بازدید 3241
فوتبال اروپا

زلاتان ناجی منچستر مقابل دفاع اتوبوسی لیورپول

ارسال والنسیا از سمت راست منچستر را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی ضربه سر فلینی راهی به دروازه حریف نیافت و در برگشت باز هم والنسیا سانتر کرد تا این بار ابراهیموویچ با یک ضربه سر بازی را 1-1 کند.
کد خبر: ۶۵۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 15 January 2017
سرخ پوشان بندر آنفیلد نوار پیروزی های پیاپی شیاطین سرخ را پاره کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، از هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس در فصل 17-2016 دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد به تساوی رضایت دادند.

دقیقه 18 پرسینگ ابراهیموویچ می رفت که کار دست لیورپول بدهد اما توپ با بد اقبالی روی سقف دروازه این تیم فرود آمد. لحظاتی بعد پاس در عمق عالی مخیتاریان را پوگبا در موقعیتی خوب با پای چپ به بیرون زد. دقیقه 32 داور خطایی درست پشت محوطه جریمه روی آندر هررا اعلام کرد، در حالی که چند متر آن طرف تر این پوگبا بود که گردن هندرسون را گرفته و او را زمین زد. 

زلاتان ناجی منچستر مقابل دفاع اتوبوسی لیورپول

ضربه زمینی ابراهیموویچ روی این ضربه آزاد مینیوله را فریب نداد و او با واکنش خود توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 40 مخیتاریان روی پاس تماشایی هررا تنها لوورن و مینیوله را پیش روی خود داشت ولی ضربه پای چپ او در زاویه ای بسته را مینیوله راهی کرنر کرد.

منچستریونایتد در نیمه دوم بازی خود را به حریف دیکته کرد. دقیقه 60 کوتینیو در بدو ورودش در فضای خالی میلنر را پیدا کرد ولی ضربه خوب این بازیکن را ده خیا برگشت داد. در ادامه مورینیو، خوان ماتا را به میدان فرستاد تا شاید نتیجه را عوض کند ولی دیوار لیورپول خیلی بلند بود. 

منچستریونایتد سوار بر بازی شده بود و لیورپول هم هر از گاهی روی ضد حملات حریف را تحت فشار می گذاشت. سپس فلینی به بازی آمد و با عملکردش حضور شیاطین سرخ در یک سوم دفاعی حریف را تثبیت کرد و روی گل ابراهیموویچ هم بی اثر نبود. در دقایق پس از گل حملات یک جانبه شیاطین سرخ دنبال شد اما فایده اینج نداشت و البته فرصت خوبی که وینالدوم توپ را به ده خیا پاس داد را هم نباید از خاطر برد.

شرح گل ها
دقیقه 27: روی یک اشتباه نا به جا از فیل جونز‌، مارکوس روخو مجبور شد تا کرنری را تقدیم حریف کند. سانتر ارسالی به روی دروازه را پوگبا با دست رد کرد که این صحنه از چشمان مایکل اولیور داور بازی دور نماند و او یک ضربه پنالتی به سود تیم مهمان اعلام کرد. با وجود تشخیص صحیح مسیر پنالتی میلنر، ده خیا نتوانست مانع گل شدن توپ شود تا لیورپول با گلزنی مدافع چپ خود 1-0 پیش بیافتد.

دقیقه 84: ارسال والنسیا از سمت راست منچستر را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی ضربه سر فلینی راهی به دروازه حریف نیافت و در برگشت باز هم والنسیا سانتر کرد تا ابراهیموویچ با یک ضربه سر حساب کار را 1-1 کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل