بازدید 5845

اکثر مجلس سنای آمریکا حامی رژیم صهیونیستی است

نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد اکثریت مجلس سنای این کشور بیش از پیش با رژیم صهیونیستی ابراز همدردی داشته و از صهیونیست‌ها حمایت می‌کند.
کد خبر: ۶۵۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 13 January 2017
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد اکثریت مجلس سنای این کشور بیش از پیش با رژیم صهیونیستی ابراز همدردی داشته و از صهیونیست‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش فارس، یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد بخش اعظم مجلس سنای این کشور، صهیونیست‌ها را به فلسطینیان ترجیح داده و از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

در نظرسنجی که از سوی مرکز تحقیقات و افکارسنجی «پیو» انجام شده آمده است 74 درصد از جمهوری‌خواهان و 33 درصد از دموکرات‌های مجلس سنا، بیشتر از مردم فلسطین، با صهیونیست‌ها ابراز همدردی می‌کنند. این در حالی است که اکثریت قاطع مجلس سنا در اختیار جمهوری‌خواهان است.

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» تنها 11 درصد از سنتاورهای جمهوری‌خواه و 31درصد از سناتورهای دموکرات با مشکلات مردم فلسطین همدردی داشته اما باقیمانده آنها نیز نظر ممتنعی دارند.

این افکارسنجی جدید در تاریخ 4 تا 9 ژانویه سال جدید و با جامعه آماری تمام اعضای مجلس سنای آمریکا انجام شده است.

البته این برای اولین بار است که آمار نشان از حمایت همزمان دموکرات‌ها از فلسطین و رژیم اسرائیل دارد و معتقدند آن دو می‌توانند با یکدیگر همزیستی مسالمت‌آمیز داشته باشند.

طبق این نظرسنجی، اکثر سناتورهای آمریکا نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را یک رهبر سیاسی اسرائیلی مورد علاقه خود می‌دانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار