بازدید 5062

تومور مغزی در سر مادر ستاره تیم ملی!

به دنبال بهترین دکتر و متخصص بودم و به همین خاطر به آلمان رفتم تا در کنار دکتر مجید سمیعی مادرم درمان شود که یکی از بهترین متخصصان در این رشته در جهان است.او به ما اطمینان بخشید که این مشکل را برطرف می کند
کد خبر: ۶۵۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 10 January 2017
مهاجم ایرانی آلکمار دلیل ناراحتی چند ماه اخیرش را بیماری مادرش عنوان کرد.
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از تلگراف هلند، علیرضا جهانبخش دوران سخت خودش را پشت سر گذاشته است. او بازیکن ثابت تیم آلکمار است ولی با این حال وقتی به او گفته شد که مادرش بیمار است در ماه های نوامبر و دسامبر کمتر در ترکیب تیمش به میدان رفت.

مادر علیرضا جهانبخش یک تومور در سرش داشت. توموری که قطعا باید از سر او خارج می شد. جهانبخش درباره این دوران گفت: فوتبال زندگی من است. من از ایران به هلند آمدم تا فوتبال بازی کنم ولی بعضی چیزها در زندگی هستند که خیلی از فوتبال مهم تر هستند. خانواده در اولویت است. من از باشگاه خیلی تشکر می‌کنم که این موضوع را به خوبی درک کردند و اجازه دادند تا در کنار خانواده‌ام باشم.

او در پایان گفت: به دنبال بهترین دکتر و متخصص بودم و به همین خاطر به آلمان رفتم تا در کنار دکتر مجید سمیعی مادرم درمان شود که یکی از بهترین متخصصان در این رشته در جهان است.او به ما اطمینان بخشید که این مشکل را برطرف می کند. عمل به خوبی انجام شد و الان خیلی بهتر می توانم بار دیگر بر فوتبال متمرکز شوم.

جهانبخش بعد از درمان مادرش بار دیگر به ترکیب اصلی آلکمار بازگشت و نمایش خوبی نیز برای این تیم ارائه داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر