بازدید 5053

20 ساعت درگیری نفس‌گیر در شهرک عین‌الخضرا

یک منبع میدانی با بیان اینکه ارتش سوریه بیش از 85 درصد شهرک عین‌الخضرا آزاد شده است، اعلام کرد که این شهر بزودی کاملا از دست تروریست‌ها خارج خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ 15 January 2017
یک منبع میدانی با بیان اینکه ارتش سوریه بیش از 85 درصد شهرک عین‌الخضرا آزاد شده است، اعلام کرد که این شهر بزودی کاملا از دست تروریست‌ها خارج خواهد شد.

به گزارش فارس، آخرین خبرها از حومه غربی استان دمشق و منطقه «وادی بردی» حاکی از آن است که نیروهای سوری و مقاومت پس از 20 ساعت درگیری نفس گیر توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی، حدود 85 درصد مساحت شهرک «عین‌الخضرا» در غرب شهرک «بسیمه» پاکسازی کنند.

یک منبع میدانی در گفت‌وگو با بین‌الملل فارس اعلام کرد: شهرک عین الخضرا در آستانه آزادی کامل است و فقط درگیری‌ها در غرب این شهرک در جریان است.

وی افزود: «تروریست‌ها به شدت از مواضع خود در محور غربی شهرک دفاع می‌کنند اما راهی جزء عقب نشینی ندارند.

این منبع میدانی با بیان این که ده‌ها تن از تروریست‌ها در درگیری‌ها کشته یا زخمی شدند، گفت: نیروهای مقاومت در محور جنوب غرب شهرک عین الخضرا بر ارتفاع راس الصیره مسلط شدند.

این ارتفاع بر شهرک‌های «عین الفیجه و دیرمقرن» اشراف کامل دارد.

در منطقه وادی بردی شهرک‌های «دیرمقرن، کفر زیت، دیرقانون، الحسینیة، کفر عوامید، برهلیا و سوق وادی بردی» همچنان در اشغال تروریست‌ها قرار دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منطقه راهبردی وادی بردی در غرب دمشق منبع اصلی تامین آب شهر دمشق، پایتخت سوریه به شمار می‌آید اما عناصر تروریستی با آسیب رساندن به مخازن اصلی، آب شهر دمشق را قطع کرده‌اند.

مردم دمشق در دو هفته گذشته به دلیل قطع آب با مشکل جدی روبه رو شده‌اند. حملات ارتش سوریه در منطقه وادی بردی زمانی شدت یافت که تروریست‌ها اجازه تعمیر مخازن آب را ندادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار