بازدید 4693

دستجردی: کاندیدای واحد خواهیم داشت

کد خبر: ۶۵۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 15 January 2017
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت که جبهه متبوعش در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم کاندیدای واحد خواهد داشت.

به گزارش تسنیم مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که عصر امروز (یکشنبه، 26 دی) برگزار شد، اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دست هر فرد، گروه و تشکلی را در راستای حاکمیت و شنیده شدن صدای مردم می‌فشارد.

وی از برگزاری جلسات کمیته‌های مختلف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این جلسات تا اواخر هفته آینده نیز ادامه دارد.

عضو هیئت مؤسس و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه  آنچه امروز در سیستم اجرایی کشور اتفاق افتاده در شان مردم نیست، متذکر شد: نظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک نه قاطع به وضع موجود است و همه کسانی که به نظام و انقلاب معتقدند می‌توانند به ما بپیوندند.

وحید دستجری تصریح کرد:  انشا الله در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به یک کاندیدا واحد می‌رسیم البته تاکنون به گزینه‌ای نرسیده‌ایم.

وی در پاسخ به سئوال تسنیم درباره ساز و کار رسیدن نیروهای انقلابی به وحدت در انتخابات شوراها و نحوه ورود جبهه مردمی به این انتخابات، گفت: نمی‌توان از اهمیت انتخابات شورای شهر گذشت بنابر این در کنار برنامه اصلی‌مان، برنامه‌ای هم برای این انتخابات داریم که البته هنوز هیچ بحث واضحی در این باره انجام نشده است. 

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره رایزنی این جبهه با جبهه پایداری اظهار کرد: برای جبهه پایداری احترام قائل هستیم و مذاکراتی را برای پیوستن به این جبهه انجام داده‌ایم و همچنان در حال مذاکره هستیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی در ادامه درباره نحوه وحدت و سازکار آن در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: سازوکار وحدت در جبهه از پایین به بالا است و از مجامع مردمی، استانی و تشکل‌ها در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استفاده می‌شود. در این باره نماینده 22 صنف به جبهه مردمی معرفی شدند و قرار است 3 مجمع ملی را برگزار کنیم.

وحید دستجردی از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با نام همین جبهه خبر داد و گفت: 7 بهمن اولین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار