بازدید 5775
۱

بورس با خوش بینی به تعطیلات آخر هفته رفت

امروز چهارشنبه 22 دی ماه شاخص کل بورس تهران بعد از چند روز متوالی به قرمزپوشی خود پایان داد و درنهایت به رشد 12 واحدی اکتفا کرد.
کد خبر: ۶۵۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 11 January 2017
امروز چهارشنبه 22 دی ماه شاخص کل بورس تهران بعد از چند روز متوالی به قرمزپوشی خود پایان داد و درنهایت به رشد 12 واحدی اکتفا کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در آخرین روز معاملات هفته جاری، معاملات گروه فلزات اکثرا در دامنه مثبت و همراه با تقاضا دنبال شد و در نمادهای فاسمین و کیمیا صف خرید تشکیل شد. اما از سوی دیگر شاهد افزایش فشار فروش در گروه خودرو بودیم که افت قیمت در اکثر نمادها مشهود بود.

برهمین اساس، امروز تحرکات مثبت در گروه آی تی دیده شد؛ به طوری‌که مرقام با افزایش تقاضا و رشد قیمت در 4222 ریال به صف خرید رسید. مداران نیز با رنج مثبت در قیمت 2523 ریال صف خرید اندکی تشکیل داد. معاملات گروه استخراج کانه‌های فلزی نیز پرتقاضا دنبال شد. نمادهای کنور و کبافق صف خرید بودند.

در اواسط بازار، شاخص کل بورس با افت 28 واحدی به عدد 78 هزار و 580 واحد رسید. درهمین حین در گروه حمل و نقل نیز افزایش تقاضا در حتوکا موجب تشکیل صف خرید در این سهم در قیمت 2494 ریال شد.


در پایان بازار، شاخص کل بورس تهران با رشد 12 واحدی به عدد 78 هزار و 622 واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز با رشد 12 واحدی به رقم 15 هزار و 275 واحد دست یافت. همچنین ارزش معاملات عدد 1190 میلیارد ریال را نشان داد.

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد کگل با 34.9 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد شپنا با 62 واحد به عهده گرفتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز به نماد فاذر با 73.2 میلیارد ریال اختصاص یافت.

در فرابورس نیز شاخص کل با رشد 3.6 واحدی به عدد 830 واحد رسید. ارزش معاملات نیز 986 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای شاوان با 1.09 واحد منفی و مارون با 5.2  واحد مثبت به عهده داشتند؛ بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز به نماد شگامرن با 39.2 میلیارد ریال اختصاص یافت.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
واقعا ۱۲واحد رشدنشانه خوشبینی است ؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار