بازدید 2497

برجام بی اعتمادی ایران به آمریکا را کم نکرده است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمدید وضعیت اضطرار از سوی اوباما به مدت یکسال علیه ایران دیوار بی اعتمادی را بین این دوکشور بلندتر کرد.
کد خبر: ۶۵۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 14 January 2017
محمدجواد جمالی نوبندگانی در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تمدید وضعیت اضطرار ملی در مورد ایران از جانب رییس جمهور آمریکا گفت: تمدید وضعیت اضطرار در شرایطی که اجرای برجام یکساله می شود و به پایان عمر ریاست جمهوری اوباما تنها یک هفته باقی است، نشان دهنده آن است که تنفر و مشکلات بین ایران و  آمریکا پایان نیافته است.

نماینده مردم فسا در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: مقامات ایران و آمریکایی به این تنفر بارها تاکید کردند و عنوان شد که دشمنی و خصومت واشنگتن نسبت به تهران با اجرایی شدن برجام پایان نیافته بلکه تنها تعاملی در زمینه هسته ای است و ارتباطی به مسائل دیگر ندارد.

وی تاکید کرد: بارها از سوی مقامات کشوری مخصوصا مقام معظم رهبری عنوان شد که آمریکا قابل اعتماد نیست و تمدید وضعیت اضطرار صحه بر روی این حرف است.

جمالی نوبندگان به موضع گیری های ترامپ در خصوص ایران نیز اشاره کرد و گفت: ترامپ خواستار بازنگری در برجام و تعهدات ایران است با وجود تاکید اوباما و کری، دولت جدید آمریکا قصد ندارد برجام را ظاهری حفظو اجرا کند.

این نماینده افزود: تصور غلطی است که برجام را پایان دهنده دشمنی های آمریکا بدانیم با برجام دیوار بی اعتمادی ریخته نشده است و مقامات آمریکایی نیز به این نکته بارها اذعان داشتند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در واقع با تمدید وضعیت اضطرار ملی علیه ایران، آمریکا دیوار بی اعتمادی بین دو کشور را بلندتر کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها