بازدید 2593

احکام عجیب در فدراسیون ژیمناستیک

کد خبر: ۶۵۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 15 January 2017
 فدراسیون ژیمناستیک برای سه مربی تیم هنری جوانان حکم پنج روزه صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون ژیمناستیک که این روزها با حاشیه‌هایی در خصوص استعفا و اعتراض مربیان و روسای کمیته‌های مختلف مواجه شده، در جدیدترین اقدام خود سه مربی تیم ژیمناستیک هنری جوانان را منصوب کرد.

طبق حکم این فدراسیون، آقایان مسعود جودی، محمود عباسی و مهدی خناری‌نژاد به عنوان مربیان تیم جوانان از تاریخ 25 تا 29 دی ماه جهت حضور در مرحله دوم اردوی این تیم منصوب شدند.

محمدرضا خسرونژاد, سید محمد شفیعی و رضا بهلول‌زاده از تهران, سامان صادقی از مازندران, پیام بخشی از مرکزی, مهدی الفتی از گلستان, آرمین وطن‌خواه از گیلان و امیرعلی قهرمانی از اردبیل، ژیمناست‌هایی هستند که به این مرحله از اردو دعوت ‌شده‌اند.

نکته قابل توجه در احکام این سه مربی، 5 روزه بودن آنها است؛ بدان معنا که این مربیان کار خود را از دیروز (شنبه) آغاز کرده‌اند و تا چهارشنبه هفته جاری در اردو حضور خواهند داشت.

اسماعیل ادهمی، سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک در این باره گفت: سیاست فدراسیون این است که سرمربی تیم ملی را انتخاب کند و پس از آن نیز براساس نفرات حاضر در اردو، مربیان این ورزشکاران دعوت می‌شوند تا انگیزه بیشتری برای مربی و ورزشکار به‌وجود بیاید.

وی افزود: ما نمی‌توانیم همه مربیان این نفرات دعوت شده را وارد اردو کنیم. ضمن اینکه مربی 2،3 ژیمناست یک نفر است. تلاش ما آن است که از تجربه فنی و علمی همه مربیان از انگیزه‌ای که دارند، در همه اردوها بهره ببریم.

ادهمی با اشاره به اینکه حکم 5 روزه مربیان ژیمناستیک ربطی به مسائل مالی ندارد، خاطرنشان کرد: به توجه به اینکه زمان برگزاری امتحانات است، فعلاً مجبوریم اردو را به صورت نیمه متمرکز برگزاری کنیم، اما فرصت‌های نزدیک به اعزام‌ها این اردوها تلاش می‌شود که متمرکز باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان