بازدید 3105

استکی:بهترین هندبالیست دنیا می‌شوم

سجاد استکی گفت: بعد از کسب عنوان پدیده سال ۲۰۱۶ می‌خواهم بهترین بازیکن دنیا شوم. تنها هدف من این است و تمام تلاش خود را می‌کنم که به این هدف برسم.
کد خبر: ۶۵۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 09 January 2017
سجاد استکی ستاره هندبال ایران و بازیکن تیم دینامو بخارست رومانی، بعد از کسب عنوان برترین گلزن لیگ های اروپایی، عنوان پدیده سال ۲۰۱۶ لیگ اروپا را نیز کسب کرد، او می‌خواهد در گام بعدی برترین هندبالیست دنیا شود.
 
به گزارش تابناک ورزشی، استکی با آرزوی روزهای خوب برای هندبال ایران گفت: هندبال ایران نیاز به مدیری دارد که بتواند پول و اسپانسر برای تیم های لیگ برتری و سرمربی خوبی برای تیم ملی هندبال جذب کند و عقب ماندگی‌های اخیر را جبران کند.

سجاد استکی بعد از کسب عنوان پدیده سال ۲۰۱۶ در لیگ‌های اروپایی، اظهار کرد: خدا را شاکرم در اولین حضورم در لیگ اروپایی توانستم این عنوان را کسب کنم. خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم این موفقیت‌ها را حفظ کنم.

ستاره هندبال ایران در مورد پیشنهادهای اروپایی خود، گفت: علاوه بر بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و زاپاروجه‌نانت از تیم‌های آلمانی و فرانسوی نیز پیشنهادهای خوبی دارم اما معلوم نیست که تا سال دیگر چه تصمیمی خواهم گرفت. باید ببینیم چه تیمی پیشنهاد بهتری خواهد داد ان‌شاءالله که یک انتخاب درست داشته باشم.

برترین گلزن لیگ‌های اروپایی می‌خواهد بهترین بازیکن دنیا شود. او در این مورد، گفت: بعد از کسب عنوان پدیده سال ۲۰۱۶ می‌خواهم بهترین بازیکن دنیا شوم. تنها هدف من این است و تمام تلاش خود را می‌کنم که به این هدف برسم.

او شادی خانواده هندبال را بهترین پاداش این افتخار بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: اکنون خیلی خوشحالم. همین که توانسته‌ام دل مردم را شاد کنم و سر خانواده هندبال با این اتفاق بالا باشد برای من بهترین جایزه است و خدا را از بابت این اتفاق خوب شکر می‌کنم.
 
استکی:بهترین هندبالیست دنیا می‌شوم 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار