بازدید 11930
در سیصد و چهل و هشتمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

کسی نباید از بیان خوبی‌های هاشمی خجالت بکشد/ ٣ هزار کیلومتر از نوار ساحلی خلیج‌ فارس در معرض تخریب/ نظر مردم درباره جدال این روزهای برانکو و کی‌روش

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: مردمی که هنوز سه‌جلد ندارند؛ آیا کلینیک‌های‌سقط‌جنین در ایران راه‌اندازی می‌شوند؟؛ را بشنوند.
کد خبر: ۶۵۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱ 10 January 2017
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در سیصد و چهل و هشتمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

کسی نباید از بیان خوبی‌های هاشمی خجالت بکشد
٣ هزار کیلومتر از نوار ساحلی خلیج‌ فارس در معرض تخریب
نظر مردم درباره جدال این روزهای برانکو و کی‌روش
مردمی که هنوز سه‌جلد ندارند
آیا کلینیک‌های‌سقط‌جنین در ایران راه‌اندازی می‌شوند؟

 
تعداد بازدید : 17
 
دانلود با کیفیت 256

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 64


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
ساعت صفر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر