بازدید 38724
۵
بسته خبری «تابناک»؛

ماجرای فروش شماره تلفن بازیگر زن مشهور/استراتژی کنسرو مرغ رایگان به جای سیب‌زمینی رایگان/جلسه مجمع تشخیص بدون حضور هاشمی تشکیل می شود؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: توئیت جدید مشاور روحانی با موضوع ایرباس و روایت دختر یاسر هاشمی از یادگاری پدربزرگ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۵۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 13 January 2017
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

۱۲ سال تمام هاشمی را بایکوت کردند

مسیح مهاجری، مدیرمسؤول روزنامه جمهوری اسلامی، در مراسم ستاد مردمی بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در محل مسجد جامع شهرستان ساری گفتند: در پاسخ به کسانی که مرحوم آیت الله هاشمی را متهم به زاویه داشتن با سپاه و رهبری می‌کردند می‌گفتم پس چرا ایشان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند، آنها می‌گفتند حتما مصلحت این بوده است. وی اضافه کرد: این افراد جاهل بودند و عدم پایبندی به شرایط حریت داشتند. مهاجری با بیان اینکه رادیو و تلویزیون ۱۲ سال تمام، هاشمی رفسنجانی را بایکوت کرد، گفت: عده‌ای در صداوسیما حتی هاشمی را انگلیسی خواندند برای اینکه وارد مجلس خبرگان نشود و با پخش قسمت‌هایی از فیلم کیف انگلیسی به او توهین کردند.  مدیرمسؤول روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه با وجود تبلیغات منفی رادیو و تلویزیون که سبب پایین آمدن اعتبار آن‌ها برای مردم شد، افزود: مردم در گرامی داشت هاشمی رفسنجانی حضور پرشوری داشتند. انتخاب این خبر را منتشر کرد.

تلاش مجدد نابینایان برای ورود به مجلس

مدیرکل دفتر امورحمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارسال مجدد طرح کاندیداتوری نابینایان در مجلس شورای اسلامی خبر داد. عبدالرحیم تاج الدین با اعلام این خبر گفت: با توجه به کنواسیون حقوق معلولان مصوب آذر ۸۷ و متعهد شدن ایران به اجرای مفاد آن، طبق ماده ۲۹ کنوانسیون انتخاب کردن و انتخاب شدن حق مسلم همه افراد معلول است  و قطعا این حق شامل آن دسته از افراد معلول است که از نظر ذهنی قادر به تصمیم گیری و اثرگذاری باشند. براساس گزارش روابط عمومی وزارت کار و رفاه اجتماعی، وی ادامه داد: بر این اساس مجددا طرح اصلاح بند ۶ ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و پیشنهاد حذف کلمه بینایی از شرایط فرد منتخب به دفتر امور مجلس وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ارسال شد.ایسنا این خبر را منتشر کرد.

نامگذاری اولين مكان درکشور بنام آيت‌الله هاشمی

تصویر زیر نامگذاری اولين مكان درکشور بنام مرحوم آيت الله هاشمی رفسنجانی را در شهر زواره نشان می‌دهد.

بسته خبری جمعه


هاشمی برای ما یک چریک بود

اسدالله بادامچیان در برنامه این هفته دست‌خط در خصوص شاخه روحانیت حزب موتلفه گف: شورای روحانیت ما با نظر مبارک امام ،مرحوم آیات مطهری و بهشتی بودند و مرحوم آیت الله انواری و مرحوم آشیخ مولایی و آقای علی گرزاده غفوری بودند که بعد او نیامد. اینها شورای روحانیت شدند. منتها در کنار این شورای روحانیت اگرچه رسما عضو شورا نبودند، شهید باهنر و شهید محلاتی و جناب آقای هاشمی عناصر موثر بودند. آقای هاشمی کسی بود که برای ما چریک همه‌جانبه بود یعنی هم کار تبلیغاتی داشت هم کار خدماتی داشت، هم کار پشتیبانی، مالی و غیرمالی برای زندانیان و کمک‌ وغیره داشت، بعد که پا به صحنه جهاد مسلحانه گذاشتیم آقای هاشمی جزو عناصر اصلی بودند.مشرق این خبر را منتشر کرد.

استراتژی کنسرو مرغ رایگان به جای سیب‌زمینی رایگان

سایت دولت بهار توزیع کنسرو مرغ رایگان در برخی مناطق خوزستان را اقدامی تبلیغاتی در آستانه انتخابات دانست و نوشت: از چند روز گذشته خبرهایی دال بر توزیع رایگان کنسرو مرغ در برخی مناطق خوزستان مخابره شده است. این خبر با توجه به قرار گرفتن در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعضاً شائبه انتخاباتی به خود گرفته است. این در حالیست که توزیع سیب زمینی توسط دولت گذشته موجی از تبلیغات سوء و تخریبی را از سوی طیف مدعی اصلاحات به دنبال داشت اما توزیع برخی مواد غذایی همچون کنسرو مرغ به صورت رایگان تعجب فعالان سیاسی را برانگیخته است. صبح امروز برخی مسؤولان خوزستانی توزیع کنسروهای مرغ رایگان در شهرهای استان را تأیید کردند برخی خبر‌ها حاکیست تعداد کنسروهای توزیع شده در شهر‌ها و روستاهای خوزستان چند میلیون عدد است.

تنها دستاورد روحانی از نگاه "عسگراولادی"

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه از عملکرد اقتصادی دولت راضی نیستیم گفت: تنها دستاورد آقای روحانی برجام بوده است.اسدالله عسگراولادی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران عصر امروز (در جمع خبرنگاران) در حاشیه مراسم ختم پدر حمیدرضا آصفی در مسجد قدس تهران در جمع خبرنگاران درباره عملکرد دولت یازدهم اظهار داشت: تنها دستاورد آقای روحانی برجام است.وی درباره اینکه عملکرد اقتصادی دولت را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: ما از عملکرد اقتصادی دولت راضی نیستیم چراکه مشکلات افزایش یافته است. این مطلب در فارس منتشر شده است.

جزئیات جدید از وضعیت جسمانی برادر احمدی نژاد

وضع عمومی داود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور سابق خوب است و بزودی از بیمارستان مرخص می شود.برادر داود احمدی نژاد با اعلام این خبر افزود: برادرم یکشنبه شب در پی شنیدن خبر درگذشت شوهر خواهرم دچار شوک عصبی شد و با افزایش فشار خون به یکی از بیمارستان های تهران منتقل و در بخش مراقبتهای ویژه بستری شد.امیر احمدی نژاد گفت: حال عمومی وی از دو روز پیش مساعد است و دیروز به بخش داخلی منتقل شده و بزودی ترخیص می شود.وی با اشاره به سابقه سکته داود احمدی نژاد از گذشته، انتشار برخی خبرها درباره سکته جدید او را تکذیب کرد.این مطلب در خبرگزاری صدا و سیما منتشر شده است.

جلسه مجمع بدون حضور هاشمی تشکیل می شود؟

پرویز داوودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تشکیل جلسه مجمع تشخیص در روز شنبه 25 دی‌ماه در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: هنوز خبری درباره تشکیل جلسه به ما نداده‌اند و بعید است که جلسه مجمع فردا برگزار شود.داوودی با بیان اینکه احتمالا کادر مجمع بخواهند مراسمی برای رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار کنند، افزود: شنبه هفته گذشته، جلسه مجمع بود که برگزار نشد و به جای آن جلسه کمیسیون برگزار شد، البته اینگونه نیست که جلسات مجمع همیشه یک هفته در میان باشد و گاهی هر هفته یا حتی سه‌ هفته یکبار بوده است و این بستگی به شرایط دارد.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه دبیر مجمع آقای محسن رضایی است و باید کارها را هماهگ کند، درباره ریاست موقت مجمع گفت: مکانیزمی برای ریاست موقت مجمع وجود ندارد اما طبق آئین‌نامه مجمع، جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام باید با حضور رئیس تشکیل شود.این مطلب در فارس منتشر شده است.

توئیت جدید مشاور روحانی با موضوع ایرباس

مشاورفرهنگی رئیس جمهور در پیامی توئیتری به منتقدین خرید ایرباس پاسخ داد.

حسام‌الدین آشنا در حساب توئیتری خود نوشت:خریدار حرفه‌ای بودن یعنی اینکه وقتی پول دکل را دو برابر می‌دهید مراقب باشید آن را هم تحویل بگیرید.نکته مهم این تخفیف تبدیل شدن ایران به یک خریدار حرفه‌ای و شکستن فضای امنیتی حول ایران است.

روایت دختر یاسر هاشمی از مراسم عقدش

مراسم جشن پیوند نوه آیت الله هاشمی (ره) دو روز قبل از رحلت ایشان برگزار شد. خطبه عقد این مراسم را آیت الله هاشمی قرائت کرد.در این مراسم لیلی هاشمی فرزند یاسر هاشمی به عقد محمد مهدی صانعی طاهری درآمد. آیت الله هاشمی علاوه بر یک جلد کلام الله مجید یک عدد انگشتر که نگین آن از ضریح سنگ قبر امام حسین (ع) ساخته شده است را نیز بعنوان تبرک به داماد تازه خاندان هاشمی هدیه داده است.لیلی هاشمی در یک دلنوشته با انتشار آخرین عکس آیت الله هاشمی(ره) در مراسم عقدش روی صفحه اینیستاگرامش اینچنین نوشت: «خوشحالترین بودم کنار سفره، رو به روی آینه و قرآن نشستیم، اول دعایمان کرد. بعد خطبه عقد را خواند. چقدر شنیدن صدایش آرامش داشت. عقد را که خواند، با اجازه اش (بله) را گفتم و خوب در آغوشش گرفتم، همان عطر همیشگی، همان پدربزرگ دوست داشتنی، خوشحال ترین بودم و سهم من از این خوشحالی تنها دو روز بود... و حالا من مانده ام و سنگینی خاطرات پدربزرگانه ام. تو بزرگتر از آن بودی که بخواهند از خوبی ات بگویند»

ماجرای فروش شماره تلفن بازیگر زن مشهور

افسانه پاکرو می‌گوید: الان برای فیلم بلند آماده‌ام و حتی توانایی ساخت سریال را هم دارم ولی این دلیل نمی‌شود که فیلم کوتاه را کنار بگذارم.وی در پایان گفت: من بار‌ها گفتم که صفحه اینستاگرام ندارم و به نام من صفحه‌های زیادی باز شده است و اینکار هنوز ادامه دارد. صفحات قلابی پارسال من بیشترین فالوور را داشت. به نام من کانال تلگرامی می‌زنند. تلفن من را می‌فروشند به من زنگ می‌زنند و می‌گویند توروخدا صحبت کنید ما تلفنت را خریده‌ایم. بسیار آزاردهنده است وقتی که شب گوشی را چک می‌کنید از ۱۰ تماس ۸ تای آن مزاحم باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۵
جناب عسگراولادی بزرگترین کار روحانی تنظیم بازار و بریدن رانت عده ای بود که داشتن ایران رو ونزوئلا میکردن.
وضعیت جسمانی برادر احمدی نژاد فقط برای خانواده اش مهم است. بنظرم ارزش خبری ندارد.
داوود که خوبه خدارو شکر
محمود چطوره عذاب وجدان نداره؟
آگه دولت روحانی نبود الان ونزوئلا ی دوم بودیم و پول رو می خواست به جای شمردن وزنی مبادله کنیم
مشکلات اقتصادی پدر قشر ضعیف را در آورده برجام هم تغییری ایجاد نکرد برخی افراد هم که شکمشان زیادی سیر است، حرف بی ربط میزنند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر