بازدید 3497
نشست خبری

برانکو:با هیچکس دعوا ندارم/دوست داریم همه را با 20 گل ببریم

ما هم دوست داریم هر بازی را با اختلاف 20 گل به سود خود خاتمه دهیم. البته این را به شوخی می گویم ولی برایمان در میدان فرقی نمی کند مثلا در بازی با سیاه جامگان موفق شدیم 3 گل بزنیم
کد خبر: ۶۵۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 12 January 2017
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم سایپا  توانایی خود را مقابل ماشین سازی پس از خوردن دو گل نشان دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازیهای برگشت را با مسابقه با سایپا در خانه شروع می کنیم. این تیم بازی بسیار خوبی را مقابل ماشین سازی به نمایش گذاشت. بازیکنان تیم سایپا توانایی خود را مقابل ماشین سازی پس از خوردن دو گل نشان دادند. اضافه شدن بازیکنانی چون لک و پورقاز توانایی این تیم را تا 30 درصد بالا برده است. چیزی که من معتقدم این است که همیشه اولین بازی سخت‌ترین بازی است به خصوص وقتی مدعی قهرمانی باشید، همه در بازی اول توقع دارند در کنار بازی زیبا نتیجه خوبی را هم کسب کنیم و ما به خوبی از این آگاه هستیم و خود را به خوبی آماده کردیم.

وی تصریح کرد: نوراللهی، عالیشاه از تیم رفته اند و آرام طبع نیز احتمالا به زودی جدا می شود. رحمتی و زاهدی هم که کمتر استفاده شده اند از تیم رفته اند.اما سامان نریمان جهان به تیم اضافه شده است همچنین سروش رفیعی که هر دو بازیکنان با کیفیتی هستند. در بازی فردا هم رامین رضائیان به دلیل درد کمر در ترکیب حضور ندارد. من از توانایی فنی بازیکنان رضایت دارم و انتظار دارم کیفیت تیم بالا برود به خصوص در بخش حمله. بخش میانه زمین را با وجود نفراتی که داریم می توانیم در اختیار بگیریم. در حال حاضر با نفرات جدیدی که داریم هم هافبک نفوذی خوب داریم و هم بازی ساز. با کمال، سروش، محسن و فرشاد و سامان رقابت بسیار خوبی در میانه زمین بر قرار است و من قبلا گفته ام هدف ما زیباتر بازی کردن و موثر بودن و زدن گل بیشتر است.

برانکو در پاسخ به این سوال درباره اضافه شدن یک مدافع عراقی به تیم اظهار داشت: ما درباره بازیکنانی که عضو تیم ما نیستند صحبت نمی کنیم. می توانم بگویم این جزو مسائل محرمانه باشگاه است و تا وقتی که این بازیکن اضافه نشده است صحبتی نمی کنیم. همانطور که تا وقتی سروش و سامان قرارداد خود را امضا نکردند درباره آنها صحبتی نکردیم. اما فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و طبیعی است که یکی دو بازیکن دیگر بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره جذب عباس زاده گفت: من به او تبریک می گویم که آقای گل لیگ یک است. قطعا کیفیت بالایی دارد اما من در این شرایط به بازیکنانی چون طارمی، ولادیمیر و سایر مهاجمان خود اولویت می دهم و به همین خاطر قصد جذب وی را نداشتم.

برانکو در ارتباط با تعداد زیاد ستارگان پرسپولیس بیان داشت: پرسپولیس همیشه ستارگانی داشته و خواهد داشت و همیشه به دنبال ستارگان خواهد بود. اما ستارگان واقعی همیشه در خدمت تیم هستند و تنها در این شرایط است که به آنها می توان لقب ستاره داد. برای ما اهمیت زیادی دارد که نیمکت قدرتمندی داشته باشیم زیرا حداقل 23 بازی پیش رو داریم و برنامه بازیها هم بسیار فشرده است.

وی درباره حضور رفیعی در ترکیب اصلی و احتمال تغییر تاکتیک در تیم تصریح کرد: ما با دو مهاجم بازی می کنیم. به این ترتیب این بهترین روش برای استفاده از بازیکنانی است که در اختیار داریم. ما نسبت به موقعیت هایی که داشتیم گل کافی نزده ایم. نمی خواهم درباره دلایل این مسئله صحبت کنم اما نمی توان بازیکنی را به راحتی پیدا کرد که 25 بازی متوالی بدرخشد و گلزنی کند.

برانکو درباره رامین رضاییان بیان داشت: او به دلیل مصدومیتی که از ناحیه کمر داشت مدتی تمرین نکرد و به همین خاطر از نظر آمادگی مدتی زمان می برد تا به اوج برسد.

سرمربی پرسپولیس گفت: طبیعی است وقتی بازیکنی جدید به تیم اضافه می شود مدتی زمان بخواهد تا با فلسفه باشگاه و هم تیمی های خود هماهنگ شود. این طور نیست که بازیکن با یک بشکن زدن با سایرین هماهنگ شود. ما هم دوست داریم هر بازی را با اختلاف 20 گل به سود خود خاتمه دهیم. البته این را به شوخی می گویم ولی برایمان در میدان فرقی نمی کند مثلا در بازی با سیاه جامگان موفق شدیم 3 گل بزنیم. من مربی هستم که دوست دارم تهاجمی بازی کنم. اما بهترین مربی تاریخ دنیا الکس فرگوسن یکبار گفت «مهاجمان هستند که بازی را می برند، اما مدافعان هستند که جام را فتح می کنند.»

وی درباره اختلاف با کی روش اذعان داشت: من با چه کسی اختلاف داشته ام؟ نمی دانم اصلا مشکل چه چیزی است؟ من با کسی دعوا نداشته ام و فقط نظر خود را گفته ام. مثلا یک رسانه نوشته که من آدم بدی هستم ولی من آن رسانه را دوست دارم.

برانکو در خاتمه در پاسخ به کاپ درباره لوکا مودریچ و انتخابش به عنوان بهترین بازیکن کرواسی گفت: او بهترین هافبک دنیاست و 5 سال است که بهترین هافبک کرواسی شده است. طبیعی است که وقتی در دنیا بهترین باشد در کرواسی هم بهترین خواهد بود. به مربیگری وی افتخار می کنم و البته باید بگویم که به مربیگری بازیکنانی چون دایی، باقری، مهدوی کیا و کریمی نیز افتخار می کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس