مسابقات کشورهای دیگر نداده‌ایم. شاید آن شخص شرایط تبعیت در آن کشور را پذیرفته است و می‌خواهد از این پس زیر پرچم آذربایجان به میدان برود و شهروند این کشور شده است.

لایق تصریح کرد: این موضوع در اختیار ما نیست که بخواهیم مقابل آن بایستیم، اما فدراسیون به هیچ کشتی‌گیری رضایت‌نامه نداده است. البته خیلی‌ها هم بدون رضایت‌نامه رفته‌اند و این موضوع در اختیار ما نیست. اگر هم او بخواهد در مسابقات بین‌المللی به میدان برود باید مطابق قوانین اتحادیه جهانی کشتی عمل کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر