بازدید 2981

کرباسچی درباره فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده چه گفت؟

کد خبر: ۶۵۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 11 January 2017
غلامحسین کرباسچی روز سه شنبه در حاشیه آیین خاکسپاری پیکر مطهر آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: یک کلیتی وجود دارد که نبود شخصیت هایی به این بزرگی و با این عظمت را چیزی جبران نمی کند.
وی ادامه داد: در بعد سیاسی اگر مردم راه هاشمی را ادامه دهند و آموزش ها و الگو بودن ایشان را تداوم بخشند تغییرات مثبتی را در کشور شاهد خواهیم بود.
کرباسچی در زمینه تاثیر فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی گفت: اگر مردم حضور پیدا کنند و راه آقای هاشمی را ادامه دهند شاهد تغییرات مثبتی در انتخابات آتی خواهیم بود.
کرباسچی همچنین گفت: به روایات هم اگر نگاه کنید آورده شده است وقتی عالمی با این عظمت از دنیا می میرد هیچ چیزی جای آن را پر نمی کند و در مورد آقای هاشمی هم حتی اگر سال ها بگذرد، فکر نمی کنم چیزی بتواند جایش را پرکند.
وی ادامه داد: 'هیهات ان یعطی الزمان بمثله' روایتی است که بیان می کند خیلی طول می کشد تا روزگار بتواند یک نفر مثل ایشان را بیاورد.
کرباسچی گفت: در انتخابات اگر مردم حضور پیدا کنند هم آقای هاشمی را می شناسند هم صحبت های ایشان است و اگر جسم و خودش در دنیا نیست اما افکار و عقاید و آنچه در زندگی از او باقی مانده ، هست؛ انتخابات تاثیر چندانی از نبود فیزیکی آقای هاشمی پیدا نمی کند اما اگر مردم حضور نداشته باشند در آن صورت باید از شرایط انتخابات نگران بود. 
وی ادامه داد: فکر می کنم مردم حضور پیدا می کنند و هم خاطرات آقای هاشمی و هم صحبت هایشان و هم موضع گیری های آقای هاشمی در یاد مردم است و نسبت به این موضوع نگرانی جدی وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار