بازدید 2536

پولادگر؛ مسابقه تلفیقی قرآن و تکواندو برگزار می کند

شرکت کنندگان در این مسابقه ابداعی فدراسیون تکواندو، می بایست ضمن حفظ قرآن در برخی جزء های اعلام شده ، فرم‌هاي 2 و 4 پومسه را اجرا نمايند و همچنين در بخش قرائت (صوت و لحن) نيز يك سوره اختياري کتاب الهی را قرائت كرده و به اجراي فرم‌هاي 4 و 6 پومسه بپردازند.
کد خبر: ۶۵۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 15 January 2017
 مسابقات آزاد کشوری تلفیقی قرآن و تکواندو در دو گروه زنان و مردان بهمن ماه و در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از روابط عمومي فدراسيون تكواندو، دومين دوره مسابقات آزاد کشوری قرائت، حفظ قرآن کریم ویژه تکواندوکاران از شنبه (9 بهمن‌ماه) به مدت دو روز در خانه تكواندو برگزار مي‌شود.

مسابقات در دو بخش قرائت،حفظ قرآن و اجرای فرم های پومسه در گروه زنان روز شنبه (9 بهمن‌ماه) و در گروه مردان نيز يكشنبه (10 بهمن‌ماه) پيگيري مي‌شود.

در اين رقابت‌ها، رده‌سني كمتر از 14 سال در بخش حفظ قرآن بايد 20 سوره از جزء 30 را حفظ بوده و فرم‌هاي 2 و 4 پومسه را اجرا نمايند و همچنين در بخش قرائت (صوت و لحن) نيز يك سوره اختياري از جز 30 قرآن را قرائت كرده و به اجراي فرم‌هاي 4 و 6 پومسه بپردازند.

مسابقه ابداعی و تلفیقی قرآن و تکواندو

در رده‌سني 15 تا 17 سال حفظ يك جز اختياري از قرآن، اجراي فرم‌هاي 4 و 6 پومسه انجام مي‌شود و در بخش قرائت سوره مباركه «الشوري» و «الصف» و اجراي فرم‌هاي 4 و 6 پومسه پيگيري مي‌گردد.

همچنين پومسه‌روهاي رده‌سني 18 تا 30 سال نيز مي‌بايست يك جز از قرآن را به صورت اختياري حفظ نموده و به اجراي فرم‌هاي 6 و 8 بپردازند و در بخش قرائت نيز سوره‌هاي مباركه «آل عمران» و «الاعراف» و فرم‌هاي 6 و 8 پومسه را اجرا نمایند.

رده‌بندي شركت‌كنندگان براساس مجموع امتيازات مسابقات قرآن و پومسه مشخص مي‌گردد و در پايان به نفرات اول تا سوم هر رده‌سني حكم قهرماني، مدال و جايزه اهدا خواهد شد. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر