بازدید 2444

سالانه حداقل دو هزار دفترICTروستایی ایجاد خواهد شد

نمایندگان مردم در خانه ملت، وزارت ارتباطات و شرکت پست را مکلف به افزایش صدور مجوز ایجاد سالانه حداقل دو هزار دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی کردند.
کد خبر: ۶۵۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 14 January 2017
 سرویس صحن

شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
سالانه حداقل دو هزار دفترICTروستایی ایجاد خواهد شد

نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (شنبه 25 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی مواد ارجاعی لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور با بندهای (هـ) و (و) ماده 84 این لایحه موافقت کردند. این در حالی است که بندهای مذکور از ماده فوق ناظر بر ایجاد تسهیلات برای اپراتورهای پستی و افزایش خدمات و فعالیت دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش خانه ملت، اصل این ماده با 168 رأی موافق، 8 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در جلسه به موافقت نمایندگان رسیده است.

در بندهای (هـ) و (و) ماده 84 آمده است:

هـ - وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مکلفند نسبت به افزایش خدمات و فعالیت دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی در چهارچوب وظایف قانونی خود اقدام نمایند و نیز با استفاده از مشارکت بخش خصوصی، تمهیدات لازم را برای افزایش صدور مجوز ایجاد سالانه حداقل دو هزار دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات  (ICT) روستایی به عمل آورد.

و- شرکت پست جمهوری اسلامی ایران مکلف است به منظور ایجاد تسهیلات برای اپراتورهای پستی، نسبت به راه اندازی و ارائه خدمات راساً یا توسط دیگر اپراتورها در ایستگاههای راه آهن، بنادر، فرودگاه های بین المللی و پایانه های مرزی کشور اقدام نماید. دراین راستا این شرکت از پرداخت هزینه های مربوط به ایجاد تسهیلات و امکانات مذکور شامل حق‌الارض، اجاره و حق الامتیازها معاف می باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی