بازدید 7515

نتیجه سخنرانی ترامپ در بازار طلا

رویترز اعلام کرد:در پی سخنرانی روز گذشته ترامپ که به گفته تحلیلگران به رغم جلسه طولانی جزئیات روشنی از آینده اقتصاد این کشور نداد، دلار افت کرد و طلا بالا رفت.
کد خبر: ۶۵۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 12 January 2017
رویترز اعلام کرد:در پی سخنرانی روز گذشته ترامپ که به گفته تحلیلگران به رغم جلسه طولانی جزئیات روشنی از آینده اقتصاد این کشور نداد، دلار افت کرد و طلا بالا رفت.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا با جهش زیادی مواجه شد هر اونس از این فلز گرانبها با 12.1 دلار افزایش نسبت به روز گذشته داشت و به قیمت 1203 دلار و 20 سنت افزایش یافت.

امروز در بازارهای جهانی قیمت فلز زرد در کمترین زمان به قیمت 1196 دلار 20 سنت و در بیشترین زمان به قیمت 1205 دلار و 30 سنت به فروش رفت.

قیمت امروز طلا نسبت به یک ماه گذشته 45 دلار و 20 سنت و نسب به یک سال گذشته 109 دلار و 70 سنت افزایش نشان می‌دهد.

امروز در گروه سایر فلزات گرانبها هم نقره افزایش 20 سنتی را تجربه کرد و فلز‌های گرانبهای پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم هر کدام افزایش‌هایی به ترتیب 14، 5 و 20 دلار را تجربه کردند.

خبرگزاری رویترز درباره دلیل افزایش قیمت طلا نوشت؛ کاهش ارزش دلار باعث بالا رفتن قیمت طلا در بازارهای جهانی شد.

روز گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب مردم آمریکا پس از سخنرانی که فراتر از انتظار هم طولانی شد اما جزئیات روشن و دقیقی درباره آینده اقتصادی این کشور نداد.

تحلیلگران گفتند، مردم و سرمایه‌گذاران انتظار داشتند که ترامپ درباره بحث کاهش مالیات و یا سرمایه‌گذاری در ساختار این کشور صحبت کند که چنین نشد.

بعد از صحبت‌های دور از انتظار روز گذشته ترامپ قیمت دلار در بازارهای جهانی افت کرد و همین مسئله سرمایه‌گذاران را به سمت فلز زرد ترغیب کرد. قیمت طلا به بیشترین میزان دو ماه گذشته رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی