بازدید 3610
گزارش

حفظ منافع شخصی هاشمی به قیمت تعلیق تیراندازی!؟

دیوان عدالت اداری از مدتها پیش رای به ابطال انتخابات و برکناری هاشمی داده اما رئیس فدراسیون تیراندازی برای حفظ منافع شخصی اش و حفظ صندلی ریاست فدراسیون دست به هر کاری زده، از رایزنی با نمایندگان مجلس گرفته تا تهدید به تعلیق تیراندازی.
کد خبر: ۶۵۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 11 January 2017
طی روزهای آینده تغییرات گسترده در فدراسیون تیراندازی صورت خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی،دو سال پیش در زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی یکی از نامزدها به موضوع دوشغله بودن مهدی هاشمی اعتراض کرد و بعد از دو سال دیوان عدالت اداری رأی به برگزاری مجدد انتخابات داد.
همچنین نصرالله سجادی نیز در مصاحبه‌ای که با سایت وزارت ورزش داشت اعلام کرد برای این فدراسیون سرپرست انتخاب می‌شود. بعد از گذشت مدتی از این قضیه مهدی هاشمی اعلام کرد دیوان قرار است دوباره این موضوع را بررسی کند.با این وجود امروز خبری درباره در خصوص سرپرستی نصرالله پریچهره در فدراسیون تیراندازی مطرح شد.

پریچهره در این باره به فارس گفت: روز دوشنبه با من صحبت کردند، اما من علاقه‌ای نشان ندادم. البته با توجه به اینکه سرباز نظام هستم هر جایی بگویند، فعالیت می‌کنم.وی افزود: حالا به این فدراسیون می‌روم تا اگر مشکلی وجود دارد، بتوانیم آن را حل کنیم.پریچهره پیش از این نیز سابقه سرپرستی در فدراسیون دوچرخه‌سواری و شطرنج را داشته است.

دیوان عدالت اداری از مدتها پیش رای به ابطال انتخابات و برکناری هاشمی داده اما رئیس فدراسیون تیراندازی برای حفظ منافع شخصی اش و حفظ صندلی ریاست فدراسیون دست به هر کاری زده، از رایزنی با نمایندگان مجلس گرفته تا تهدید به تعلیق تیراندازی. مشخص نیست که این سمت تا چه اندازه برای هاشمی منفعت دارد که برای حفظ آن حاضر شده حتی تا پای به خطر انداختن منافع ملی پیش برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی