بازدید 2226

دلیل عجیب برگزار نشدن لیگ‌برتر سه‌گانه

کد خبر: ۶۵۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 10 January 2017
رییس پیشین سازمان لیگ سه گانه دلیل برگزار نشدن لیگ برتر را مشتاق نبودن رئیس فدراسیون دانست!

به گزارش تابناک ورزشی، برگزار نشدن لیگ برتر سه گانه در سال ۹۵ یکی از مسائلی بود که ورزشکاران نسبت به آن اعتراض داشتند و عنوان کردند، تنها منبع درآمد آنها از لیگ برتر بوده که آن هم قطع شده است .

محمد سمیعی که تا مدتی قبل ریاست سازمان لیگ فدراسیون سه گانه را بر عهده داشت، در این مورد گفت: ما هماهنگی های آن را انجام دادیم اما باشگاه ها استقبال نکردند. البته فدراسیون هم خوب عمل نکرد .  امسال با مسئولان میانه صحبت کردیم  تا مرحله اول لیگ در آنجا برگزار شود،  حتی به همراه رییس فدراسیون با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران هم جلسه داشتیم اما متوجه شدم خود صبور رییس فدراسیون خیلی مشتاق نیست کاری انجام گیرد.

او ادامه داد: سال گذشته تمام مسابقات را با ۵۶ میلیون تومان به پایان رساندم در حالی که هر مرحله مسابقه سه گانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه می‌خواهد. خود فدراسیون در هر سال کمک می کرد اما امسال خیلی کمک نکرد. رییس فدراسیون باید با بخش‌های خصوصی جلسه بگذارد و تبلیغ کند اما به من گفت ، سمیعی اگر نمی شود لیگ را برگزار کرد، رهایش کن. متاسفانه وقتی دیدگاه ورزشی نباشد نمی‌توان رشته ورزشی را از لحاظ همگانی، قهرمانی و استعدادیابی توسعه داد.

سمیعی با اشاره به اینکه در زمان نایب رییس خود برنامه هایی را به فدراسیون ارائه کرده است ، گفت: زمانی که نایب رییس فدراسیون بودم ۱۰۰صفحه برنامه کاربردی ۵ ساله تحویل دادم  اما اصلا طبق برنامه پیش نرفتند. متاسفانه فدراسیون برنامه محور نیست. سه گانه یک رشته المپیکی و جهانی است و می‌تواند جوان‌های زیادی را به سمت آن سوق داد  اما  همه چیز در حد شعار است  و در عمل حرکت اساسی انجام نمی شود. ورزشکاران عمرشان روی سه گانه گذاشتند اما همه تلاش‌هایشان هدر رفت و یکی یکی دارند کنار می روند.  باید از رییس فدراسیون سوال کرد چرا چنین اتفاقی دارد رخ می‌دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار