بازدید 5809
۱

البغدادی با جلیقه انتحاری مخفی شده است

یک سخنگوی نیروهای ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا از مخفی شدن البغدادی سرکرده داعش در شهر نینوا درحالی که جلیقه انتحاری به تن دارد، خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰ 16 January 2017
یک سخنگوی نیروهای ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا از مخفی شدن البغدادی سرکرده داعش در شهر نینوا درحالی که جلیقه انتحاری به تن دارد، خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ «جان دورین» سخنگوی نیروهای تحت رهبری آمریکا در عملیات ضد داعش درباره سرنوشت سرکرده داعش گفت که البغدادی به خوبی می‌داند در صورت یافته شدن، کشته خواهد شد و به همین دلیل خود را مخفی کرده است.

به نوشته وبگاه «دیلی استار» وی در ادامه گفت که از منابع اطلاعاتی که البته نمی‌تواند صحت آن را تایید کند شنیده که البغدادی با جلیقه عملیات انتحاری می‌خوابد.

بر اساس این گزارش، ماه گذشته وزارت خارجه آمریکا جایزه ارائه اطلاعات از محل مخفی شدن  البغدادی را از ده میلیون دلار به بیست و پنج میلیون دلار افزایش داد.

سرهنگ «استیل وارن» دیگر سخنگوی نیروهای ائتلاف در بغداد گفت: «امیدوارم که البغدادی نشست خبری ما را ببیند زیرا می‌خواهیم بداند که او را شکار می‌کنیم و پیدایش خواهیم کرد.»

وی افزود: «همانطور که اسامه بن لادن، استاد او را پیدا کردیم و او را کشتیم البغدادی را پیدا کرده و مزه عدالت را به او می فهمانیم. من نمی‌دانم که عدالت برای او یک موشک هلفایر یا سیاه چال خواهد بود اما بهرحال او روزی طعم عدالت را خواهد چشید.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خیلی جالبه...حشد الشعبی و ایران جانانه جلوی داعش ایستادند و ایستاده اند حالا سخنگوی ائتلاف رجز خوانی اش را می کند!! امریکایی که خود در بوجود آمدن داعش نقش مهلکی داشته است اکنون رجز می خواند برای ذهن های بی اطلاع از دسیسه های این شیطان بزرگ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر