بازدید 4419
گزارش

دلیل مهم بازدید ناگهانی وزیرورزش از ورزشگاه آزادی+عکس

پیگیری های خبرنگار تابناک نشان می دهد که بخشی از ورزشگاه آزادی که در سال 52 ساخته شده، در ناحیه سکوها دچار نشست شده است و در دوره گودرزی به رغم هشدارهای زیاد ناظران فنی، توجهی به این موضوع پراهمیت نشد.
کد خبر: ۶۵۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 12 January 2017
مسعود سلطانی‌فر امروز پنجشنبه به مجموعه ورزشی آزادی رفت و به طور خاص از ورزشگاه فوتبال آزادی بازدید کرد.در این بازدید، مسئولان ورزشگاه توضیحاتی درخصوص وضعیت ورزشگاه آزادی به وزیر جدید ورزش و جوانان ارائه کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این بازدید که به اطلاع خبرنگاران رسانه ها نرسیده بود، مسئولان ورزشگاه توضیحاتی درخصوص وضعیت ورزشگاه آزادی به وزیر جدید ورزش و جوانان ارائه کردند. 

پیگیری های خبرنگار تابناک نشان می دهد که بخشی از ورزشگاه آزادی که در سال 52 ساخته شده، دچار نشست شده است و در دوره گودرزی به رغم هشدارهای زیاد ناظران، توجهی به این موضوع پراهمیت نشد.

این گسل نسبتا بزرگ در روی سکوهای روبروی جایگاه حتی باعث شده تا طی چند سال اخیر به بهانه جداسازی تماشاگران قرمزو آبی آن را با فنس ، غیرقابل استفاده کنند تا بیش از این به نشست عجیب افزوده نشود. 

یکی از مهندسان در این رابطه به تابناک گفت که شاید حتی لازم باشد با صرف هزینه بسیار زیاد، آن بخش از استادیوم را با تزریق بار یا تعبیه جک های مخصوص نگهداری کنند. استادیوم آزادی بعد از گذشت چهاردهه همچنان بزرگترین و مهمترین ورزشگاه ایران است.

تیم ملی ایران در بهار سال آتی بازی های بسیار مهمی در مرحله مقدماتی جام جهانی در پیش دارد و احتما استقبال و استفاده از ظرفیت کامل ورزشگاه آزادی وجود دارد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار