بازدید 2728

انتقاد بانوی مدال‌آور کاراته از مسئولان فدراسیون

متأسفانه خبری از پاداش نیست. هفته آینده رئیس فدراسیون جدید انتخاب می شود، اما هنوز شاهدیم که خبری از وعده‌های داده شده نیست. دوستان اگر حرف می‌زنند و وعده می‌دهند، باید عمل کنند، چرا یک بازیکن را امیدوار می‌کنند؟!
کد خبر: ۶۵۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 11 January 2017
پرافتخارترین بانوی کاراته‌کای ایرانی گفت: چند روز از وعده‌ای که مسئولان فدراسیون داده‌اند گذشته و هنوز هیچ خبری از پرداخت پاداش مدال آوران مسابقات جهانی نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیده عباسعلی با انتقاد از عملکرد مسئولان فدراسیون کاراته می‌گوید: تقریبا نزدیک به یک ماه است که تمرینات خود را به صورت جدی آغاز کرده‌ام و تا دو هفته آینده راهی نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2017 فرانسه خواهم شد. پس از مسابقات جهانی اتریش استراحت خوبی را داشتم و حالا فرصت خوبی است که در مسابقات کاراته وان پاریس خودم را محک بزنم. با توجه به اینکه کاراته المپیکی شده همه کشورهای فعال در این رشته در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت تا وارد رنکینگ جهانی شوند.

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی آلمان در ادامه، افزود: نفر سوم رنکینگ جهانی در وزن 68+ کیلوگرم هستم و در تلاشم جایگاه خودم را در رنکینگ جهانی ارتقاء دهم. البته حضور در مسابقات کاراته‌وان رنکینگ متفاوتی دارد، اما در کل رنکینگ جهانی با رنکینگ کاراته‌وان‌ها با هم ادغام می‌شود و در پایان هر سال رنکینگ نهایی اعلام می‌شود.

عباسعلی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه حضور در مسابقات لیگ جهانی فرانسه از سوی فدراسیون پرداخت می‌شود یا خیر، گفت: فدراسیون هیچ اعزامی ندارد. بنده با حمایت شرکت زیبالون راهی مسابقات فرانسه خواهم شد. البته با همین اسپانسر در مسابقات لیگ جهانی اتریش شرکت کرده بودم که خوشبختانه آنها حمایت خوبی از من می‌کنند.

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی اتریش در پاسخ به این سوال که آیا خبری از پرداخت پاداش مسابقات جهانی اتریش از سوی فدراسیون کاراته نشده است، گفت:‌ متأسفانه خبری از پاداش نیست. هفته آینده رئیس فدراسیون جدید انتخاب می شود، اما هنوز شاهدیم که خبری از وعده‌های داده شده نیست. متأسفانه گویا مثل سال‌های قبل پاداش جهانی به ما تعلق نخواهد گرفت. قرار بود چهاردهم تا شانزدهم دی در یک مراسم از مدال‌آوران  مسابقات جهانی اتریش تجلیل شود، اما چند روز از وعده‌ای که مسئولان فدراسیون داده‌اند گذشته و هنوز هیچ خبری نیست.

دارنده طلای بازی‌های آسیایی اینچون در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: افتخارآفرینی برای کشورمان آرزوی هر ورزشکاری است. اینکه ما در مسابقات مختلف پرچم کشورمان را به نمایش در می‌آوریم افتخار بزرگی برایمان است، اما پس از کسب مدال در مسابقات جهانی اتریش به هیچ عنوان پاداشی دریافت نکرده‌ایم که این انگیزه ورزشکاران را از بین می‌برد. ما به خاطر پاداش مدال کسب نمی‌کنیم، اما وقتی پاداشی به ما پرداخت می شود انگیزه مان دوچندان می‌شود. دوستان اگر حرف می‌زنند و وعده می‌دهند، باید عمل کنند، چرا یک بازیکن را امیدوار می‌کنند؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار