بازدید 4567
۳
بازتاب

حمایت منصوریان از کی‌روش و واکنش به حضور بادیگاردها در افتتاحیه رستوران!

استعفای کی‌روش ضربه مهلکی به فوتبال ما خواهد زد. ما در بازی‌های رفت مقدماتی جام جهانی خوب پیش رفتیم و اگربا همین شرایط در بازی‌های برگشت ادامه دهیم به بازی‌های قاره به قاره نمی‌رسیم و می‌توانیم برای دومین بار پی در پی که تاکنون اتفاق نیفتاده، به جام جهانی صعود کنیم.
کد خبر: ۶۵۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 08 January 2017
 سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که استعفای کارلوس کی‌روش ضربه مهلکی به فوتبال ایران می‌زند.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در حاشیه برگزاری کلاس مربیگری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من فکر می‌کنم کار مربیگری انتها ندارد و از صبح که بلند می‌شوی تا صبح می‌توانی چیزهای جدید یاد بگیرید.

وی افزود: الان که مدرس به ایران آمده است باید همه مربیان در کلاس‌ها شرکت کنند تا چیزهای جدیدی یاد بگیرند. مسلماً اطلاعات جدید کمک می‌کند تا عملکردمان بهتر شود. هر مربی اگر احساس کند که خیلی اطلاعات دارد و دیگر نیاز به یادگرفتن ندارد مطمئن باشید آن روز روز پایانی مربیگری‌اش است. هر روز که می‌گذرد باید افکارمان را تقویت کرده و به روز باشیم. هرچند که مربیان بزرگ دنیا در جایگاهی قرار دارند که ما هرچقدر بخواهیم اطلاعات‌مان را تا پایان دوران مربیگری‌مان ادامه دهیم به جایگاه آنها نمی‌رسیم.

منصوریان درباره حضور بازیکنان خارجی بی‌کیفیت در فوتبال ایران و اینکه آیا استقلال خریدهای خارجی خوبی در این فصل داشت، عنوان کرد: ما مگویان را داریم که بیش از این در استقلال حضور داشت و امتحان خود را پس داده بود. پادوانی نیز در نفت موفق بود و فقط رابسون را از سری B برزیل جذب کردیم. مسلماً هر بازیکن خارجی که به ایران می‌آید باید یک سطح بالاتر از بازیکنان ایرانی باشد در غیر این‌صورت باید به بازیکن جوان ایرانی که بسیار شایسته هستند، میدان داد. من از عملکرد بازیکنان خارجی تیمم در نیم‌فصل اول راضی بودم و اعتقادم این است که پادوانی و رابسون نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی بیشتری برسند و الحمدالله همه خارجی‌های ما خوب هستند.

وی درباره استعفای کارلوس کی‌روش از سرمربیگری تیم ملی عنوان کرد: استعفای کی‌روش ضربه مهلکی به فوتبال ما خواهد زد. ما در بازی‌های رفت مقدماتی جام جهانی خوب پیش رفتیم و اگربا همین شرایط در بازی‌های برگشت ادامه دهیم به بازی‌های قاره به قاره نمی‌رسیم و می‌توانیم برای دومین بار پی در پی که تاکنون اتفاق نیفتاده، به جام جهانی صعود کنیم. صعود به جام جهانی برای دومین بار متوالی اتفاق خوبی است. حضور کی‌روش می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. فکر کنم تاج با یک جلسه هم‌اندیشی می‌تواند این مشکلات را حل کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد جذب بازیکنان موردنظرش تصریح کرد: با رحیم زهیوی صحبت کرده بودیم، اما پیشنهاد خوبی به او رسید و رفت. در حال رایزنی برای جذب تیموریان هستیم و اگر بتواند رضایت‌نامه‌اش را از ماشین‌سازی بگیرد، این بازیکن را جذب خواهیم کرد. درک متقابلی از بازی‌های گذشته تیموریان داریم. او از بچگی در استقلال بوده است. اعتقادم این است که آندو می‌تواند جوانان ما را هدایت کند. ما  به این بازیکن احتیاج داریم. در این چند سال اتفاقاتی برای او در استقلال افتاده است که باید حل شود.

منصوریان ادامه داد: در خصوص دیگر بازیکنان صحبت نمی‌کنم. ما جوانانی چون امید نورافکن، سیدمجید حسینی و عظیم گوگ را در اختیار داریم که بازیکنان خوبی هستند و از حمایت جوانان خودمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم. به نظرم تفاوت زیادی میان فوتبالیست‌ها وجود ندارد.

منصوریان درباره اینکه کاوه رضایی خواهان جدایی از استقلال شده است، گفت: کاوه بازیکن ماست و شب گذشته با او به مدت 30 دقیقه صحبت کردم. از فضای تمرینی کاوه اطلاع دارم و با توجه به اینکه زانویش درد می‌کرد، او را به کلینیک فرستادیم. کاوه بازیکن استقلال است و نه او را می‌فروشیم و نه به تیمی می‌دهیم. خواهش می‌کنم دوستان اطراف او، حواشی را از رضایی دور کنند. کاوه اهل مصاحبه نیست. متأسفانه بخشی از انرژی ما صرف مسائل حواشی می‌شود. آدم‌هایی در قالب استقلالی بودن مدعی هستند هوادار استقلال هستند و برای تیم حاشیه ایجاد می‌کنند، اما برای ما و هواداران این افراد استقلالی محسوب نمی‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از حمایت رضا افتخاری از او عنوان کرد: طبیعی است از مدیرعامل باشگاه باید تشکر کنم. او شناخت 25 ساله از من دارد.

منصوریان با اشاره به افتتاح رستورانش گفت: باید از پیشکسوتان و شاگردانم در پرسپولیس تشکر ‌کنم که برای افتتاح رستورانم آمدند. آنجا موقعیتی بود برای دید و بازدید و اینکه بازیکنان استقلال و پرسپولیس را در قالب دوست کنار هم ببینند.

وی ادامه داد: همه میهمان مجموعه ما بودند، اما متوجه شدم یک‌سری عکس‌هایی گرفته‌اند و گفته‌اند تعدادی به عنوان بادیگارد منصوریان در رستوران حضور داشتند. به دلیل اینکه افتتاحیه داشتیم، از یک شرکت حفاظت و امنیت خواسته بودیم که 15 نفر نیرو بدهند و هزینه‌اش را خواهیم داد. این بادیگاردها را برای میهمان‌ها گرفته‌ بودیم که فضای میهمان‌ها با عموم تداخل نداشته باشد. وقتی پوریا پورسرخ، محسن مسلمان همزمان با یک آدم دولتی بیایند، امنیت‌شان دست من است. برای همین مسئله بود که بادیگارد گرفته بودم. هر لحظه ممکن بود هواداران استقلال و پرسپولیس چیزی از دهان‌شان بیرون بیاید. من نمی‌خواستم فضا به سمت دیگری برود. بادیگارهایی را که حضور داشتند، به من ارتباط ندهید. من یک خودرو دارم که سوار او می‌شوم و همه می‌دانند بادیگارد ندارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص پایان اختلافش با علی دایی گفت: اختلافی با دایی ندارم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بازم پاچه خاری
جمعش کن.کچل
فوتبال ایران از مردان تاثیر گذار و رجال بزرگ در این رشته تا چه حد خالی شده که جناب علی منصور شده همه کاره آن!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر