بازدید 66848

حضور وزرای دولت در مراسم استقبال از ایرباس؛آبروریزی ملی؟! +ویدیو

آقایان وزرا اگر ذره ای به حیثیت دولت جمهوری اسلامی فکر کنند متوجه خواهند شد که شرکت آنان در مراسم فرش قرمز برای ورود یک هواپیما،در حقیقت موجب وهن دولت جمهوری اسلامی و شخص آنان در مقام عالی وزارتخانه های کشور است.
کد خبر: ۶۵۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 12 January 2017
بر اساس اخبار منتشر شده امروز اولین فروند از هواپیماهای خریداری شده ایران از شرکت ایرباس، وارد کشور خواهد شد؛ معامله ای که بر اساس برجام انجام شده است و برای ایرانیان از آنجاکه آغازی بر رفع تحریم های چندین ساله صنعت هوایی کشور است، اهمیتی نمادین دارد. 

به گزارش «تابناک» اولین خرید صنعت هواپیمایی کشور امروز بعد از ظهر در فردوگاه مهر آباد تهران بر زمین خواهد نشست و احتمالا خوشحال تر از هر فرد دیگری، این آخوندی وزیر راه است که پس از قریب به چهار سال ناکامی در این وزارتخانه، امروز می تواند در مقابل دوربین های تلویزیونی جولان دهد! جولانی که متاسفانه به نظر می رسد ممکن است به سوی آبروریزی ملی هم پیش رود. 

بر اساس این گزارش، شنیده شده است که از چند تن از وزرای دولت دعوت شده که در مراسم استقبال رسمی از یک فروند ایرباس، امروز در فرودگاه مهر آباد تهران حضور داشته باشند؛ خبر تاسف باری که ایران و ایرانیان را در انظار بین المللی به تمسخر واخواهد داشت؛ که چند وزیر ایرانی برای استقبال از یک فروند هواپیما در فرودگاه حاضر می شوند و احتمالا تک به تک و به صورت جمعی با این هواپیما عکس یادگاری خواهند گرفت. پیش بینی واکنش توام با تمسخر  رسانه های داخلی ، منطقه ای و بین المللی به استقبال مقامات سطح بالای ایران از ورود یک هواپیما، چندان کار سختی نیست و در کسری از ثانیه اگر این اتفاق رخ دهد یک آبروریزی ملی رخ خواهد داد. 

رسانه ای کردن و اطلاع رسانی درباره دستاوردهایی که بر اساس توافق هسته ای به دست آمده است، نه تنها نکوهیده نیست که در این ایام که فقط صحبت از ناکامی در این عرصه هست، کاری لازم و ضروری است؛ حتی در اهمیت نمادین آن که نشان دهنده توان ایران در رفع تحریم های ظالمانه است هم تریدی نیست؛ اما اینکه چندین وزیر ایرانی پیش پای یک فروند هواپیما صف بکشند و مراسم فرش قرمز و استقبال از این شی آهنی را ترتیب دهند هم قابل قبول نیست . 

شاید ضروری باشد برخی از وزرای محترم کابینه، امروز دعوت احتمالی برای شرکت در مراسم ورود یک فروند هواپیما به ایران را اجابت نکنند تا هم در این آبروریزی ملی شرکت نکنند و هم چهره کشور را در عرصه های بین المللی و منطقه ای مخدوش نکنند! آقایان وزرا اگر ذره ای به حیثیت دولت جمهوری اسلامی فکر کنند متوجه خواهند شد که شرکت مراسم فرش قرمز برای یک هواپیما، در حقیقت موجب وهن دولت جمهوری اسلامی و شخص آنان در مقام عالی وزارتخانه های کشور است. 

آقایان وزرا اهیمت پایان یافتن تحریم صنعت هوایی کشور، بر کسی پوشیده نیست؛ اتفاقا خیلی هم برای ایرانیان اهمیت دارد؛اما لطفا امروز را به کارهای عقب افتاده تان برسید و مراسم استقبال از یک هواپیما را که احتمال زیاد اجرا می شود را به مقامات پایین تر خود بسپارید شاید آبرو ریزی کمتری صورت گیرد.


عکس متعلق به عبور ترانزیتی یک هواپیمای ایرباس از ایران و عکس یادگاری مقامات فرودگاهی و خبرنگاران با این هواپیماست

حضور وزرای دولت در مراسم استقبال از ایرباس؛آبروریزی ملی؟!
 
تعداد بازدید : 397
دانلود 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳۷۰
حسودیت نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
این استقبال از یه هواپیما نیست ... استقبال از اولین نشانه عینی رفع تحریم هایی یه قدمت یک عمره
سید
| Australia |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
حسودیت نشه یک عکس العمل کودکانه است. هوا پیمای نو خیلی خوب است. ولی وزیر و دیگر مقامات کاری بهتر از این ندارند. اگر تعطیل عمومی اعلام میشد شما یعنی قدر دانی؟
نجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
عزیز من منطقی باش. تنها 5 درصد از مردم کشور از خدمات ناوگان هوایی بهره می برند . دولت نباید برای خوشایند این 5 درصد بودجه کلانی رو صرف خرید این هواپیما ها می کرد. با همین پول می توانست آب خلیج فارس رو لاقل تا مرکز ایران برسونه که شاهد فروچاله ها و از بین رفتن زندگی مردم نباشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
وهن وقتی اتفاق می افته که هواپیما هایمان سقوط کنند و مردم بی گناه کشته شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
هواپیما گرفتی رفع تحریم شده!!!؟هواپیمای دست دوم شادی داره چرا چین رفت خودش هواپیما ساخت !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
این خوشحالی یک ملت از رفع تحریم ها و بسته شدن جیب دزدها به بهانه دور زدن تحریم ها می باشد. ما هم خوشحالیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اره
عکس گرفتن با گارد فرودگاه خوبه
محمد
| Russian Federation |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
زماني که وزرا در افتتاح يک شرکت اتريشي کترينگ قطار حضور فعال دارند، قطعا در مراسم رونمايي از هواپيمايي خريداري شده حضور خواهند داشت.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
یک لیست از تمامی دلواپسان و نوچه های اینترنتی و غیراینترنتی شون تهیه کنید و خودشون و خانوادشون حق خرید بلیط این هواپیماها رو ندارن فقط باید هواپیما قدیمی سوار شن
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
حداقل یه 4 تا مسافر تو راه میزد که خالی نیاد ایران.درامد زایی هم میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
کم مونده بود جلوی چرخای هواپیما خود آخوندی دست به چاقو شه یه گوسفندی زمین بزنه
تهرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
مراسم چی؟
مراسم تنفس مصنوعی جسد برجام!؟
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
این بازی ها چیه؟
نمایش تحقیرملت و تنفس مصنوعی برجام با هواپیمای دست دو!؟
در دولت های قبل هم هواپیمای دست دو میخردیم
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
ای جوجه ساپورتیهای کنسرتی مگه فقط امثال شما برای اینهمه آبروریزی و حقارت ذوق زده بشین وگرنه مردم خشمشون رو تو انتخابات 96 نشونتون میدن طوری که برق از زاپاستون بپره
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
مبارکمون باشه
37
ساله داریم ابوطیاره سوار میششیم
چشم دشمنان و دلواپسان کور شود
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
افراد مخالف همان افراد راند خواری هستن که با تحریم همشون بنز سوار شدن
الهی همشونو بدین دوا و درمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
آبروریزی تاریخی !!!
از استقبال از ماكت امام در فرودگاه كه توسط وزيران دولت قبل انجام ميشد كه بهتره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
چرت و پرت نگو آبروی ملتو بردین
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
احتمالا مشابه دوران قاجار و قیل از آن بااستقبال شاه و مقامات از ورود اولین وسیله پرنده
سعید
| India |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
یعنی کشتید خودتون رو، هر خراب کاری که میکنید زود میگید از دولت قبل که بهتره!!!؟ مملکت رو بندازید تو سراشیبی سقوط بعد بگید از دولت قبل که بهتره ! واقعا که...
میلاد میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
چطور میشه ۱۰۰۰ بار دیگه لایک کرد این کامنتت رو؟
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
آبرو ریزی بالاتر این ؟؟؟ استقبال وزاری مملکت از یه هواپیما !!! خودتون خنده تون نمی گیره ؟
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
خوب اون هم زشت و تمسخر آمیز بود قطعا.
اما دلیل نمیشه یه کار زشت و مسخره دیگه رو با اون توجیه کنیم.
این توجیه خودش از کل ماجرا مسخره تره.
بیطرف
| Italy |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
یعنی لیزینگی و هزار شرط و خفت و اینا نبوده پولشو هم حتما نگرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
یادم میاد در دولت قبل تلوزیون نشون می داد یک نفر تونسته با وامهای زودبازده نانوایی بزنه و کلی هم تعریف کرد. اما این دولت که تونسته کمر تحریمها رو بشکنه و هواپیما بخره میگن کار مهمی نکرده. این جشن فقط برای ورود یک هواپیما نیست به خاطر این است که به کوری چشم دشمنان خارجی و دلواپسان داخلی دیوار تحریمها شکست
پژمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
حرف دل خیلیهارو زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
براوو
جانباز پنجاه و پنج درصد مستاجر بیکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
آقا سعید سواد میدونی چیه ؟
تا حالا تو عمرت چند تا کتاب در مورد اقتصاد،علوم سیاسی،جامعه شناسی،حقوق و فلسفه خوند ؟ نام ببر
از این تیپ حرف زدنت ناراحت نیستم،حق داری نظرتو بگی،ناراحتم که سواد نداری !
؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
دوست عزیز جانباز اون سعید رو متهم به بیسوادی کردی . من کارشناسی ارشد اقتصاد دارم و تا دلت بخواد کتابهای تخصصی این رشته بزبان اصلی رو خوندم . اگه منو هم بیسواد میگی بگو مهم نیست اما متاسفانه تو این سه سال و نیم با هدایت نقدینگی به بورس و بروز رکود در بازارهای حقیقی از یکطرف رکود سنگین در اقتصاد ایران ساختاری و نهادینه شده و حالا حالاها تبعات ورشکستگی و بیکاری فزاینده و بی رمقی بخش تولیدش ادامه داره . از طرفی بورسی ساخته شده که عین یه آکواریوم شیشه ای گنجایش اینهمه آب داخلش رو نداره و با کوچکترین تلاطم دیواره نازکش خورد میشه و سیلاب سرازیر . اینه که برای ثبات مصنوعیش روزی دویست میلیارد از پول بیت المال توسط حقوقیها برای خرید سهامهای بادکرده آتش میگیره . شما که سواد داری بگو چه چیز اوضاع بحرانی فعلی زیباست ؟ یه مشت آمار غیرواقعی و عجیب غریب ؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
کاش میشد 1 میلون با لایک کرد
تو محله ما همه داشتن مسخره میکردن
تمام مسئولین داشتن یه کاغذ پاررو از هواپیما پیاده میکردن
آبروریزی ملی وقتی هست که هواپیمات سقوط کنه!
وقتی هست که جرات نکنی سوار هواپیما بشی!
وقتی هست که روت نشه بگی هواپیمای کشورت چه مدلی هست و چند سال قدمتش هست!
وقتی هست که رسانه ات هم درصدد حل مشکلات جامعه نیست! صرفا میخواد صفحاتش پر باشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
جوش نزن! همشون آبرو ریزیه، هم این و هم اون
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
آبرو ریزی بالاتر این ؟؟؟ استقبال وزاری مملکت از یه هواپیما !!! خودتون خنده تون نمی گیره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اگر برحام نبود کم کم باید با شتر مسافرت می کردیم . اونوقت می فهمیدی وهن یعنی چه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
ابروزی ملی این است که بعد از هر سقوط هواپیما بگیم خلبان مقصر است وبعد برویم از کسانی که باعث فجایع هوایی کشور شدن هواپیما بخریم نریم ببینیم چرا هواپیما های ما خود جوش سقوط می کنند!!!چرا هواپیما ی داخلی معطل بودجه مانده!!!!!!!!!!!!!
amir
| Japan |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
خوب این چیزهایی که شمردید برخی از آن به خودت شما بر می گردد.اینکه فقط دستت به گوشت نمی رسه و بگی پیف پیف بو میده که کار درستی نیست.اگه شما هم پولی پیش شما به امانت بود و ندزدیدی حق با شماست. به خودمان هم نگاهی داشته باشیم.همه در این بدبختی شریکیم.با هواپیمای که پولشو میدیدم و میخریم و خودمان نمیسازیم قبول کن که این کارا جز پایین اوردن شخصیت همهون چیز دیگه ای نیست.اینقدر این دولت و اون دولت نکنیم.به کسی که کار برای کشور میکند احترام بزاریم.همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
کامنتهای مخالف برای چند نفره تابناک؟؟؟؟!!!
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
ووقتی که 90درصد مردمت توان اقتصادی برای سوار شدن به هواپیما نداشته باشند و وقتی که خودت نتونی هواپیما بسازی و وقتی که از کل قول رفع تحریم به خرید هواپیمایی دل خوش کنی که با التماس پولش رو بدی و با منت بهت بفروشند و وقتی که ایجاد اشتغال و رونق کارخانه های هواپیما سازی غرب برای ما امتیاز حساب بشه!و وقتی که من و تو در تعصب این جناح و آن جناح آبرو داشتن و بی آبرویی رو قاطی کنیم و وقتی که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
احسنت برادر.
ورود این هواپیمای نو برای همه مهم است. ارزش این هواپیما زمانی معلوم میشه که خدای ناکرده یک هواپیمای فرسوده به علت قدمت و کهولت با 200 سرنشین سقوط کرده و کشور را در بهت و عذا فرو می بره اون موقع تنها کاری که از همه بر میاد اعلام سه روز عذای عمومی است و بس. الان که همه چی آروم است و فاجعه هوایی ای رخ نداده همه میگن هواپیما لازم نداریم بی خود ذئق مرگ نشوید و فلان بهمان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
نظرت عالی بود کاش می شد هزارتا مثبت داد
بعد از جهل سال ورود یک هواپیما باعث افتخار اقایون شده دارن با اون پز میدن ولی از اصل مطلب قافلند که این افتخار کردن نداره زیرا یک فاجعه بزرگه الان ایران باید سیصد تا از این هواپیماها باید داشته باشه نه مثل یه کشور عقب افتاده با دیدن یه هواپیما اب از لب و لوچه همشون اویزون شده
پاسخ ها
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
غافل درسته مجید جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
آبروریزی وقتی است که رئیس جمهور مملکت به بدرقه سربازان انگلیسی یم رود و با آنها عکس یادگاری میگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
نکته اصلی می تواند این باشد که چرا بعد از چهل سال این اولیشه!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
زمانی که امارات داشت فرودگاهشو میساخت ما 747 داشتیم!
یعنی واقعا آبروریزی
کار عقب افتاده . ههههه جوک گفتیا .
افتتاح یک آبریزگاه توسط احمدی نژاد آبروریزی ملی نبود ولی آغاز تحویل موضوع یک قرارداد نمادین چند میلیاردی بعد از 40 سال به نظر شما دلواپس محترم آبروریزی ملی است ؟؟؟!!!
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
شاید نه . چون امارت ها ساختیم ولی غفلت کردیم هنوز در مناطق نزدیک شهر های بزرگ مردم یک آبریزگاه مناسب نداشتند
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
آبرو ریزی بالاتر این ؟؟؟ استقبال وزاری مملکت از یه هواپیما !!! خودتون خنده تون نمی گیره ؟
ناشناس
| Spain |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
آقا رضا موضوع قراردادها معمولا ماشین ها و اجناس و از این قبیل می باشد اگر به نظر شما این چیزها باعث ننگ و آبروریزی است پس وزرا باید دائم در حال دعا و زیارت باشند یا در حال جنگ و نبرد ولی زندگی دنیوی مردم هواپیما و قطار و خودرو و خورد و خوراک و همین چیزهای به اهمیت به نظر شما دلواپسان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
این عده همانهائی هستند که وقتی میرقصیدند و یک اسکناس 1000 تومانی را بغل یک اسکناس یک دلاری باهاش حرکات موزون میکردند و حالا باید چهارتا یک دلالری بگذارند ؟/ اجازه بدهید خوش باشند الکی و حال کننداینها نه محستات ابریزگاه را میدانند و نه مختصات هواپیما را!!!!!!!!! !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
چرا هر انتقادی از آبروریزیهای دولت میشه زود ربطش میدین به احمدی نژاد؟ اونم آبروریزی کرده ، اینها هم آبروریزی میکنند. مسئله این نیست که چون او آبروریزی کرده، اینها مجازند آبروریزی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اولاً که دروغ بود فقط وزیر راه و شهرسازی بود با معاوناش و رییس سازمان انرژی اتمی....ثانیاً به حاشیه بردن یه اتفاق خوب هنر دلواپسا هستش که تو این کار استادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
اآبروریزی یعنی افتتاح سد گوتوند و افتخار به آن و....
فقط به اين هواپيما ها دل واپسان سوار نشوند( نتيجه زحمات 38 ساله دل واپسان عزيز )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
شما ادرس رو طبق معمول عوضی رفتی . اون کد 38 ساله ات هم نشاندهنده همه چیز است . واقعادرد شما درد یک دوست نظام است و یا مشکل شما و امثالهم چیز دیگری است ؟ من نمی دانم ولی بخواهم روی همین نظرشما متمرکز شوم شواهد می گوید که مشکل شما این حرفها نیست
امیدوارم چاپ شود .
علی
| Germany |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
آن مشکل که از نظر ناشناس 12:16 حرف دیگریست ، تا این لحظه 266 مثبت و 39 منفی گرفته. پس این نظر اکثریت است و شما خیلی تلاش نکن که نظر این یک نفر رو منفور و مطرود جلوه بدی. چون همواره در نهایت نظر اکثریت به کرسی میشینه
بنظر توهم زيادي هم باث درد سر مي شودو دوستان تابناك .كارخانه خودرو سازي درست درمون ندارد.حتما هواپيما مي توانيد بسازيد.
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
رفقای شما سودجوئی و سفته بازی رو در بازار سرمایه کنار بگذارند شاید بهتر اینها را می ساختیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
آقای علی به انگلیسی شما خسته نشدی زیر تمام نظرا همش پاسخای تکراری دادی برادرِ دلواپس؟
آبروی ما اون روزی خواهد رفت که فرسوده بودن ناوگان فرسوده هوایی ما منجر به خدمات ضعیف و حوادث متعدد بشه. قدردان زحمت مسئولین باشیم و از زمین و زمان ایراد نگیریم.
پاسخ ها
سعید
| India |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
بقول یه بنده خدایی چرا تشکر نمی کنید؟
خخخخخ
جواد
| Switzerland |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
وقتی که کشورهای اروپایی به هواپیماهای فرسوده ایران اجازه ورود به اروپا را نمی دادند آبروی ما رفته بود و دیگر آبرویی نمانده بود که بخواهد برود
دقیقا یاد عکسی افتادم که هنگام ورود اولین اتوبوس به ایران دیدم و عده ای سوار برالاغ ،عده ای روی سقف اتوبوس و زیر اتوبوس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اتفاقاً با ادامه وضعیت سابق باید به الاغ سواری صد سال پیش بر می گشتیم .
اگر چنین اتفاقی بیفتد یعنی اینکه پذیرفته ایم به شدت درمانده و بدبخت شده ایم. جلوی این کار را بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
سعی نکن از واقعیت فرار کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
راست میگی نرمش قهرمانانه از روی قدرت ما بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
معلومه که درمونده و بدبختیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
مگه نیستیم؟؟!!!
امیدوارم اوکی کنیدش!! ولی خود شما تا الان 4 تا 5 بار خبرش رو گذاشتی تو سایت!!! حلوا میدن؟؟؟؟
اینا فکر دوران انتخاباتن . نگران نباش
خبر شما مصداق وقتی است که می خواهیم بریم عروسی میگیم دیرتر بریم نگن ندید بدیدن!! یعنی تا الان کسی نمی دونست که ما تو صنعت هوایی و ناوگان هواپیمایی بحران داشتیم ولی از این به بعد همه فهمیدند؟!!
تابناک عزیز چرا آبروریزی بنویسید افتخار ملی که بعد از 40 سال اولین هواپیمای نو بدون واسطه و با نصف قیمت بازار سیاه خریداری شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
احسنت
mehdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
زرشک!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
مهدی به انگلیسی علی به انگلیسی امیر کامپیوتراتون مشترکه شما؟!
هسته اي را داديم تا اين به اصطلاح وزير ها بيايند و براي بزرگ كردن چيز ناچيزي كه در قبالش گرفتيم و پس از پسا برجام همچنان تحريم شديم و ميليارد دلاري پولهامون را آمريكا خورد و يك آبهم روش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
بله با کیک زرد می تونستید کل کشورو اباد کنید
ناشناس
| Australia |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اولا هسته یی رو ندادیم ... ثانیا با هسته یی دقیقا می خواستید چیکار کنید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
من گرسنمه ! کیک زرد بدین بخورم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
با هستهای می خواستیم بمب اتم بسازیم !!که یارو نزنه 500 نفر از مردم کشورمون را بکشد وبعد رئیس ما بگوید مواظب دیوار باشید ا...............!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
هسته ای؟؟؟؟ببین ما حتی اگه چرخه کامل سوخت هسته ای رو هم داشته باشیم وقتی نتونی یک نیروگاه بسازی همه و همه به چه درد میخوره؟؟؟؟
هسته ای نون و اب برای مردم نمیشه تکنولوژی و فناوری نمیشه کشور های بزرگ به فکر جایگزین کردن چرخه فیوژنی به جای هسته ای هستن و ما ....شما همه از کسایی هستین که همش تو فکر این هستن که یکی داره خیانت میکنه جاسوس همه جا هست و همش توهم توطئه دارین وقت شما رو به پایان هست دزدی ها از ملت ایران دیگه بسه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
هسته ای به چه درد تون می خورد؟
غرب رو بترسونید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
شما جات گرمه داداش، از قبل دلواپسی نونت تو روغنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اونایی که به اسم هسته ای هستی ملت رو به باد دادن باید جوابگو باشن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
اخی
بابا هسته ای
یکم مطالعه کن
تا کی عقب مانده میخایین بمونین دلواپسا
آخرین نیروگاه هسته ای آلمان پارسال خاموش شد
و جای خودرو به انرزی های خورشیدی مدرن و فوق پیشرفته داد
دنیا داره خاموش میکنه شما هنوز دارین با نسل ان ام نیروگاه شروع میکنید
عزیز شما فضولی؟همین شما برید عزت کشور را حفظ کنید و کار به کار دیگران نداشته باشید. اگر سرتون را هم به دیوار بکوبید باید بدانید جناب آخوندی با توجه به وضع موجود کشور بهترین عملکرد ممکن را داشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
جناب آخوندی !!!
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
راست می گی ها چون نرخ بخش حمل و نقل هوائی و ریلی آزاد سازی شد و عوارض بزرگراهی هم افزایش یافت برای ترغیب بخش خصوصی که دوستان در خود دولت طلیعه دار ثروت هستند برای عموم بجز بار مالی چی داشت ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
جناب ناشناس !!! ؟
نجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
آره مخصوصا سیستم کنترل هوشمند قطارهاش و خوابوندن مسکن مهر
mehdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
زرشک!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
مهدی به انگلیسی فقط اسم همین یه میوه رو بلدی هی تکرارش می کنی؟!
حرف حساب بود
بیچاره ها دست آوردی ندارن چی کار کنن
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
با گند کاری های دولت قبل این دولت دست اورد زیادی داشته است اما استقبال از یک هواپیما در شان وزرا نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
می تونن مثل دولت قبل دستبرده هایشان را زیاد کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اگه نمیتونست نباید قول میداد میتونم مجبورش کردن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
وای ناشناس 12:27 عااااااااااااالی بود!
واقع" دوستان خوب گفتن ......
همون قدر زوق دارند مثل هاچ زنبور عسل که بالاخره مامانش را پیدا کرده!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
با سواد "دوق" درسته ... دقت کن عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
ذوق سوادتون در همین حده فقط یکی مثل خودتون شو ریس جمهور اعتماد بنفس شماها زیادتر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
!!!دوق یا دوق یا ذوغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
دوق نه ذوق
خخخخخ
بابا بخدا خجالت داره ابروی ایران رو با این همه تاریخ وقدمت نبرید مگه قبل این ما هواپیما نداشتیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
نداشتیم هواپیمای نو نداشتیم الان 40 ساله
ضمن اینکه این هواپیما سمبل شکسته شدن تحریم های بین المللی 37 ساله و ظالمانه است که با بی تدبیری احمدی نژاد و جلیلی هر روز تنگتر و بدتر می شد و خوشبختانه با تدبیر روحانی و ظریف فضای بین المللی همچنان که برای ما در حال گشایش است برای اسراییل و اعراب در حال انقباض است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اگه 40 سال تحریم بودیم چه ربطی به محمود داره؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
مثبت منفیاتو نگاه کن
قصاص قبل از جنایت؟
اب که سر بالا میره قوربلغه ابوعطا می خونه
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
توی یک کلمه سه تا غلط؟
چه اشكال داره در زمان قاجار نيز از اين كارها معمول بود وقتي جنسي وارد ايران مي شد...
اگه دوره احمدی نژاد بود که ورود هواپیمای صفر بعد از چهل سال رو تو بوق میکردین. ورود این هواپیما نماد شکست تحریم ها و رسوایی دلواپسانه و شایسته ی مراسم پرشور.روحانی مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
شکست چی؟؟ جنسش خوب نبود!!!
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
تحریمها شکسته!پول دادیم هوایما گرفتیم برای غربیها اشتغال ایجاد شده ارز وارد کشورشون شده ما باید خوشحال باشیم!.برخی از عزیزان که کار و بارشون خوبه و زود زود سوار طیاره میشن خوش به حالشون شده ( همون 5درصد جامعه!)باقی مسائل هم از قبیل اشتغال و ازدواج میلیونها جوان وناهنجاریهای اجتماعی و رکود و.....در اولویتهای بعدی هستند به هر حال اون اقلیت هواپیما سوار مهمترند پس بیایید همه باهم خوشحال باشیم!!!تازه به زودی یه ادایی در میارند و دوباره تحریم میشیم اونوقت مثل قبل قطعاتش رو که ندادند بازهم روز از نو روزی از نو
خرید هواپیما صفر بعد40سال کار بزرگی هست ولی خواهشا ابروریزی نکنید
خوب وزرا بیکارن دیگه ، به کار مردم که نمرسن بزار حداقل برن تفریح
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
مثبت منفیاتو ببین
بنده دستاوردهای برجام رو برای کشور اساسی می دانم و عملکرد وزیر راه رو هم قابل قبول. ولی مراسم گرفتن برای ورود ایرباس غیر عقلانی است. امیدوارم اتفاق نیفتد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
عملکرد وزیر راه !!!قطار تبریز
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
((عملکرد وزیر راه !!!قطار تبریز))

یه طوری میگید انگار وزیر خودش لکوموتیو ران بود ...
واقعا این حد از تنگ نظری خجالت آوره
مراسم استقبال رو کاری ندارم
ولی حضور وزیر خیلی جالب نیست
البته به این فضاحت و رذالتی هم که شما نوشتید نیست
البته اگر وزرا و حتی وزیر راه و شهرسازی هم به تنهایی در این مراسم حضور پیدا کند خجالت آور است. اما بدتر از آن سوزشی است که دامن شماها را گرفته.
این استقبال نیست !!! این واکنش احساسی به تحریم هایی است که در چهار دهه اخیر این مملکت را فلج کرده است . مگه یادمان رفته که چقدر هواپیما سقوط کرد و چه مسافران بیگناهی جانشان را از دست دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
آخه دوستان خودشون ظاهراً با هواپیما های خاص مسافرت می کنند جان مردم هم که مهم نیست .
این هواپیما نمادی از شکستن تحریمی چهل ساله است .
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
نمادی از سیطره غرب بر کشور هر چند تعامل تا حدودی لازم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
aliدر پاسخ به
سیطره غرب بر کشور؟ قدری بصیرت داشته باشید آقا.
ناشناس
| Australia |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
در جواب علی> مگه ما به غرب پسته و فرش صادر می کنیم بر اونها سیطره داریم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
پسته وفرش !!!هواپیما تعمیر نگهدار وقطعه می خواهد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
سیطره ی غرب؟؟؟ هاهاها
مغزشو داری بساز سیطره نخوری داداش
برای کشوری که صنعت هوایی نداره این موضوع آبروریزی نیست. ما حتی یک ماشین ملی استاندارد نداریم. پس توقعی در عرصه جهانی از ما وجود نداره که حالا بخوان مسخرمون کنن.
اولا که افزودن شدن هواپیماهای آخرین مدل برای تمام ایرلاینهای دنیا مهم است و مورد استقبال قرار می گیرد (جنبه های تبلیغاتی ). در مورد ما هم بحث معرفی صنعت هوایی مزرح هست و هم جنبه ی سیاسی که به تحریمهای 40 ساله اشاره دارد. پس لطفا جو ندهید. سپاس
خیلی وقته دیگه دنیا حسابمون نمیکنه، واقعیت و بپذیرید
ایشالا آخرین هواپیما نباشه صلوات :-)
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
بعد از فوت آقای هاشمی و روی کار اومدن ترامپ دلواپسان دو طرف همین رو هم بر نگردونن صلوات
همه دارن جبهه گیری میکنن بدون اینکه مطلب را به درستی خوانده باشند،
آقا جان خرید و ورود هواپیمای مدرن و نو ایمن بعد از چهل سال چیز خوبیه، ولی عکس گرفتن و لع لع زدن و عکس دسته جمعی و پیشواز رفتن خیلی زشت و باعث تمسخر رسانه ها میشه ، این خوار و ذلیل بودن را میرساند.
بهتر است که اعلام کنند اولین هواپیمای نو خریداری شده بعد از چهل سال وارد ایران شد.. والسلام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
لع لع ؟؟؟؟ واژه های جدید وارد زبان فارسی می شود !!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
میشه بفرمایید بعد از اومدن ایرباس 350 و گرفتن عکس یادگاری کی مسخره مون کرد که حالا بخوان مسخره کنن؟
فقط دلواپسان و لجواپسان هستن که دارم خدمت به مردم رو مسخره میکنن
احتمالا کادر تحریریه تون تغییر کرده. تابناک لطفا عملکرد حرفه ای تو زیر سوال نبر با ابن قبیل اخبار. از شما بعید بود. کار بزرگی انجام شده که آقایان در 40 سال گذشته از انجام اون عاجز بودن. لذا افراد بزرگی هم بایستی برای اولین روز اجرایی شدن آن در محل حاضر شوند. لطفا نظر شخصی تان را برای خودتان نگهدارید. دولت صادق و عملگرای روحانی: متشکریم
طبق روال جلوش قربونی هم بکنیم بد نیست .
چالش مانکن با هواپیما ارباس از فردا >>
از شما انتظار نداشتم حرف بدون بررسی بزنید.
کمی بررسی در گوگل میبینید این کار کاملا مرسوم می باشد مثلا شیخ محمد هنگام بازدید از هواپیماهای دریافتی از ایرباس همیشه عکس یادگاری گرفته است
برام خيلي عجيب هست اين چه مدل رفع تحريم مي باشد كه هنوز بسياري از كشورها بنزين به هواپيماي ايراني نمي دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
خب برو یکم جست و جو کنموتوجه میشی که خیلی از فرودگاهها سوخت میدن به ایران...آب را جایی بریز که میسوزه
سلام. این که انسان کاری را که در شانش نیست انجام ندهد یک رویه مورد قبول از طرف عقلاست.
آبرو ریزی ؟!! اولین باره که بعد از انقلاب داره یه هواپیما وارد کشور میشه . تابناک یادت نره که یه پیچ هواپیما رو هم نتونستن بخرن . آبرو ریزی یعنی سقوط پی در پی توپولف های روسی . آبرو ریزی یعنی استفاده سی و خورده ای ساله از هواپیماهایی که تو کشورای دیگه تویه قبرستان هواپیماها رها شدن .
وهن دولت و ملت وقتی بود که توی این حدود ۴۰ سال با خریدن هواپیما های اوراق جون ملت رو به خطر میانداختند...واقعا دست اورد بزرگیه،من به همه ملت ایران تبریک میگم و امیدوارم اغاز ورود کالاهای با کیفیت یه کشور باشه
ابرویی نمونده که بره!! بورکینافاسو هم دوازذه تا ایرباس و شش تا بویینگ نو داره که پنج سال پیش خرید. این گندگاریها و بزرگنماییها بخاطر مافیایی است که پشت این خریدهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اشتباه مثبت دادم.
حالا نریم استقبال کسی نمیدونه ناوگان هوایی ایران چه قد فرسوده است .یا نمیدونن ما تو انزوای اقتصادی بودیم.در ضمن تو دهنی به ترامپ هم هست
من تعجب میکنم از کسانی که با این گفتار تابناک مخالفند .درسته که خرید هواپیما بعد از چهل سال خیلی کار باارزش و مهمیه ولی رفتن وزرا و حتی پایینتر از وزرا برای استقبال از یک هواپیما کار خیلی چیپ وسبکیه و کسر شان ملت ایرانه . یادمون نره ما 40سال پیش یکی از بهترین ایرلاینهای دنیا رو داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
از گذشته بیا بیرون برادر واقع بین باش و بپذیر که گذشت اون دوران
گرچه سیم زر ز سنگ آید برون * درهمه سنگی نباشد زرو سیم
درود بر روحانی
سلام

در واکنش به این فاجعه ملی! لطفا وزرای خاطی را اعدام کرده و توی باک هواپیما هم ساندیس بریزید.
میشه دقیقا بفرمایید کدام آبرو؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
شما الان خبر. پرواز تهران کرمان رو زدید.والا من از خوندنش هم استرس گرفتم چه برسه به حال مسافران.با این اوضاع برای اومدن ایرباس چند تا وزیر که سهل هست باید کل هیئت دولت و مقامات کشوری و لشگری برن استقبال
آبرو ريزي بي ارزش شدن پول ملي است كه دلار از هفتاد ريال شده ٤٠٠٠٠
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
و بالا رفتن از دیوار سفارتخانه ها و اسیدپاشی به صورت مردم و بالا کشید دکل و .... به خیلی چیزا می شه گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
کشتن 500 نفر از مردم بی گناه توی حج اشکال نداره اونوقت دیوار سفارت ایراد داره بعد اسید پاشی معلومه هدفش چی بوده .کار های خرابکارانه ومتهم کردن دیگران!!!دکل هم پای کدام اغا زاده ها در میان است الان یکیشون لندن است!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
ناشناس دومی کشتن 500 نفر ؟؟؟ منظورت کسانی هستن که میرن و پول هزینه تروریست های سعودی رو برای کشتن خودشون میدن؟؟؟ ایا حج رفتن انقدر واجب هست؟؟؟ وقتی ما این همه گرسنه و بد بخت داریم برو یکم فکر کن شما مسلمان نیستی شما هم دست کمی از اون وهابی ها نداری.وقتی کسی حرف حق میزنه چرا چرند میگی قیمت دلار 4 هزار تومن شده این افتخاره شماست؟ مردم زیر خط فقر زندگی کنن؟؟؟ ایا اگر پیامبر اینجا بود کار ها و رفتار های شما رو تایید میکرد؟؟؟؟ برو یکم فکر کن شما دارین به 70 میلیون ادم ظلم میکنید مردم دیگه با چه زبانی باید بگن که شما رو نمیخوان.
لطفا هواپیما را در بدو ورود به حریم هوایی ایران ساقط کنید.
این آبرو کلا به چه درد میخوره صبح تا شب به فکر آبرو هستیم همدیگرو میکشن به خاطر آبرو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
مگه دلواپسا آبرویی هم واسه ملک وملت باقی گذاشتن؟
اقای تابناک از شما بعیده این تیتر تحریک کننده از روی بی اطلاعی بزنید.این کار اگه در زاپن هم بود بر اساس پروتکلهای رسمی تجاری و سیاسی باید این گونه انجام شود.هواپیما حامل پرچم سیار بین المللی ایرانه و فرش قرمز برای نشان دادن احترام و تشویق ما برای ورود سرمایه گذار و رفت و امد بین المللی به کشور می باشد
این واقعا یک آبروریزی ملی است، که مثلا میخواهد هواپیما باشد یا ماشین یا قطار ، تعدادی وزیر برای استقبال بروند. اگر خودمان تولید کرده بودیم افتخار بود، البته شایدم برای حال و روز ما این افتخار باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
چند سال پیش یه آنتونوف آوردن تهران..دوستان محمود هم کلی باهاش سلفی گرفتن که ما میخریم و چنین و چنان...بعد هم هیچی بهشون ندادن!
ندید بدیدها !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
لطفا احترام خودتون رو نگه دارید و در دایره شعور صحبت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
چهل ساله ندیدیم! نباید جشن بگیریم؟
مثل اینکه این دنیا زندگی نمی کنی اخه کجای کار مجل داره اگه بودجه این صد تا هواپیما را می دادن داخلی ها درست کنن صد بار بودجه را هپل می کردن صد سال طول می کشید صد تا نمونه جلوی چشمته باز ساز مخالف می زنی بزر گراه تهرا شمال 20 سال بعد- مرقد35 سال بعد مصلی تهران 100 سال بعد تاز ه تا تولید هواپیما ی داخل جواب می داد همه مردم مرده بودن دیگه به هواپیما نیاز نبود بلکه به .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
جناب ناشناس می دونی سالانه 5 میلیارد دلار ارز از کشور خارج میشه که ایرانی ها با ایرلاینهای خارجی پرواز کنند، چون پرنده های ایرانی قدیمی و فرسوده هستند؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
کی گفته این ۵ میلیارد رو؟ الکی آمار میدین برای خودتون؟
شکسته شدن یکی از مهمترین و ظالمانه ترین تحریمها علیه ملت ایران، جشن ندارد؟
يادم نمياد وقتي هواپيماها پشت سر هم سقوط مي كرد و هموطنانمون جون عزيزشون رو از دست مي دادند، از اون به عنوان آبروريزي براي مسوولين يا مملكت به دليل عدم توانايي در خريد هواپيماي ايمن و سالم مطلبي منتشر كرده باشيد. لطفا در اولويت هاتون تجديدنظر كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
میدونی چرا چون جون مردم ارزش نداره برای همین هست که 30 سال پراید تولید می کنند و به اندازه جنگ8 ساله ما کشته دادم به خاطر این پراید و پیکان و جاده ها این ها ابرو ریزی نیست که کشته های تصادف رانندگی کشور ما از تمام جهاب بیشتره ولی استقبال از هواپیمایی که دست رنج تلاش برای رفاه مردم و حفظ جان مردم هست ابرو ریزی هست.
کاملاً با نوشته موافقم
همه آن چیزهایی که در کامنت ها نوشتند، واقعاً آبرو ریزیه. درست. کاملاً هم درست! اما اینها دلیل نمیشه که یک چیزی که در اینجا نوشته شده و اون هم آبرو ریزی هست، زیرا سوال برد.
مثل اینکه یکی بگه اقا غیبت کردن و ابرو ریزی گناهه، بعد یه عده بیان بنویسن آقا چی میگی؟ گناه اینه که آدم دزدی کنه! گناه اینه که آدم اختلاس کنه! گناه اینه که آدم زنا کار باشه!
خوب آدم عاقل همه اینها گناهه درست، اما اون یکی (غیبت) هم به جای خود گناهه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
سفسطه نکن برادر
ناشناس
| Australia |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
طفلکی سفسطه نکرد ... مغلطه کرد
اگر به قول شما وزرا براي هواپيماي صفر كيلومتر شخصيت خودشان را پايين بياورند باز هم خيلي بهتر از اينست كه هر از چند گاهي شاهد از دست دادن تعداد زيادي از هموطنان عزيزمان در اثر سقوط هواپيماهاي فرسوده و مستهلك كنوني باشيم
جمع کنید بساطتان را چه آبرو ریزی؟ آبرو ریز ساختن مجلس براس جیبوتی است که هزینه جیب ملرو ریزی داردت که نتیجه اش گورخوابی است آبرو ریزی دارد. جشن درباره کاری که با امنیت و جان مردم ارتباط دارد آبرو ریزی ملی است یا پایکاه به روسیه دادن؟ عجیب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
وحالا هم بازسازی خرابی های اسد
تابناک لطفاً جو نده ، بسیار کار درستی است وما باید به جهانیان نشان دهیم که ایران لایق بهترین هاست ، باید نشان دهیم آخرین مدل هواپیما اکنون در این است. و گذشت روزی که به ما اجازه دانلود اپلیکیشن نمیداین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
تکبیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
ایران لایق بهترینهاست یعنی در حد یک هواپیمای نو؟ واقعا معنای بهترین لیاقت را فهمیدیم. جایگاه تاریخی خودمان را در دنیا از دست داده ایم حالا برای یک هواپیما کف و سوت می زنیم. چقدر حقیرانه نگاه کردیم
تابناک جان، هواپیما از آهن ساخنه نمیشه. در کل با موضع مقاله موافق نیستم.
دیدن آبروریزی زیاد داریم، گفتن اینم روش!!!!
بله باعث سرافكندگى هست
تا الان خودمون بايد هواپيما ساخته بوديم مگه چيمون كمه دانش نداريم يا انرژى؟
نه كه به خاطر يه هواپيما بايد هزار بار منت ميشنيديم تازه هواپيمايي كه پولشو داريم ميديم بايد از خداشونم باشه
هواپيمايي كه به خاطر n تا سانتيفيوژ بتن ريزي شد
تاسسيساتى كه قدرت هاي آينده رو تو خودش داره
مثل نفت الان.
خيليا ميگن سانتيفيوژ به چه دردمون ميخوره، بابا فكر ميكنيد چرا آمريكا ميخواد ما اين تكنولوژى هسته اي رو نداشته باشيم
چون قدرت هاى آينده بستگى به اين تكنولوژى ها داره
بسمه تعالی
ایکاش دست از این همه تفرقه دوری میشد، و بیشتر روی نقاط قوت یکدیگر متمرکز میشدید. تنها با همدلی و صداقت و عدالت میشه از وضعیت فلاکت بار این سالها و این روزهای سخت شرایط اقتصادی نجات پیدا کرد. به اندازه کافی دشمنان برایمان چاه حفر میکنند.
چندسال پیش با هواپیمای فوکر100 به عنوان مهندس پرواز رفته بودم دبی کارگرپاکستانی وازاین دست اونجا زیاده که از بدبختی کشورهاشون به این کشورها میرن وبا فلاکت وحقوق کم زندگی میکنن یکی ازاون کارگرهای ....نشسته انگار هواپیمای فوکر تا حالا ندیده بود چون نمی دونستن درب انبار هواپیما چطور باز میشه با خنده پرسید این هواپیما مال چند سال پیشه من که بهم برخورده بود گفتم حدود 15 سال پیش البته الکی چون متعلق به 23سال پیشه اون هم گفت همه هواپیماهاتون اینجورین من هم ایرانی بازی دراوردم وگفتم نه جانم این هواپیما ازیک شهر کوچیک اینجا اومده البته {اهواز که قدرت بزرک اقتصاد کشوره} وما که نمی تونیم بویینگ 747 -800 خودمن رو برا پنجاه تا مسافر از یه شهر کوچیک بپرونیم بیچاره قانع شد و رفت من هم به خودم گفتم این بدبخت نمی دونه که این فوکر جزء بهترین های ماست وخیلی بهتر از این نداریم دوستان ما به جای خندیدن ومسخره کردن به فکر حرکت مستقیم سازندگی کشور باشیم وتا زمانی که فقط همدیگر رو مسخره میکنیم به جایی نمیرسیم ورود اولین هواپیمای نو مبارک
تابناك گرامي وقتي دولت ، دولت عوام و عوام پسند باشد بيشتر نميشه انتظار داشت ، ولي باز هم ركورد ميزنيم
مااااااااااااا ركوررررررررررررررد زديم
خریدن هنر نیس ساختن هنره
احتمالا میخوان ببینند چی توش داره دیگه معامله های کوچیک صرفه اقتصادی نداره.
مگر آبرویی مانده ؟؟؟!
همانطور كه انتظار دارين يك وزير مواقع حادثه براي سقوط هواپيما استعفا بده بايد موقع خريد و ورود يك هواپيما هم حداقل اين اختيار رو داشته باشه كه در مراسم تحويل گرفتنش شركت كنه
عباس جدیدی هم می یاد؟
چه جالب !! یک رسانه اصولگرا از آبروی ملی حرف میزنه !!
من که بابت تحویل این هواپیما خیلی خوشحال شدم و امیدوارم یک ایرلاین خوب و بین المللی با خدمات قوی رو در ایران شاهد باشیم!
چرا احمدی نژاد (دشمن درجه 1 مرحوم هاشمی) در مراسم دیروز حضور داشت و شما این موضوع رو ندیدید؟!؟!؟!؟!؟... ننگ ما ، ننگ ما ،رسانه های مزدور ما
من اگه جای آقای روحانی بودم.تمام کسانی را که در راه این توافق سنگ اندازی میکردند تحریمشون میکردم تا با هواپیماهای نو پرواز نکنند..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
دقیقا یک لیست از تمامی دلواپس و نوچه های اینترنتی و غیراینترنتی شون تهیه کنید و خودشون و خانوادشون حق خرید بلیط این هواپیماها رو ندارن فقط باید هواپیما قدیمی سوار شن
تابناک کاری نکن که به شما هم بگیم آب رو بریز اوج حایی که ....... ! خودت خواستی .
یه گوسفند قربونی کنند خونشو بمالند به قالپاقش
خ خ خ خ
استقبال ان هم در سطح وزیر از یک هواپیما برای کشور بزرگی مثل ایران صحیح نیست هر چند ورود این هواپیمای مدرن برای ناوگان هوایی ایران ضروری بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
با حلوا حلوا کردن تا الان که دهان کسی شیرین نشده
از این به بعد هم به پیشرفت علم بستگی داره
حتما هم به خاطر بزرگی ایران که ایرانی ها برای سفر باید منت خطوط هوایی عربی رو بکشن
هر کاری که جلوی سفر اجباری به بعضی از کشورهای همسایه رو بگیره ، جای تقدیر داره
چطور وقتی رییس جمهور کشورت کت و شلوار تن چند جوجه سرباز آمریکایی کرد و تا فرودگاه بدرقه شون کرد آبروریزی نبود و صداتون درنیومد، ولی الان آبروریزیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
ان زمان اگر این کار را نمیکرد ک میشد افراطی


تکلیف خودتان را با خودتان مشخص کنید

:)
سلام

تابناك باهمه وجودم برات متاسفم .؟!!
كه مايه شرمساري هستي.
فقط ميخوانمت براي اينكه با ٥٥ سال سنم، تجربه هاي فراواني از با وفايي و بي وفائي خيلي از جديدالاسلام هايي مانند شماها رابهتر بشناسم و از يادم نرود كه فرزندانم را در مقابل تزوير ورياكاري ودورنگ و دوروئي شماها بيمه كنم وبياموزم ، كه از شما نياموزند.
تأسف را باید به حال خودرو سازی ، جاده سازی ، فرودگاه سازی ، و همه عقب ماندگی ها و نواقصی خورد که به خاطر عقاید افراطی عده ای به وحود آمده است .
من مخالف ورود و خرید هواپیما از فرانسه وامریکا هستم ولی از طرفی می ترسم دولت بره با هواپیما های داخلی صحبت کنه که خود جوش !!بخورن زمین !!!!اشکال نداره بیمه هستن!!!!!!!!.........چرا شکر نمی کنید ....برو به....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اگر منظورتون از هواپیماهای داخلی هواپیماهای تولید داخل هست که باید عرض کنم هیچ هواپیمایی در داخل کشور تولید نمیشه
L.L
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
شما تشریف بیارید طرف ساخت هواپیما بع توجیه اقتصادی مهندسی علمی بدید ما حمایت میکنیم برای ساخت که از اونا که غول هستند نخریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
یکی تو کارتون بنر بود با همه چی مخالف بود تو نیستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
شما ها که تو زیرزمین شکافت هسته انجام دادین
خوب بسم الله الان شروع کنی فردا شب که نه حتما تا آخر هفته هواهپیمای پهن پیکر آمادست
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
تولید داخل
یه پراید نمیتونیم سر هم کنیم
حتما بابک میخاد درست کنه یا عمو صفدر
دوست عزیز شما اگه قبل سوار شدن به یکی از هواپیما های موجود ، شماره رجیستریش رو بزنی تو اینترنت و ببینی که ساخت ۲۵ تا ۳۰ سال قبله ، اون موقع متوجه میشی باید برای هواپیمای جدید خیلی بیشتر از اینها مایه گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اینها اگر انقدر اطلاعات داشتن که بدونن ریجستر چیه از این حرف ها نمیزدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
قبول پول یک دانه از هواپیما های ایرباس رامی دادن به طرح اماده هواپیمای ملی خودمان
تابناک محترم در طرفداری شما از اصولگرائی هیچ شکی وجود ندارد بنابراین این نوع عکس العمل شما کاملا طبیعی می باشد وجای تاسف
ابروریزی..... اینکه یک همر تحریم برداشته بشه دلیل نمیشه وزرا جمع بشن با یه هواپیما ساخت یه کشور دیگه عکس بگیرن... مگه عقب افتاده ایم؟
حالا بیاین بگین از با ماکت عکس انداختن که بدتر نیست؟ هردوشون بده و ابروریزیه
هم اینا هم اون شبیه سازی ملوانها
یه مشت بیسواد غرق در سیاسی بازی دارید گند میزنید به ایران
از لج همدیگه به هر بچه بازی دست میزنید
حیف این مردم... حیف امام و شهدا... حیف رهبری... حیف
من هم موافق حضور مسئولان ارشد در فرودگاه نیستم اما به هر حال خرید مستقیم هواپیما کار غیرممکنی بود که ممکن شد.
ولی یک نکته دیگه:
اگر حسابش رو بکنید یک هواپیمای مسافربری نو یک وسیله کاملا عادی برای حمل و نقل مسافره که مثلا در آلمان در بسیاری از موارد بلیتش ارزانتر از بلیط قطاره. یعنی یک وسیله معمولی برای مسافرت برای همه مردم، حتی با درآمد پایین.
سئوال من اینه: چرا جماعتی نوکیسه و البته در ظاهر دلواپس برای بچه های شان ماشینهای گران قیمت می خرند، ماشینهایی که در آلمان زیر پای هر کسی نیست؟ این اشکال ندارد؟
اما اگر مردم ایران یک هواپیمای معمولی نو سوار شوند اشکال دارد؟
تعداد ماشینهای لوکس و اسپرت و بسیار گرانقیمت در تهران بیشتر از بسیاری از پایتختهای اروپایی است.
نتیجه اینکه: ظاهرا در ایران دسترسی افراد خاص به کالاهای لوکس و مدرن و خانه های تجملاتی و پولهای بی صاحب اشکالی ندارد، اما عموم مردم باید از داشتن هواپیمای نو و امن - حالا ساخت هر کشوری که باشد - محروم باشند.
عاجزانه خواهش دارم در راستای این کار بزرگ لج پراکنی نکنید ....
از خدا و قیمت بترسید .... البته اگر اعتقاد دارید
برای این هواپیما حتی اگر رئیس جمهور هم بیاد بازم جای نقد نداره
ضمنا فراموش نکنید که حتی قرار بود تحویل این هواپیما با سفر وزیر امور خازجه فرانسه همزمان بشه که خود وزیر خارجه فرانسه شخصا این هواپیما رو تحویل بدن
شما متاسفانه فقط مو رو میبینید و نه پیشچش مو
این متن رو ننوشتم که منتشر کنید
فقط خواستم دعوتتون کنم که از خدا هم بترسید و هم مزخرفی رو ننویسید
اشكال شما جاى ديكريست. درست حدس زدم جناب تابناك
از کسی که بگوید مرده شدگان بیمه بودند اینگونه اعمال بعید نیست از کسی که برای خود احساس حیثیت نکند انتظار داری برای مملکت احساس حثیت کند؟!
تایناک بحث عکس با هواپیمای ایرباس۳۵۰در همه جای دنیا مرسوم بود. این تنها نمونه ساخته شده از پیشرفته ترین جت ساخته شده بود و در دبی هم خیلیا باهاش عکس گرفتن.
چیزی نمیدونین بپرسین بعد تیتر برنین
تاریخ ایران در مورد آنچه از دست دادند و آنچه بدست نیاوردند قضاوت خواهد کرد. حیف صنعت هسته ای که میتوانست ایران را در ردیف کشورهای پیشرفته قرار دهد.
اندکی به این مطلب فکر کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
عوضش تو صنعت خودرو حرف اول را می زنیم !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
با صنعت هسته ای در ردیف کشور های پیشرفته ؟!!!مگه کشکه ؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
مملکتی که یه پراید اسمبل نمیتونه بکنه اما میخاد هستهای بشه
بله افرین گفتن داره
میمونم میفرستیم فضا
اما مردم جنوب اب شرب ندارن
خشکسالی داره بیداد میکنه
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
با صنعت هسته ای وارداتی روسیه و چین؟؟؟؟؟؟
خرید هواپیما یک تحمیل بود در مذاکرات..که مجبور به پذیرفتن ان کردن


ببنید چقدر شغل برای انها ایجاد شده

درضمن خرید هواپیما اولیت 20 کشور نیست در این اوضاع

بروید این را از یک اقتصاد دان مطرح غربی بپرسید..خواهید دید میخنند به این موضوع ..و وارد کردن هواپیما در این اوضاع خراب و ویرانی اقتصادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
اولیت ؟ میخنند ؟ چقدر دست پاچه ای شما
وزرا باید جایگاه خود را بدانند.آنها وزیران یک کشورند.مدیر ایران ایر می رفت کافی بود. این دست پاچگی موجب زیاده خواهی میشود.
در اوج درماندگی هستیم و پس از 4 سال شکست مداوم دولت در کاهش فساد و پارتی بازی و فرار نخبگان و بیکاری برای یک هواپیما چه کرده اند. خجالت بکشید شرم کنید
ایران در مقایسه با قطر و امارات در این زمینه هزار سال عقب است
کشور جهان سومی هستیم به خاطر یک هواپیما داریم از هول حلیم تو دیگ می افتیم.به خاطر چند مدیر نالایق ابروی کشورمان به خاطر یک هواپیما از بین رفت.
ظاهرا خود شیرینی تابناک باید ادامه داشته باشه،اینکه اولین ایرباس به کشور امد یعنی پیروزی دیپلماسی و احترام به کشور در امتدتد تحریمهایی که یک شیاف استامینوفن هم در کشور نایاب بود
متاسفام واسه ات تابناک - این که آغاز فصل نو رو در صنعت مهم هوانوردی بخوان جشن بگیرن نه تنها مایع سر خوردگی نیست بلکه نمادی هست برای حرکت رو به جلو در همه ی حوزه ها. موضع گیری بچه گااانه ای کردی و باعث شدی من دیگه سایت تون رو چک نکنم...
هر وقت حوصله ام سر می رفت سری به تابناک می زدم حالا چند ماهی هست هروقت سری به شما می زنم باید سری هم به فارس و جوان بزنم دنبال لااقل یک مطلب مناسب ببخشید چون چندین ساله تابناک تنها سایت خبری بوده که می خواندم عرض کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
کم کم داره شبیه اونایی میشه که دوست دارند تحریم ها تمدید بشه
آقای وزیر اصلا شرمسار نباش و به این هواپیما افتخار کن،
یک آمار درستی بدهید که چند درصد مردم امکان سفر با هواپیما دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
سه تا 5 درصد مردم میخوان از این هواپیما استفاده کنن .اونم چه کسانی میلیاردر ها . عجب روزگاری شده بخدا
دولتی که با طراحی سبد کالا آبروی یک مملکت را بباد داد برایش آبرو معنایی نداره
اول از این هدف اصلی شکست تحریم ها میباشد وتو ........ به اونهاییکه میگن برجام اثری نداشته حالا فهمیدن که ولو اندک به قول آنها اثر داشته واین کار بهتر از آناست که رییس جمهوری ریل قطاری را افتتاح کند که نه سر دارد نه ته خواهش میکنم تندروی وبی انصافی نکنید وشاید نویسنده اصلا تا بحال هواپیماهای ضاقارت را سوار نشده که چنین نوشته
این مایه افتخاده نه آبروریزی
این وزراء که باعث بی آبرویی ملت ایران درمجامع بین المللی شده اند باید در ملا
ء عام اعدام گردند
چقدر نظر ..... !!!!
دوستان درسته شرایط سخت و دشواری سالها داشتیم ولی منصفانه قبول کنیم این استقبال ها و کارها به خاطر یکی از 100 هواپیما حرکت جالبی نیست. همه چیز سیاسی نگاه نکنید، به نظرم موضع تابناک تو این قضیه اجتماعیه و من کاملا باهاش موافقم. یعنی چه تمام کانال های خبری هی خبر میزنن هواپیما الان پرواز کرد، هواپیما الان از مرز شد، هواپیما ... !! بابا زشته، ما که خیلی کارهای دولت قبل آبروریزی بچه بازی میدونستیم این کار هم تابلوئه دیگه خیلی جوگیر بازیه.
خلایق هر چه لایق !!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام خدمت دوستا
من نتیجه گیری کردم از کامنت همه دوستان:
در کل سزاوار نبود این وزرا به استقبال هواپیما می رفتند. در شان ایران و ایرانی نبوده و نیست.
ولی اقدامات این دولت هم در بازگشایی بانک های خارجی و هم برداشتن خیلی از موانع از جمله ورود قطعات و هواپیماها تقریبا بهتر از دولت های قبل بوده.
بابا اینهمه فارغ التحصیل بیکار
مملکتم که ماشاالله ثروتمند
خودمون بسازیم دیگه
منت فرانسه رو چرا میکشید؟
دولت عوام فریبی بسه
تابناک جان و دوستان دلواپس،اولا اینکه فقط شنیده شده و فعلا هیچ وزیری نرفته که شما جوش آوردین.البته بعدا نگید که ما افشا کردیم و وزرا نرفتند.دوما از کامنت ها و مثبت و منفی به دید مردم پی ببر و سنگ ملت رو به سینه نزن.این مردم بهتر از تو میدونن کجا آبروشون میره و کجا نه.در ضمن اعتبار پاسپورتمون تو دنیا چندمه؟؟به نظرت آبرومون رفته؟
تابی جون با اینکه طبق معمول نظرمو تایید نمیکنی ولی خودت هم بخونی کافیه.
آبروریزی ملی ورود خودروی 6 میلیاردی " فراری " به کشوری است که گور خواب و بی خانمان دارد .
اگه تولید ملی بود استقبال و جشن داشت نه اینکه به جای اینکه فرانسه بیاد التماس کنه جهت فروش ما رفتیم التماس و صد البته بدتر از اون استقبال
داداش... احمدی نژاد و شماها مگه برای ایران حیثیت گذاشتید !!!؟؟؟؟ برای استقبال از واردات سنگ پا ، چوب بستنی و... نرفتن که !!!!
زمان شاه کلی از این هواپیما ها تو ایران بوده اما حالا...
کجاشو دیدین حالا
قراره جلوش2تا گاو بکشند
و طی یه مراسم برره ای خونش رو بمالند به جلو و عقب و چرخهای هواپیما
بعدش هم برن یه شونه تخم مرغ زیر چرخهاش بشکنن و واسش 15 کیلو اسپند دود کنند
دست آخر هم قراره طی مراسم اختتامیه و در حضور خبرگذاریهای معتبر دنیا به نوبت داخل هواپیما برن و نفری یه بوق به سلامتی بزنن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
آری به کوری چشم حسودا
این همه تحقیر و بیچارگی مسافران ایرانی در هواپیماهایی قراضه که هیچ شباهتی به هواپیما نداشت و هیچ خارجی حاضر نبوذ از هواپیماهای ایرانی استفاده کند ننگ و سرافکندگی نداشت؟ این همه حسارت مال و جانی حجالت نداشت ؟
آبروریزی زمانی است که مسافر ایرانی ساعتها کف سالن فرودگاههای کشورهای عربی و ترکیه برای رسیدن به مقصد تحقیر شود ، آبروزیزی زمانی است که فروزگاههای ایران مملو از هواچیماهای اماراتی و قطری و ترک شده.
تابناک جان با نزدیک شدن به ایام انتخابات بعضی از مطالب سایت شما غیر قابل تحمل می شود
تابناک یه بررسی بکن تو دنیا تا حدودی مرسوم هست بخصوص در جنبه رقابت بین ایرلاین های مختلف در دنیا.جشن مفصل ورود اولین هواپیمای ایرباس A380 در فرودگاه دبی و شرکت هواپیمایی امامارات مربوط به 8 سال قبل رو تو اینترنت میتونید ببینید
آبرو ریزی اینه که دو تا دختر را به جرم موتور سواری دستگیر کنند.آخه مردم دنیا چی فکر میکنند در باره ما نمیگن اینا هم داعشی هستند ؟
این عکس مال وقت پیشه . اینطور نیست ؟ تابی جون با اینکارها چیزی ازش بیرون نمیآد . آب رو گل آلود نکنید .
اخوندی وزیر خوبی است
در استان من یعنی سیستان و بلوچستان بعد از مدت طولانی خوابیدن پروژه ها از زمان وزارت ایشان سرعت ساخت جاده ها بسیار افزایش داشته
نه تنها آبروریزی نیست بلکه مایه افتخاره.
تابناک و دلواپسان بسوزید اما بسازید چون راه دیگه ای ندارید.
تابناک تیکه ای میاندازی تا عکس العمل را ببینی ومیبینی!!فهم مردم با درک شما دو تا است وشما با این اظهارات خودتان را سبک میکنی
تنها دستاورد دولت..........................................................................................
منم به نوبۀ خود ورود این هواپیما رو به گور خوابها و کپر نشینها و کارتن خوابها و 60درصد ملت گرسنۀ ایران و کلیه فروشان و دومیلیون زندانی چک که برای جهازیه دخترشون چک کشیدن و قادر به پاس ان نبودند و زنانی که بخاطر گرسنگی فرزندانشان خود فروشی میکنن تا غذای انها را تامین کنند تبریک وتهنیت عرض میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
با ورود این هواپیماها و تولید ارز مطمئنن شکم اونا هم سیر میشه
ما عادت داریم کارای دیگران را خراب کنیم تابناک!!!!!
منفی ها و مثبتها نشان دهنده ی خیلی چیزهاست
چرا خودمون هواپیمای آی باس نساختیم؟؟؟ ما که میتونستیم. به خدا میتونستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
یه ذره سرمون شلوغ بود چون داشتیم شاتل فضایی می ساختیم بریم سیاره زحل و واسه کیوان خواستگاری کنیم
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
ایر باس بهتره مجید دلبندم
اونی که میگی اسم شتر میتونه باشه
تابناک عزیز. خیلی ناراحت نباش. این فلز یک نماد هست که چندین ساله که خیلی ها حسرتش را خوردند و همینم یک پیروزی هست واسه ملت که با تمام کارشکنی های امریکا, باز هم وارد کشور شد.
درود بر هاشمی
آبرو ریزی زمانی هست که آدم نتونه پسرش رو جمع کنه
طاق زدن انرژی های نسل های آتی میهن با یک عدد خروس قندی
سلام بابا این چه کاریه
آبروریزی نباشد پس چیست؟ ندید بدید شدیم
کاری بسیار بزرگ برای رفاه ملت در حال انجام است.آبروریزی یعنی سوار شدن برا هواپیماهای دبی و ترکیه بعلت نبود هواپیمای مناسب در داخل کشوری بزرگ
اب رو ریزی نیست .اب رو بریز یه
تابی نترکی از پیروزی دیپلماسی دولت تدبیر و امید
همچین میگی نباید میگفتن استقبال انگار کارخانه ایرباس تو ایرانه! عزیز من تنها هنر ما تولید یک سمند و پیکان پر از اشکاله که تازه 70 درصد قطعاتش وارداتیه، هر وقت تونستی تو کشورت مشابه ایرباس و بویینگ تولید کنی اونوقت رفتن به استقبال آبروریزیه!
جای تاسفه که چطور آرمان یک ملت را که ساخت هواپیما و پیشرفت تکنولوژی بود اینقدر نزول دادند که برای خرید هواپیما جشن بگیرد
دلواپس برو بمیر
توپولف برای ایران ساخته می شود نباید اجازه داد مردم سوار هواپیماهای مدرن وشیک بشوند.به جای غذای خوب هم اشکنه بخورند روزی یه وعده.
ایراد نداره ما که بلد نیستیم هواپیما بسازیم باید از این کارها بکنییم.
اون موقع که حاکمان کشور ما کیلومترها خاک وطن را میبخشیدن برای دریافت دوتا زن روس یا وام میگرفتن که برن فرنگستان تفریح این به اصطلاح کفار در حال تولید علم و فناوری بودن،حالا هم توقع نداشته باشید اون دستاوردارو بزارن راحت تو طبق تقدیم ما کنند،خیلیم این چیزایی که گفتم دور نیستا هنوز دو صده هم نشده پس خیلی جو نگیردتون.
من نظرهارو خوندم به نظرم و انچه که ذهن من میفهمه این حرکت وزرا سمبلیک بوده چون یه تحریم چندین ساله برداشته شد و این جشن داره چون دولت های قبلی در هر موقعیتی بودن نا توان بودن این تحریمو بردارن
استقبال از یه هواپیما استقبال از دستاورد دولت هستش که وزرا هم سر یه میز هفته ها دور هم جمع شدن
شاید شور حال اونارو نشه تصور کرد
آبروریزی وقتیه که هواپیما سقوط کنه
این ایرباس به جهان میگه آمریکا با ایران معامله کرده پس مطمئنا تحریمی وجود نداردوما روابطمان با جهانیان عادی شده پس حاوی پیامی برای کل جهانیانه پس بیایید کارهای خوب رااجر نهیم تاسیاستمداران دلخون مثل مرحوم هاشمی نداشته باشیم
راستی کسی خبر نداره نظر آقای کریمی قدوسی در باره مراسم تشییع آیت الله هاشمی چی بود؟
دعوا دعوا ....
وقتی نتونی کاری بزرگ انجام بدی،،،،، برای اینکه خودت رو نشون بدی......کارهای کوچیکت رو بزرگ جلوه میدی.....
این قدر سیاه نمایی نکنید . همین که دنبالش ندویدن از جنبه های مثبتشه.
براستی آبروریزی استبرای ان افراد که با هواپیما عکس می گیرند. چقدر مسخره است
واقعیت همینه که انها نشون دادند ، پس از الکی با پنهان کاری از ایران قطب صنعتی دنیا نسازید. نشون دادن واقعیت حداقل باعث پیشرفت میشه
نظرتون در مورد اینکه مدیر عامل ایرباس شخصا و با تعداد زیادی از معاونینیش با همین هواپیما به تهران اومد چیه؟؟؟اونم آبروریزیه؟؟
قصاص پیش از جرم، کاری است که تابناک انجام داده که اطلاً اتفاق نیفتاده. سعی نکنید که مثل کیهان باشید، چون از چشم مردم می افتید. انصاف را در نظر داشته باشید. خرید هواپیما کاری بس بزرگ بود که بنفع مردم است نه پاره کردن و کاغذ پاره خواندن قطعنامه های سازمان ملل که اگر یکی دو سال دیگر ادامه داشت، کشوری ورشکسته بودیم.
تابناک چند ماه خیلی عوض شدی
اون روز كه احمدى نژاد سربازهاى انگليسي رو بدرقه كرد و بهشون هديه داد، آبروريزى نبود؟ كه اون سرباز زن وقتى پاش رو از ايران بيرون گذاشت روسرى اش رو پاره كرد آبروريزى نبود؟
آقای وزیر همینه بهتر از این هم نمیشد کاری کند بهتره بره خلبانی یاد بگیره وزارت پیشکش
کاش یک نفر مسئولینی که برای مطرح شدن از خرید هواپیما انتقاد می کنند، قانونی میذاشتن که سوار شدنشون به این هواپیماها ممنوع بشه.
هرکی که در جریانه میدونه که این حرکت ها برای ورود یک هواپیما نیست، بسته شدن این قرارداد تا ورود اولین هواپیما راه بسیار سخت و طولانی بود که به سرانجام نشست و به گفته مدیرعامل ایرباس(دیروز در مراسم تحویل) هم از مهمترین قراردادهای ایرباس و صنعت هوانوردی است.
دلار شد چهار هزار تومان باید هم عکس یادگاری بگیرند وقتی دست آورد دست بالا ندارند مجبورند برای یک هواپیما مانور دهند
آبروریزی زمانی است که فرزندان و جگرگوشگان این مملکت بر اثر بی تدبیری عمر عزیزشان را از دست بدهند.
وقتی خبر را شنیدم، عرق شرم بر پیشانی ام نشست. نکات اولیه دیپلماسی گاهی مغفول می ماند.
اگه بتونن بقیه هواپیماها رو هم بیارن واقعا موفقیت بزرگی است.
خود کوچک بینی شاخ و دم نداره ، با این تفکر کشور را دارن نابود میکنن ، پناه برخدا در این چند ماه مانده از .... آنها
شما از جای دیگه دارید میسوزید چرا قبول نمیکنید یه جاهای هم باید برای طرف مقابل دست زد همین برخوردها هست که مملکت پیشرفت نمیکنه همش جناح بازی براتون متاسفم
باید توسط دولت و مجلس روزی در تقویم به خاطر این دستاورد عظیم برجام یعنی خرید هواپیما ثبت شود و این روز به عنوان یکی از روزهای تعطیل در تقویم ملی گنجانده شود
من به عنوان یکی از کارکنان صنعت هوایی در ایران میگویم اگه امکان داشت رییس جمهور هم باید میامد تا ببیند باند 29 مهرآباد چطور شگفت شده بود.
اي كاش وزيران محترم به كارهاي مهم تري مي رسيدند
مگر تا كنون هواپيما نديده بودن
ريس جمهور محترم دوستت داريم مواظب حركات وزيران باشيد
یاد برره به خیر
کار مثبتی و دندانگردی نکرده اند لذا باید یک خرید را بوق و کرنا کنند.
این حسادت و عقده داخلی و خارجی به محبوبیت و موفقیت روحانی بزرگترین دستاورد انتخابات 92 حساب میشه برای مردم ایران
هواپیمای مرجوعی از اسپانیا که قیافه گرفتن نداره، بگید پروازش کیه بخندیم!
متاسفم ،برای تولیدات داخلی هیچ استقبالی نمیشه اما برای خرید هواپیما مراسم استقبال !
صادرات به نظر من یعنی سنگ پا دسته بیل عروسک زین اسب سواری
با سلام،

به عنوان یک ایرانی‌ که مدتی‌ هست از ایران مهاجرت کردم با دیدن این تصاویر افسوس خوردم و حس شرمساری عجیبی‌ پیدا کردم و بی‌ اختیار یاد فیلم‌های صمد آقا افتادم! متاسفانه این قبیل رفتارها بلافاصله در سایت‌های مختلف و توسط رسانه‌های خارجی‌ دست مایهٔ تمسخر ایرانیان قرار می‌گیرد و به تصوری که آنها از ایرانیان درحال شتر سواری‌ در بیابان دارند تجسم بیشتری میبخشید در صورتی‌ که به جرات میتوانم اقرار کنم که در خیلی‌ از زمینه‌های فنی، مهندسی‌ و پزشکی‌ ایرانیان از کشورهای مهاجر پذیر سرتر میباشند و فقدان مدیریت صحیح متاسفانه کشور ما را از سهم خود در دنیا محروم ساخته است.
واقعا متاسفم برای ایران عزیزمان که برای هواپیما شتر و گاو و گوسفندی قربانی نکرده اند واقعا فرهنگ کجای این کشور قرار داره.
وقتي هواپيماها پشت سر هم سقوط مي كرد و هموطنانمون جون عزيزشون رو از دست مي دادند، از اون به عنوان آبروريزي براي مسوولين يا مملكت به دليل عدم توانايي در خريد هواپيماي ايمن و سالم مطلبي منتشر كرده باشيد. لطفا در اولويت هاتون تجديدنظر كنيد
ترکیه و عربها صدها فروند هواپیما دارند فکر نمی کنم انها اینقدر ذوق زده باشند
این کارها با عث شرمندگی است
مردم زورشان به خرید بلیط هواپیما نمی رسد اینها بیشتر برای تجملگرایان است که بهای انرا ملت میدهد
اینکه حسادت نداره شما هم در کنار دستاورد خودتون که ..... یه عکس یادگاری بگیرین
با سلام و عرض ادب
نزدیک به یک روز از فرود این هواپیمای تاریخ ساز در مهرآباد و استقبال رسمی این هواپیما توسط وزیر محترم راه و شهرسازی ، رئیس محترم سازمان انرژی اتمی و نایب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی میگذرد
حال درخواست دارم اگر بنا به گفته شما در این خبر و تحلیل ، خبرگزاری یا سایت بین المللی این خبر را به عنوان آبرو ریزی و به قصد تمسخر ملت ایران قرار داده است ، آن خبر را نیز در تکمیل گزارش خودتان منتشر کنید تا مردم آگاه شوند
ولی اگر واقعا هیچ رسانه معتبر بین المللی و هیچ محفل بی طرف جهانی این استقبال را موردن نقد قرار نداده خواهشمندم بنا به اصول حرفه ای رسانه ای و اصول اخلاقی دین مبین اسلام ، از ملت ایران ، جامعه هوانوردی و مسئولین حاضر در این مراسم عذرخواهی نمایید.
موفق و موید باشید
پول بدی یه چیزی بخری افتخار نداره همین مسعولین میتونستن این همه نابغه تو رشته های مختلفو حمایت کنن تا خودمون هواپیما بسازیم اونوقت همه میفهمیدن افتخار واقعی چیه....
خيلي بده كه تو اين چهل سال تحريم نتونستيم يه هواپيماي درست و حسابي خودمون توليد كنيم!
مگه ما چيمون كمتر از اوناس!!؟ مگه كشور فقيري هستيم!!!!؟
چند درصد مردم سوار هواپیما میشن؟
یک درصد. دو درصد؟ بیشتره؟
بیکاری. تورم، گرانی مسکن. اختلاس 8000 میلیارد تومانی. فیش های نجومی. ذخایر انقلاب و....
اینها یک شوی انتخاباتی است
غیر از اینه؟
یک زمانی ایران صاحب چهارمین ناوگان مدرن جهان بوده حالا شمابرای خرید یک هواپیما اینقدرذوق کنید!!!!
علی جان دستگیری نیروهای ویژه ارتش قدرتمند بریتانیا و دراوردن لباس نظامی و رزم و پوشوندن کت وشلوار بر تن انها تحقیرانه ترین اقدام علیه کشور انگلستان بود و خواهشا از چیزی که اطلاع نداری صحبت نکن خواهش میکنم. تابناک لطفا منتشر کن
علی جان دستگیری نیروهای ویژه ارتش قدرتمند بریتانیا و دراوردن لباس نظامی و رزم و پوشوندن کت وشلوار بر تن انها تحقیرانه ترین اقدام علیه کشور انگلستان بود و خواهشا از چیزی که اطلاع نداری صحبت نکن خواهش میکنم. تابناک لطفا منتشر کن
اون زمان که رییس دولت وایساد و هرچی فحش بود تو دانشگاه کلمبیا نثارش کردن و صدا و سیما هم به اندازه یه فتح الفتوح از احمدی نژاد تعریف میکرد اعتبار ایران و ایرانی از بین رفت. عکس گرفتن کنار هواپیما که در مقابل اون اهانت ها عددی نیست، هر چند کار درستی نیست و وزرا شرکت نکنن به صلاحه
راستی بعضی خوشحالی ها چقدر غمناکه!!!
کاش روزی میشد که با تولید و بهره برداری خط تولید هواپیما و صادرات محصولات ایرانی به همدیگه تبریک بگیم.
آبروریزی واقعی این است که ملتی زمانی بهترین هواپیمایی دنیا را داشت حالا باید با قطر و امارات وترکیه ایرلاین سوار بشه
عکس یادگاری با دستاوردهای داخلی ارزش داره نه هواپیمای مرجوعی
عکس یادگاری با سوخت هسته ای با غنای 20 درصد ارزش داره
اي كار درستي نيست كه وزير بره استقبال هواپيما . امارات به اين كوچيكي تعداد زيادي هواپيما داره. در شان وزير ايراني نيست.
حالا می بینمتون شما منصبداران گردن کلفت چجوری از بیت الحال ایرانیان سوار شوید و هی غر بزنید برجام اخ . و بد و تف.درد شما اینه که چرا توپولف از دوستاتون نخریدند
ما ایرانیها در بعضی از مواقع فکر نکرده عمل می کنیم و سیاستهایمان را نیز با این افتضاحاتی که به خرج می دهیم باعث می شود که دنیا روی ما همان فکری را می کنند که در طول تاریخ کردند یعنی ایرانیها را می شود با یک اسباب بازی گول زد و بالاتر از آن خیلی کم ظرفیت هستیم چرا یک هواپیما اینقدر، باید برای چند وزارتخانه ها مهم باشد. آدمهای کوتوله برای وزارتخانه های مهم واقعا" تاسف آور است وزیری که نمی تواند راههای کشور را سرو سامان بدهد برای نشان دادن کارایش به چه کارهایی دست نمی زند. آخر کسی نیست به این وزیر بگوید اگر تو کاری بودی به راههای کشور مخصوصا استان کردستان می رسیدی تو که از این شهر به آن شهر با هواپیما سفر می کنی صد در صد در این فکر بودی که یک هواپیمای تازه برای زیر پایت ابتیاع کنی و مانور هم به دیگران ولی از حال کسانی که با یک ماشین فکستنی باید توی جاده های پر از دست انداز بالا و پایین بایند خبر نداری و در خصوص هواپیماهای جدید هم ما هیچ عکس العملی نداریم اما به بی غیرتی شما نسبت به جاده های کشور که هر سال صدها نفر را به کام مرگ می کشد نظر داریم و همانطور برای راحتی خودت هواپیما می خری برای مردم پیاده هم جاده خوب بساز نه جاده ای که مردمش هر روز از روز دیگر ناامید می شوند از بهر کاری که تو نمی خواهی انجام دهی
معتقدم وزرا نبايد به استقبال هواپيما مي‌رفتند. اما شما كجا بوديد وقتي احمدي نژاد به بدرقه سربازان متجاوز انگليسي رفت؟ آن موقع آبروي ملي نرفت؟!
آبروریزی واقعی زمانی است که خانم های ایرانی در سالن فرودگاه های دبی بازرسی بدنی می شوند.چرا کشوری با80میلیون جمعیت و2میلیون کیلومتر مربع وسعت هواپیمای نو نداشته باشد؟علت مخالفت با نوسازی ناوگان هوایی توجیه شدنی نیست
استقبال از هواپیما اگه به معنی شکسته شدن تحریم ها باشه خیلی هم خوبه و پیروزی بزرگی محسوب میشه و یکی دوتا وزیر که سهله رئیس جمهور هم با همه اعضای کابینه برن استقبال کمه..مشکل اینجاست که آیا واقعا تحریم ها شکسته شده؟
یعنی:
یک:ما به راحتی و بدون مشکل می تونیم از هر کشوری که لازم بدونیم بدون تائید خزانه داری آمریکا کالای مورد نیاز کشور رو بخریم؟

دو:آیا روال وارد شدن کالاهای ضروری کشور عادی شده مثلا برای هواپیماهای بعدی بدون ترس از اقدامات احتمالی دولت آینده آمریکا سازوکار منظمی وجود داره؟

یادمون باشه که مهمترین نکته ای که جناب روحانی در رفع تحریم های ظالمانه در نظر داشتند و قولش رو به مردم دادند ، گشایش اقتصادی بود...مردم در دوره ای به احمدی نژاد اعتماد کردند و بهش رای دادند به امید اینکه پول نفت رو سر سفره هاشون قرار بود بیاره ولی عملا نتوانست وعده خودش رو محقق کنه...اینکه در توجیه عدم موفقیت روحانی سریع ناتوانی احمدی نژاد رو مطرح کنیم دردی از ما درمان نمیکنه این برخورد ؛برخورد سیاسی و پوپولیستیه...روحانی با علم به وضعیت اون موقع کاندید شد و بیشتر و بهتر از افراد دیگه در جریان مشکلات کشور بود چون به هرحال سالهای سال در تشخیص مصلحت نظام مسئول مرکز تحقیقات استراتژیک بود..اگر بنا بود که بعدها بهانه بیاره باید از همون اول اون وعده ها رو نمیداد و برای مردم انتظار ایجاد نمی کرد.

در ضمن درسته که انرژی هسته ای برای مردم در قدم اول و به سرعت نون وآب نمیشه همانطور که هواپیما هم نون وآب نمیشه...اما اگر عاقلانه فکر کنیم دو تا کارکرد می تونه داشته باشه:اول اینکه میشه با ابزار پیشرفت در صنعت هسته ای با دست پر به مذاکرات رفت و امتیاز گرفت..همان کاری که دولت جناب روحانی انجام داد (البته با عجله و شتابزده تادر همین دولت نتایج رفع تحریم های احتمالی نمود پیدا کنه و مردم در دور بعد هم به همین آقایون رای بدن)دوم اینکه خود پیشرفت هسته ای به تدریج لوازم خودش رو هم میاره مثل نیروگاه هسته ای و باعث رفاه بیشتر در اجتماع میشه...

کسانی که از قیمت سرسام آور ارز در دولت احمدی نژاد گله دارند باید یه خورده فکر کنند چرا وقتی در پی توافق اولیه هسته ای،دلار داشت به سرعت ارزان می شد جناب سیف با یک اظهار نظر جلوی این کار رو گرفتند؟برای اینکه دولت از محل فروش ارز هزینه های جاری خودش رو میده و کم شدن قیمت اون به نفع هیچ دولتی نیست نه دولت احمدی نژاد نه دولت روحانی نه دولت های دیگه ای که خواهند آمد..

دولت روحانی درست همون کارهایی رو میکنه که دولت احمدی نژاد کرد...مشکل بر سر روش اداره کشور نبود..مشکلشون بر سر افرادی بود که کشور رو اداره میکنند، هر کسی دوست داره خودش در صدر امور باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
اون کالاهای قاچاق ممنوعه که شما تو ذهن داری نه عزیزم نمیتونی بخری
البته شادی بیش از حد صحیح نیست و خودمونو نباید کوچک کنیم ولی به هرحال این یک توفیق است و اگر در دولت قبل اتفاق می افتاد احتمالا خود رییس جمهور به استقبال می رفت .
فراموش نکنیم هواپیمای دست دوم از افغانستان و پاکستان به سختی وبا خوشحالی و به قیمت گزاف و توسط بابک جون و امثالهم می خریدیم .!!!
تابناک متاسفم برات که شماهم همراه دلواپسان شده اید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
هر کی حق میگه دلواپسه؟
پس دلواپسی خوبه
هشتک من دلواپسم
عرف بین الملل همینه چرا الکی جو میدید؟
واقعا این همه خوشحالی رو نمی تونم درک کنم .... ی معامله شده ...یک داد و ستد ....چیزی که برامون گرون هم تموم شده ...کوچک ترین چیزی که با همت داخلی تولید بشه ارزش شادیش خیلی خیلی بیشتر از وارد کردن بهترین هواپیما هستش.
اتفاقا خيلي هم كار خوبي بود رفتن ورزا بايد بعد 37 سال تحريم اين اتفاق رو جشن ملي ميگرفتيم ورود هواپيماي جديد نشانه اتفاق هاي خوبي در سطح بين المللي است .وقتي خارج از ايران مي ريم
بخدا من شرمسار از این حرک کودکانه هستم مخصوصا دلم به مردم تبریز میسوزه که نماینشون اونم در مقام نائب رئیسی مجلس میره در مراسم شرکت میکنه . واقعا که . البته هنوز نتیجه اینکار معلوم نیست بعدش مشخص میشه . ضمنا یک روز نمایندگان ملت و مسئولین زیر موشک های بالستیک دست ساز ایرانی که نماینگر اقتدار و قدرت و عدم وابستگی به بیگانه نشان میده جشن میگرن یکی با خرید خوفت بار یک هواپیمای ریجکت شده از یه کشور دیگه که حاکی از وابستگی ماست به بیگانه جشن و پایکوبی و عکس دورهمی گرفتن خدایا ملت ما چه گناهی کردن؟؟!!
واقعا هم افتخار بزرگیه که با تخفیفات فراوان و بصورت غیر نقدی و بدون واسطه هواپیمای مدرن و نو خریدن بعد از 38 سال جشن هم داره. ممنون از آقای روحانی و آخوندی.
شما دلواپسان که یک دکل فرضی را با 4 برابر قیمت واقعی آن خریدید آنهم دکلی داغون که جسدش را از زیر طوفان کاترینا بیرون کشیده بودند ..... آنهم دست آخر هیچی بجز آبرو ریزی نصیب کشور نشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به نظرم روحانی اساسا کار اشتباهی کرد که هواپیمیای نو خرید! او میتوانست بوسیله توزیع سیب زمینی اقدام به جمع آوری رای کند و پول هواپیما (های) را به جیب میزد مثل بقیه !!!
بسیار غرور انگیز و افتخار انگیز برای هر ایرانی میباشد .
وهن ملت وقتی بود که رییس جمهورتون تو بوق و کرنا میکرد که یه بچه تو خونش با هسته خرما انرژی هسته ای ساخته و یا با نبوغ ذاتی!! آلودگی هوا رو با پاشیدن آب توسط هواپیما از بین برد ! و یا وقتی که کشور از واردات بنزین با ساخت بنزینهای پر از بنزن و سرطان زا خود کفا شد و یا با بالاترین درآمد نفتی در طول تاریخ اکثر صنایع ایران به مرز ورشکستگی رسیدند
پاسخ ها
علی
| Germany |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
درود بر شما
سخت نگيرين، اینم بگذرد
اون موقع که برای تولیدات محصولات کره ایی چینی مثل تیبا ، رانا ریس جمهور مملکت میرفت کجا بودید ، باز اینجا وزیر بوده موردم هواپیماست.
همه کامت گذاران کرکری خودند
آسفالت كل شهرها و جاده ها بون شهري و درون شهري انگا شخم زده شده آن وقت اين همه وزير و وكيل براي ورود يك هواپيما به فرودگاه ميرند و سان ميبينند
آبرروریزی به معنی واقعی بود بعنوان یک ایرانی ازاین نمایش واقعامتاسفم واحساس حقارت میکنم
تابی جون نظرات سایر خبر ها رو هم منتشر کن.چقدر صبر کنیم؟
بابا ای باس میخایین چیکار
همین شترمون خیلی خوبه
هم زمینیه هم طبیغیه
تورو خدا پخش کن
شما که منتقد استقبال از ورود یک هواپیما توسط مقامات دولتی هستی خودت ودار ودسته ات شروع کنید به هواپیما ساختن برای مملکت تا ما دیگر دستمان به طرف غرب دراز نشود منظورم گزارشگر این مقاله است ،،،،،
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان