بازدید 6908
۱

شروع خاکستری بورس تهران

امروز 18 دی ماه، شروع بازار مثبت اما کم حجم بود که درنهایت شاخص کل بورس تهران با افت 164 واحدی به رقم 78 هزار و 826 واحد رسید.
کد خبر: ۶۵۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 07 January 2017
امروز 18 دی ماه، شروع بازار مثبت اما کم حجم بود که درنهایت شاخص کل بورس تهران با افت 164 واحدی به رقم 78 هزار و 826 واحد رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، در روز شنبه 18 دی ماه در نماد دبالك خبرها حاكى از مشاركت و مذاكرات با شركت‌هاى چينى و هندى برای افتتاح نمايندگى اين شركت‌ها است كه در اين صورت كارمزدى بابت فروش محصولات دريافت خواهد كرد. در سخاش نیز خبرها حاكى از انعقاد قرارداد ترانزيت ٧ هزار و 500 تن سيمان اين شركت به كشورهاى بلاروس و اكراين است. در بيمه حافظ نیز خبرها حاكى از موافقت سهامداران اين شركت و كسب مجوزهاى لازم از بيمه مركزى و سازمان بورس براى افزايش ١٠٠ درصدى سرمایه است.

معاملات اکثر نمادهای گروه فلزات امروز بر مدار مثبت پیگیری شد. در گروه روی با رشد قیمت جهانی این محصول، نماد فزرین صف خرید 3 میلیونی در 8256 ریال تشکیل داد. در گروه سیمان، گچ و آهک به غیر از سیمان کرمان، باقی نمادها یکپارچه سبز معامله شدند.

ازسوی دیگر افزایش تقاضا در اکثر نمادهای گروه قندی دیده می‌شد. در گروه غذایی، غشهداب صف خرید قابل توجهی داشت. در این روز، گروه پالایشگاهی اکثرا معاملاتی متعادل و مثبت داشتند.

تا اواسط بازار، شاخص کل بورس با رشد 4 واحدی به عدد 78 هزار و 995 واحد رسیده بود. معاملات گروه ساير محصولات كاني غيرفلزي اکثرا در دامنه منفی دنبال شد. نماد کسرا با جابه‌جایی 1.7 میلیون سهم، متعادل و مثبت در قیمت 3119 ریال داد و ستد شد. در نماد ذوب، شایعات از دریافت حکم بازگشت 26000 هکتار از زمین‌های ذوب در دیوان عدالت اداری حکایت دارد.

در گروه بانک‌ها، شنیده‌ها از مدیران سازمان بورس از بازگشایی نماد بانک‌ها در هفته جاری حکایت دارد. معاملات گروه بیمه اما اکثرا در دامنه منفی و کم حجم دنبال شد. نماد میهن و البرز با این حال در دامنه مثبت و همراه با تقاضا داد و ستد شد. امروز یک معامله بلوکی 44 میلیون سهمی نیز در وساپا به ثبت رسید.


در پایان روز، شاخص کل بورس با افت 164 واحدی به عدد 78 هزار و 826 واحد رسید. شاخص هم‌وزن با افت 54 واحدی به عدد 13 هزار و 365 واحد رسید. ارزش معاملات نیز به 1337 میلیارد ریال رسید. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد فخوز با 30 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد خساپا با 43 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز به نماد فاذر با 97.8 میلیارد ریال تعلق گرفت. در فرابورس نیز شاخص با 8 واحد منفی به عدد 837 واحد رسید. ارزش معاملات نیز به عدد 2019 میلیارد ریال دست یافت. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای مارون با 5.87 واحد منفی و هرمز با 2.01 واحد مثبت بر عهده گرفتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز به نماد ذوب با 30.4 میلیارد ریال تعلق گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
اگربه نمودارروندشاخص امروزبادقت نگاه کنیدخواهیددید که امروزهم تلاش کردنددردقایق آخرروندمنفی بورس رامثل هرروزمثبت کنند امازورشان نرسید!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل