بازدید 2721

وزارت ارتباطات، زیرساخت ها را فراهم کند

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه افزایش پهنای باند سیاست دشمنان برای ایزوله کردن ایران را با شکست مواجه می کند، گفت:وزارت ارتباطات زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای افزایش پهنای باند را فراهم کند.
کد خبر: ۶۵۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 15 January 2017
حمیدگرمابی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره  مصوبه مجلس مبنی بر اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند در طول اجرای برنامه ششم توسعه نسبت به افزایش ظرفیت انتقال پهنای باند عبوری از کشور به ۳۰ ترابیت برثانیه اقدام کند، گفت:افزایش پهنای باند از دو بعد سیاسی و اقتصادی حایز اهمیت است،دشمنان می خواهند ایران را ایزوله کرده و از قافله توسعه جامعه جهانی عقب نگه دارند،اما ایران باید با حضور موثر درجامعه جهانی و افزایش ارتباطات جهانی رشد و توسعه کشور را رقم زند.

نماینده مردم سبزوارو فیروزه در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه افزایش پهنای باند اینترنت از بعد اقتصادی به افزایش درآمد کشور منجر می شود،افزود:اگر ایران از این ظرفیت استفاده نکند،عربستان سعودی و اسراییل جایگاه ایران در منطقه را تصاحب می کنند،لذا تقویت ایران  در افزایش پهنای باند از هر جنبه به نفع منافع ملی است.

مسیر ارتباطی ایران امن ترین مسیر برای ترانزیت ترافیک شرق به غرب در جهان است

گرمابی بااشاره به موقعیت استراتژیک ارتباطات ایران درمنطقه نیز ادامه داد:ایران باید اتصال کشورهای منطقه با سایرکشورهای جهان،تامین پهنای باند دیتای کشورهای همسایه و همچنین برقراری ترانزیت بین کشورهای همسایه را برعهده بگیرد.

وی یادآور شد:باتوجه به موقعیت استراتژیک ایران درمنطقه خاورمیانه،باید از ظرفیت و پتانسیل تمام بازیگران درحوزه ترافیک بین الملل برای سرمایه گذاری درمنطقه استفاده شود و قطعا مسیر ارتباطی ایران امن ترین مسیر برای ترانزیت ترافیک شرق به غرب در جهان است.

کمیسیون صنایع برحسن اجرای افزایش پهنای باند توسط وزارت ارتباطات نظارت می کند

گرمابی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،باید برای تامین باند تعیین شده طی برنامه ششم توسعه زیرساخت ها را فراهم کند،افزود:زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای افزایش پهنای باند باید فراهم شوند و اگر دولت بخواهد براساس برنامه های تعیین شده در برنامه ششم توسعه پیش رود، باید اجرای آن را سریعتر آغاز کند.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:کمیسیون صنایع و معادن مجلس برحسن اجرای افزایش پهنای باند توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نظارت می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل