بازدید 102972

پخش زنده از بی کیفیتی محصولات ایران خودرو+فیلم

نقص در قفل درب خودروی پژو 206 که جایزۀ ویژۀ برنامۀ "سفر بخیر" به شرکت کنندگانِ مسابقۀ پیامکی بود، برنامۀ چهارشنبه شب را دیدنی ساخت. از یک طرف بدعهدی مجری و شرکت ایران خودرو و از طرف دیگر نمایش گوشه ای از بی کیفیتی خودروهای این شرکت از رسانۀ ملی، موجب تعجب و حیرت حضار و تماشاگران این برنامه شد.
کد خبر: ۶۵۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 06 January 2017

چهارشنبه شب، نقصی در قفل درب خودروی تولید شده توسط ایران‌خودرو در برنامۀ "سفر بخیر" که به طور زنده از شبکۀ سوم سیما در حال پخش بود، برای تهیه کنندگان این برنامه و خود ایران‌خودرو مشکل ساز شد. طی این اتفاق، درب خودروی 206 که قرار بود از سوی شرکت ایران‌خودرو به یکی از هشت شرکت کنندۀ حاضر در استدیو اهدا شود، با دو کلید متفاوت باز شد تا این بار نه از زبان مردم، بلکه به طور زنده و مستقیم با شرح حال محصولات ایران خودرو آشنا شویم و شاهدِ نواقص و ایرادات این شرکت خودروسازی باشیم.

به گزارش تابناک اقتصادی، در برنامۀ روز چهارشنبۀ "سفر بخیر" قرار بود به یکی از هشت نفری که از طریق مسابقۀ پیامکی "سفر بخیر" انتخاب شده بودند، یک عدد خودروی 206 از جانب ایران خودرو اهدا شود. برای تعیین برندۀ خودرو به هر یک از این هشت نفر یک کلید داده شد، تا به ترتیب کلید را داخل قفل کنند. قرار بود، هر که موفق شود، درب خودرو را به وسیلۀ کلیدی که دارد باز کند، برندۀ نهایی خودرو باشد.

اما گویی همه چیز چنان که برنامه ریزی شده بود، پیش نرفت و در این برنامۀ تلویزیونی که در خصوص رعایت نکات ایمنی در سفر و کاهش حجم ترافیک و تصادفات بین جاده‌ای است، اتفاق عجیبی رخ داد که موجب حیرت حضار، بینندگان تلویزیونی و همچنین آبروریزی ایران‌خودرو شد. نفر دومی که قرار بود بخت خود را بیازماید، کلید را داخل قفل کرد و موفق شد درب خودرو را باز کند؛ اما این فرد، تنها به خاطر نقص در قفل ایمنی درب خودرو توانسته بود آن را باز کند و کلید اصلی این خودرو در دست نفر هفتم بود.

هر چند ظاهراً، از اول قرار نبود که فرد دوم برندۀ این خودرو باشد و پس از باز شدن درب، بیش از خود شرکت کننده، مجری شوکه شد! مجری که تعجب کرده بود، با نگاه به پشت صحنه و احتمالاً تهیه کنندگان می‌گوید که: "ما آخر هنوز 6 نفرِ دیگه داریم!" انگار که بر حسب امکان منطقی این غیر ممکن است که نفر دوم بتواند درب خودرو را باز کند. اما از آن جا که تابناک دوست ندارد تا از چیزی مطمئن نشده درباره‌اش قضاوت کند، از این مسأله عبور می‌کنیم و تعجب مجری را به حسابِ علاقۀ او به ادامه یافتن مسابقه می‌گذاریم.

قبل از اینکه به مشکلات خودروهای ایران خودرو بازگردیم، شاید بد نباشد به بدعهدی شرکت هم اشاره‌ای کنیم. پس از اینکه دومین شرکت کننده توانست درب خودرو را باز کند، مجری اعلام کرد که این فرد مالک خودروست و گفت اگر فرد دیگری نیز بتواند با کلید خود درب خودرو را باز کند، خودروی دیگری به نفر بعدی اهدا خواهد شد.

مجری اعلام کرد: الان دوستان ایران خودرو اینجا هستند و اگر کس دیگری باز کند، یک ماشین دیگر هدیه می‌دهند." اما هنگامی که فرد هفتم موفق به باز کردن درب خودرو شد، شرط باز شدن درب به شرط روشن شدن خودرو توسط کلید تغییر یافت و از آن جا که نفر دوم نتوانست با کلید خود ماشین را روشن کند، قولی که داده شد، عملی نشد. در نهایت قرار شده به این فرد که با ذوق فراوان درب را باز کرده بود و فکر می‌کرد همه چیز آن طور که وعده داده شده پیش خواهد رفت، تنها یک میلیون تومان از سوی ایران خودرو پرداخت شود.

شاید این اولین باری باشد که در یک برنامۀ زنده، بی کیفیتی محصولات ایران خودرو نمایش داده می‌شد، اما مردم سال‌هاست از بی کیفیتی، نا امنی و قیمت بالای این محصولات شِکوِه دارند. در فیلمی که دیروز به تابناک ارسال شد، شاهد یکی دیگر از این مشکلات هستیم. در این فیلم که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید، خانمی پس از تحویل خودرو خود از نمایندگی، با مشکلات عجیبی رو به رو شده است. این فرد ساعاتی پس از تحویل خودروی 206 خود، متوجه می‌شود که با روشن شدن خودرو، دور ماشین، بی آن که ذره‌ای پدال گاز را فشار دهد، به شدت بالا می‌رود و با گذاشتن ماشین بر روی دندۀ عقب، بی آن که برف پاک کن را بزند، برف پاک کن‌های عقب شروع به کار می‌کنند. به سرقت رفتن خودرو های پژو نیز به نوبۀ خود مثال زدنی ست، به طوری که بعد از پراید، پژو صدرنشین است.

پرسش اینجاست که خودروسازان ایرانی تا کی می‌خواهند به این وضع ادامه دهند و محصولات خود را با قیمت بسیار و مشکلات فراوان و امکانات اندک به مردم بفروشند؟ پس از تحریم ها، دیگر نمی توان مشکل را به گردن نبود قطعات انداخت و مشاهدۀ این گونه مشکلات پذیرفتنی نیست. رسانه‌ها بارها به مشکلات خودرو سازان داخلی پرداخته‌اند، اما شاید این اتفاق عجیب که از رسانۀ ملی پخش، تلنگری باشد برای خودروسازان داخل، تا به فکر ارتقای کیفیت محصولات خود بیفتند.

تعداد بازدید : 3100
دانلود سفر بخیر

تعداد بازدید : 3154

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹۸
انتشار یافته: ۱۴۳
فقط محدود به ایران خودرو نیست.
من یک پراید گرفتم. برف پاک کن رو که روشن می کنید، ضبطش خاموش میشه. بردم نمایندگی، گفتند مشکل از ضبط هست. باید ضبطش رو عوض کنی. با ضبط دیگه هم همین مشکل وجود داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
پرسش اینجاست که خودروسازان ایرانی تا کی می‌خواهند به این وضع ادامه ...
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
تا زمانی که در انحصار دولت هست و پول مفت بهشون می دهند دل نمی سوزونند
ناشناس
| Australia |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
تقصیر خودمونه که می خریم ... دو سال پیش کمپین نخریدن خودرو داشت خیلی خوب جواب می داد ولی یه عده زدن زیر عهدشون و همه چیز به باد رفت
کمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
اگه همگی خاطرتون باشه یه زمانی شرکت گوگل میخاست ورشکست کنه که رقیبش شرکت مایکروسافت اومد بهش وام خیلی بزرگ بدون بهره و بازپرداخت داد.چرا؟ چون فقط میخاست رقیبی براش باشه تا بتونه پیشرفت کنه.... بعد این دوستان نمیخان رقیبی براشون بیاد توی کشور .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
سمند صفر گرفتم بعد از دو هزار کیلومتر همه جاش خصوصا داشبورد صدا های عجیبی میده و از لای درهای عقب باد سرد داخل میشه درب کاپوت باز نمیشه وووو ایران خودرو و سایپا تعطیل کنند بهتره بابا همه رو مسخره کردن
من در 5 سال اخیر 3 دستگاه ماشین لباسشویی خریدم. اولی کره ای بوذ که به رغم استفاده نسبتاً سنگین تا کنون آخ نگفته. دومی و سومی برای اقوام نزدیکم بودند و تولید 2 مارک مختلف ولی سرشناس ایرانی. هر دو آنها از آغاز مشکلات پایه ای داشتند که موجب هفته ها تماس و پس و پیش و ویزیت و حق القدم تعمیرکارهای مختلف شد و در یک مورد هنوز غیرقابل استفاده است. الان واقعاً از اقدام خود برای حمایت از تولید داخلی پشیمانم برای اینکه میبینم مئرد سوء استفاده قرار گرفته شده ام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
مگه تولید کننده داخلی به من احترا م میزاره و جنس خوب تولید میکنه که من بخوام ازش حمایت کنم؟ اصلا اگه جنس خوب به قیمت مناسب تولید کنه که دیگه نیاز به حمایت نداره!! مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
خیلی ساده ای اینقدر تحت تاثیر تبلیغات آقایون مسئولان قرار نگیر هر وقت هر توصیه ای شنیدی ببین خود توصیه وقتش را نداری بنا را بر دروغ گو بودن آنان بگذار کمتر ضرر می کنی ؟کنند ه مصرف کننده کالاهای داخلی هست
شخص شخیص
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
ما هم یه یخچال ایرانی خریدیم شبها چنان صداهای عجیب غریبی می کنه که بچه از خوای می پره. آخه یه محصول نو نباید حداقل سه سال کار کنه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
ولی برعکس بنده محصول ایرانی از نوع لوازم خانگی تهیه کردم و هنوز هم دارم استفاده میکنم و مشکلی نداشته، ولی یه محصول از یکی از معروفترین شرکت های خارجی تهیه کردم وبعد از جند وقت مدام به خراب شون و خرج انداختن افتاد
تابناک اگه اینا وجدان داشتند با وجود اینهمه کشته و معلول و یتیم و کشته شدن کودکان و از هم پاشیده شدن خانواده ها یکم شرم و حیا میکردن از خجالت اب میشدند.ولی افسوس مافیای خودروسازی یا به عبارتی همون مونتاژ کاری کثیف تر از این حرفاست .
پاسخ ها
aidin
| Germany |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی ما آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
مجری خیلی بامزه هست .....
در بی کیفیتی محصولات ایران خودرو که شکی نیست ولی این خانم تو نمایندگی باید براحتی به این مشکلات پی میبرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
عزيزم ماشينو رو كولش سوار نكرده بياره كه
خودش سوارشده از نمايندگي آورده خونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
تا حالا فکر نکنم خودرو از نمایندگی خریده باشی!! وقتی خودرو به نام شما در نمایندگی ثبت شده باشه اگر ایرزالدی داشته باشه و تحویل نگیری، تقریبا پولت و ماشینت از دست رفته است!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
زاست میگی عجیبه که تو نمایتگی نفهمیده این مشکلا رو
مدیر عامل تویوتا ضمن عذرخواهی از مردم ، بخاطر کیفیت پایین محصولات ایران خودرو استفاء داد .....


مگه چیه !!!! خوب بالاخره یکی باید خجالت بکشه دیگه !!!!!
تولید داخل بدلیل حمایت های بی چون و چرا و نداشتن سیستم کنترل کیفیت در نهایت بی کیفیتی ساخته میشود و هیچ سازمانی هم مجری کنترل کیفیت محصول نیست یا اگر هست بدلیل رانت و ........کارایی نداره من فقط بخاطر این مردم متاسفم
خیلی متاسف و شرمنده ام بخاطر بی کیفیتی تولیدات کشورم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
جالبترش اینجاستکه جدیدا نشان سه ستاره کیفیت رو هم دریافت کردن"اون دیگه کیه که به اینا نشان سه ستاره داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
مشکل در انحصارگری است... اگر خودرو باکیفیت بدون تعرفه و منصفانه وارد شود که این لگنها رو کسی نمیخره... مافیای خودرو در ایران جان مردم را قربانی سود کلان و مفاسد پنهان خودش کرده و میکند.
پیشنهاد میکنم یک بخش ایران خودرو سایپا بذارید،‌ از این موارد خیلی زیاده... براتون بفرستیم شاید تاثیری داشت، متاسفانه وزیر صنایع نذاشت حرکت قبلی مردم جواب بده.
یکی از دوستان هفته اول موتورش رو عوض کرده بودن!
یکی زیر درها رنگ نخورده بود!
یکی ماشینش رو ۲ بار سند زده بودند (بار اول ابطال و خودرو دیگری تخصیص یافته بود) بعد خسارتی که باید میدادن بابت دیرکرد ندادن گفتن هزینه های ۲ بار فاکتور و سند و...!‌ (اونا اشتباه کردن ما باید جواب بدیم)
اینارو تو این ۱ ماه فقط من دیدم اینور اونور!
لعنت بر محصولات خودروسازی ایرانی بعد از مدتی یه ماشین گرفتم ول. جای اینکه خوشحال باشم ناراحتم به خاطر اینکه هرچی پول داشتپ دادم ماشینو خرید کردم و مقداری هم صرف خرابیهاش کردم ول الان دیگه پولی برام نمونده که بقیه خرابیش رو درست کنم.
من خودم يك ٢٠٦ دارم مدل ٩٤ ديسك و صفحه اش عوض كردم سيستم صوتي اش هم مشكل داره كلي هم اتاقش سروصدا داره قيافه ٢٠٦ داره همه چيزش چيني هست.باز خدارو شكر ميكنم راه مير بعدم ترمزش خوب كار ميكنه.در ضمن براي تعويض ديسك و صفحه بردم نمايندگي الان موتورش ي صداي ميده نميدونم چي هست .
من خودم يك ٢٠٦ دارم مدل ٩٤ ديسك و صفحه اش عوض كردم سيستم صوتي اش هم مشكل داره كلي هم اتاقش سروصدا داره قيافه ٢٠٦ داره همه چيزش چيني هست.باز خدارو شكر ميكنم راه مير بعدم ترمزش خوب كار ميكنه.در ضمن براي تعويض ديسك و صفحه بردم نمايندگي الان موتورش ي صداي ميده نميدونم چي هست .
چرا باید دولت خودروهای بیکیفیت و گران و بدون گارانتی واقعی رو حمایت کنه؟
چرا چرا باید حقوق مدیران میلیون تومانی بگیرن برا این محصولات
خخخخخخخخخخخخخخخخخحخخ
ایران خودرو بد جور رو دست خورد
خانم محترمی که پژو 206 نحویل گرفتید ، شما میتوانید با مراجعه به یه تعمیرگاه مشکلتون را حل کنید اما من یه سورن ثبت نام کردم و وقتی تحویل گرفتم کروز کنترل روش نداره . یعنی راحت حدود یک میلیون تومان کروز کنترل را روی ماشین نصب نکردن . و هیچ کس هم جوابگو نیست .
چهار سال پیش همزمان با اوج تحریم ها خواهرم پژو 206 مثلا فول از ایران خودرو خرید

از همون روز اول کلاچش خیلی بالا عمل می کرد خواهرم توی گارانتی زیر 100 کیلومتر برد تعمیرگاه مرکزی ایران خودرو گفتند جنس چینی ایرانی همینه

زیر هزار کیلومتر شب توی جاده چالوس خودرو بطور 1000 کیلومتر از کار افتاد با امداد خودرو به چالوس برگشتند فرداش گیربکس رو پایین اوردند خرد کردند تعویض قطعه با جتس مثلا بهتر کردند البته آزاد نه گارانتی کمی بهتر شد

همش بخاطر انحصاری بودن و عدم رقابته
جواب سوال آخر تابناک که تاکی این خودروسازان به این کار خود ادامه خواهند داد خیلی مشخصه وهمه میدانند
تا وقتی که رقیبی نداشته باشند و دولت بی چون وچرا از آنها حمایت کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
یک مورد خیلی مهم تر هم هست. تا وقتی ما این محصولات بی کیفیت را میخریم!!
در بی کیفیتی خودرو های داخلی که شکی نیست ول....
معمولا میگن سویچ ماشین رو که باز کردی کمی صبر کن تا چراغا صفحه خاموش شن بعد استارت بزن برا اینکه کامپیوتر ماشین قاطی نکنه، این خانم بلافاصله استارت میزنه، شاید همین کارش باعث شده کامپیوترش قاطی کنه،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
چی میگی؟
اصلا فیلم رو دیدی؟
فیلم هیچی متن رو خوندی؟
لیلی زن بود یا مرد؟
ناشناس
| Iraq |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
چقدر صبر کنه تا برف پاک کنش خاموش شه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
کی همچین چیزی گفته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
معمولا کیا این مزخرف رو می گن؟؟!!
ماشین 206 من و شوهر خاله بنده هم کلیدهاش به هم میخورد و یک جا این موضوع به دردمان خورد . یک روز کلیدم را گم کرده بودم و از کلید اون استفاده کردم و کارم رو راه انداخت . پس انقدر جنبه بدشو نگاه نکنید . :))))
پاسخ ها
شخص شخیص
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
اگه در خونه هم بود همین حرفو می زدی؟ مثلا شوهر خالت کلید در خونه شمارو می داشت و یه جا به دردش می خورد؟؟!!! وقتی یه قفل دوتا کلید قبول می کنه این یعنی قفل خرابه و هر کلید دیگری هم می تونه بازش کنه.بدیش اینه اگه اتفاق بدی بیفته اول به ایشون شک می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
جالا اگر آقادزده هم از کلید مشترک استفاده کنه باز هم میگی جنبه مثبتشو ببینیم؟؟!!
ما این موارد رو میدونیم. حتی مدیران ایران خودرو نمیتونند برای حفظ آبروی خودشون، کیفیت رو حفظ کنند و در این برنامه تلویزیونی خطایی چشمگیر شکل گرفت. باید از شرکت هایی که اصلا با اسلام و قرآن آشنا نیستند ولی برای تک تک انسانهای از قول ما کافر ارزش قائلند و برای اونها رضایت مشتری در اولویته!!
این همه سوء استفاده از مدیران خودورسازی داخلی به لطف خدا و وعده اش در قرآن کریم، به خودشون برمیگرده و در قیامت ایران خودرو را در جهنم کفار هدیه خواهند داد.
سایپا از اینهم بدتره . . .
حداقل شما از ایرانخودرو انتظار کیفیت دارید، اما ماشین بی کیفیت میگیرید، از وقتی میرید از سایپا خرید کنید، میرید که جنس بی کیفیت بخرید!!!
.
ماشین رو سه ماه دیرتر تحویل دادن،
بدون پخش سی دی!
میگن عوضش پولش رو باسودش بهتون پس میدیم . . . میگم مگه شما موسسه مالی اعتباری هستید که پول من رو گرفتید 4 ماه نگه داشتید الان با سودش پس میدید؟؟؟
ضمن اینکه طبیعتاً من پول نصبش رو هم به شما دادم، اما شما نصب نکردید و فقط دارید پول پخش رو پی میدید! و پول نصب رو به جیب میزنید . . .
.
از اون بدتر اینکه درزگیر شیشه جلو کاملاً خراب بود، و من که ماشین رو هنوز استارت نزدم رفتم بهشون گفتم، بهم جواب دادن که حدود ده تومن خرج داره!
ببر گاراژ پشت نمایندگی برات عوض کنیم . . .
یعنی اشکال در ماشین صفر و روشن نشده هم شامل گارانتی شون نمیشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
من همین مشکل رو با آینه بغل 206 زمان تحول گرفتن ماشین داشتم که گفتن برو تعمیگاه روبرو 15 می گیره درستش می کنه!!!
چرا از خودرو ساز سوال می کنید که تا کی می خواهند اینگونه ادامه دهند . از مسئولین باید سوال کرد .
پژو 405 ای که چند روز پیش آتش گرفت و کشته داد و امثالش .... آیا تمام مسئولین از سازنده گرفته تا کسانی که با عوارض گمرکی سنگین مانع از ورود خودروهای باکیفیت و خوش قیمت به کشور میشن شرعا مسئول نیستند ؟ قانونا هم به نظر من مسئولن .... اما صد حیف که .....
حمایت از صنعت تا کجا؟40 سال بس نیست ؟ آیا این حمایت های بیجا باعث ضعف بیشتر صنعت انحصاری خودرو نشده است ؟ اگه نمیتونید بسازید جمعش کنید بهتر از این همه کشتار و مصدومیت و نگرانیه .... لذت سفر با خودروی با کیفیت پیش کش ..... جدا آدم حسرت میخوره وقتی خودروهای با کیفیت اروپایی و کره ای رو باید با دوبرابر قیمت بخره و نمیتونه بخره و مجببببببببببببوره پراید و 405 تکنولوژی ساخت 20 سال پیش رو به قیمت گزاف بخره و متاسفانه این همه حوادث هم تو کشور اتفاق بیفته ..چقدر منفعت طلبی و به چه قیمتی؟ به قیمت جان انسان؟..چه کسی جوابگوست؟
بیش از بی کیفیتی محصولات ایران خودرو، دروغ پردازی های صدا و سیما در این گونه مسابقات نمایان شد
اینها پرروتر از ان هستند که از این حادثه درس بگیرند. ما که خسته شدیم از این وضعیت. خدا از شون نگذره. کا رو بجای رسوندند که سوار ماشین اشغال چینی بشیم ولی سوار ماشین ایرانی نشیم.
ایران خودرو هرگز پاسخگوی مشکلات اساسی خودرو نیست.
مشکل سادست مدیران شرکت ایران خودرو و سایپا از جمله مدیران سیاسی هستند
این افراد اگر زدوبند و ارتباطشان با مسوولان نباشد لیاقتی بیشتر از کارگر خط ندارند (با وجود مدارک دکتری و رزومه جعلی)
ولی در هرم وارونه در ایران هر چی بی لیاقتتر، سمت بالاتر
بدتر از اون مدیران زیر مجموعه خودشون رو هم از افراد ناتوان نزدیک به خود انتخاب می کنند
اگر قوانین درستی حاکم بود نفر دوم با شکایت از برنامه می توانست یک خودرو از ایران خودرو بگیره .
کیفیت به نسبت بهتر رو صادر می کنند بنجل ها رو میدن مردم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
صادر؟؟؟ اون هم 206 داخلی شده؟؟؟!! ههههههههه
من پارس lx 94 گرفتم 2 بار گیربکس 2 بار صفحه کلاچ 1 بار سنسور اکسیژن 1 بار سنسور airbag را عوض کردم. از ایران خودرو هم شکایت کردم بیفایده بود. حمایت از مصرف کننده کشکه ....... کشک !!
خوب دور موتور و برف پاککن که خط جانی نداره همین که منفجر نشده و زنده ای خوبه دیگه خدا رو شکر کن
پاسخ ها
شخص شخیص
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
توی جاده گاهی باز شدن یه پیچ ساده جون چند نفرو می گیره اونوقت این مهم نیست؟؟ مطمئن باش اینکه صفره و این ایراداتو داره ایرادات اساسی دیگه هم داره. خیلی از تصادفات راننده می می ره و هیچ وقت دلیل اصلی تصادف مشخص نمی شه. مثلا همین دور موتور اگه توی ساشیبی و هنگام پیچ یه دفعه بالا بره همین خانم ممکنه کنترل ماشینو از دست بده و مرگ... یه چیزی بالای تن ادم گذاشتن بنام سر که توش مغزه. ازش استفاده کنید
اینقدر پررو هستند که کک شان هم نمی گز ه
دریغ از یه معذرت خواهی
صد رحمت به ماشینهای چینی
خريد كالاي ايراني مساوي با بدبختي و عذاب
دولت روحانی فقط شعار میدهد. برداشتن تعرفه واردات لازم بود برای رقابتی کردن بازار. اگر نه هر سال 5 تا 10 درصد از تعرفه کم میکرد تا به تدریج فضای رقابتی به وجود بیاید.
چشم آن نماینده روشن که تو مجلس صحبت از حمایت از صنایع داخلی می کرد . با این صنعت فرغون سازی مشت محکمی به دهن استکبار جهانی زده شده !!!
آقا تا کی مردم با خون خودشون باید هزینه تولید ملی رو بدن؟
مگر حضار و تماشگران ایرانی نبودند که نقص خودرو سرهم بندی شده باعث تعجبشان شد.؟
مگر حضار و تماشگران ایرانی نبودند که نقص خودرو سرهم بندی شده باعث تعجبشان شد.؟
تا وقتی رانت فروش خودرو دست این قاتلین مردمه هیچ چیز بهتر نخواهد شد.
میدونم نمیشه این کامنت رو پخش کرد ولی اگر دلتون به حال مردم میسوزه دوباره کمپین تحریم خرید خودرو رو یادآوری کنید....
خودروسازان داخلی = استکبار داخلی. اول باید با استکبار داخلی مبارزه کرد، بعد رفت سراغ بیرونی!
خالی بندییه،
این ماشین را چطوری اینجوری تحویل گرفته؟!
تابناک تو هم خوش خیالیا
ای بابا
برنده ی از پیش تعیین شده!
مشکل فقط تو صنعت خورو نیست. صنعت ما مریضه. تا وقتی که مسئولین ما به فکر پر کردن جیب خودشون و بی مسئولیتی خودشون باشن مشکل حل نمیشه. صنعت های دیگر ما مثل لوازم خانگی، نفت و گاز، نساجی ... و حتی مواد غذایی و دارو که مستقیم با جان مردم سر و کار دارن همه مریضند. کارگری که قطعات نامرغوب میدن بهش مونتاژ کنه کارگری که انگیزه های کاریش بخاطر ندادن حقوق برای چند ماه و تبعیضات شغلی از بین رفته ازش چه توقعی میشه داشت؟
چرا رینگ اصلی خودروی دنا را که خودروی ملی است باهم تفاوت دارند طور خدا از خودروی چیزی کم نگردد واگر ارتقا پیدا کند مردم استقبال خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
وقتی شما مشتری این جوری التماس می کنی که حقتو پایمال نکند معلومه اونا چی تحویلت میدن.
هر جای دیگه دنیا بود به این التماس شما نه تنها می خندید که شمار را میبرد تیمارستان
من هم به خاطر عرق ملی وسایل خونه ام رو ایرانی خریدم و الان پشیمونم. یخچال اسنوا خریدم که متاسفانه تا حالا سه بار تعمیرکار اوردم سرش و نتونسته یخچالشو درست کنه . یخچالش دماش تنظیم نمیشه و خوب نیست. ضمنا صدای دستگاه خیلی زیاده وشب ها نمی تونم بخوابم چون صداش اذیتم می کنه.
سلام . من خودم 5 ماه قبل اقدام به خرید پژو 206 با شرایط قسطی از ایران خودرو کردم ( که ای کاش نمی کردم )پس از یکی دورز که سوار خودروشدم با شنیدن صدای خاصی در موتور ، به تعمیر گاه مجازشان مراجعه کردم در مراحل اولیه به هیچ وجه زیر با نرفته و میگفتند این صدای طبیعی است به توصیه یکی از دوستان به تعمیرگاه دیگرشان مراجعه و کارشناس مربوطه پس از تست اعلام کرد موتور ایراد اساسی دارد وباید تعویض گردد پس از 12 روز توقف و نامه نگاریهای لازم موتور خودرو تعویض شد پس از یکهفته مجددا، با شنیدن همان صدا با شدت کمتر مراجعه کردم این بار رای بر تعمیر یاتاقانها داده شد من هم خودو را در معرض فروش گذاشتم تا با مقداری ضرر آن را رد کنم !!! این هم نتیجه خرید خودروی صفر از ایران خودرو !!! این است نتیجه اعتماد به تولید کننده ایرانی ...
باپراید به دنیا امدید

با این ارابه زندگی کنید

و با آن به سرای باقی بروید

بنـــــــــــز برای ما و پراید برای شما و نسل های بعد از شما !!!
فساد در مديران صنايع= پايين آمدن كيفيت
تحريم ها بهانه بودند.
اصلا صحبت از این مسایل دیگه خسته کننده شده
چرا رقابت ايجاد نمي كنيد خودرو خارجي بدون گمرك وارد كنيد
ايا ٣٥سال براي ازمايش كافي نيست
جنايت ايران خودرو و سايپا از صدام كمتر نبوده
به امار تصادفات نيم نگاهي بكنيد
تدبیر و امید در این مملکت موج میزند
کاملا تابلو و مشخصه که از قبل هماهنگ شده به ای وضوح
یکی از دلایلی که خودروسازها این ماشینها رو تولید میکنن. همین لیاقت ما مردم هست.. وقتی وام میدن حمله ور میشیم... واسه همین باید هم به اندازه لیاقتمون انتظار داشته باشیم...
من پارسال یه 206 خریدم، اسمش رو گذاشتم ارابه مرگ! سرپیچ با سرعتهای بالا و یا روی دست اندازها خاموش میکنه و فرمونش هم قفل می کنه، بردم گارنتی گفتن درست شده ولی هیچ تغییری نکرده. خب اگه من این ارابه مرگ رو بفروشم انسانیه؟ اگه رئیس ایران خودرو قول بده باهاش هزار کیلومتر برونه مشکل مردم رو شاید می فهمید....
تنها خودروسازی جهان ... تاکید می کنم تنها خودروسازی جهان که مردم معتقد هستن مدل های قدیمی از تولیدات جدیدش خیلی با کیفیت تر هست و دنبال خرید مدل های قدیمی تر هستند ایران خودرو و سایپا هست !!!!!
یه خسته نباشید جانانه به مدیر عاملان این دو خودروساز بزرگ میگم که هم زمان با هیوندای کره تاسیس شدند و به جای پیشرفت روز به روز پسرفت می کنند خسته نباشید دلاوران !!!
تا اقاي نعمت زاده تو صنعت هست همينه و همين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
مگر از اول انقلاب نعمت زاده وزیره - تا وقتی صداقت در مملکت نباشه اوضاع همینه . رسانه ملی هم که ادعای صداقت داره در این مسابقات فقط به فکر کاسبی است و رفیق دزد و شریک قافله است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
نه همه از هم بدترن
مهدی م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
اشتباه مکنید تا این دولت خدمتگزار سرمایه دارها هست همینه و بلکه بدتر
حمايت از توليد داخل به قيمت جان و مال و اعصاب و روان خريداران نگون بخت !
كجاي اين توليد لياقت حمايت كردن داره ؟؟
كدام وزير خودش يا خانواده اش با اين خودروها به محل كار خود و مسافرت ميرود؟
تا وقتی که هزینه گمرک و عوارض و مالیات خودروی وارداتیاسما 40 درصد ولی در واقع 200 درصد باشد و خودروی اینطرف مرز 3 برابر قیمت آن طرف مرز باشد همین آش و همین کاسه است.
منم یه 206 داشتم.فروختم و راحت شدم .وام گرفتم و یه خودرو منطقه آزاد کره ای خریدم و الان میفهمم سالها گاری سوار میشدم و نمیدونستم
بنده یک لیفان 620 مدل 93 دارم دو سال و نیم است که آخ نگفته بیچاره. بعدش ملت می گویند جنس چینی آشغال است. از من مصرف کننده بپرسی این لیفان از پارس و سمندی که قبلا داشتم هم راحت تر هم پر قدرت تر و هم دارای امکانات بیشتری هست.
آبرو ریزی!!!!
کدوم آبرو؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از باز کردن در خودرو توسط اولین شرکت کننده مجری جا خورد. این موضوع بیانگر اینه که مجری می دانست که کدام سویچ و فرد شرکت کننده باز کننده در خواهد بود و کلا در می یابیم تلویزیون چگونه گزینشی عمل کرده و بنام مسابقه اشخاص مورد نظر خود را برنده ... می کند.
س ح آ: ایران خودرو یه قرآن میزاره تو داشبورد ! خجالت داره اون خیانت به قرآنه،تو کارت رو قرآنی انجام بده
اونی که ماشین قرآنی تولید میکنه بنز و بی ام و آلمان هست نه تو آقای نعمت زاده
بخدا مساله خودرو و خودروسازی تو ایران ما رو مضحکه دنیا کرده, اون از کیفیت تولیدات داخل و اونم از قیمت خودروهای وارداتی! بخدا این قضیه یک آبرو ریزیه واسه یه کشور تو قرن بیست و یکم , آخه با انصافا سال 2017 اومده هنوز دارین پراید و 405 تولید میکنین؟!؟! خجالت نمیکشین؟
"خودروسازان ایرانی تا کی می‌خواهند به این وضع ادامه دهند و محصولات خود را با قیمت بسیار و مشکلات فراوان و امکانات اندک به مردم بفروشند؟ "
تا وقتی مجلس محترم بجای کم کردن سالیانه عوارض و گمرکی ماشین وارداتی، به اسم حمایت از تولید داخلی که کیفیتش رو میبینید جلوی کاهش تعرفه رو میگیره! ماشین ساده و اقتصادی رو باید در ایران به3 برابر قیمت جهانیش بخریم، اعتراض هم نکنیم بلکه خواب سنگین مدیران فرغون ساز مشوش نشه!
الان همه تو کامنتا آه و ناله میکنن از کیفیت لگن های تولیدی این دو شرکت. ولی حقیقت اینه که اگر بار دیگر تسهیلات خرید خودرو راه بیفتد اکثر همین افراد حمله میکنند به نمایندگیهای لگن سازان داخلی. به خدا هر بلایی سر این ملت میاد تقصیر خودشونه.
چشم آقای نعمت زاده روشن بود روشن تر باشه.
لااقل کیفیت خودروی دنا رادرسال نود وشش بالا ببرید تا مشتریان به خوروی خود اعتماد کنند فقط بفکر پول از مشتریان نباشید
من هم چندین بار با ریموت فابریک ماشین که میخواستم در ماشین 206 خودم رو باز کنم ماشین 206 کناری هم درش باز میشد، ظاهرا این مشکل تنها مربوط به به اون ماشین تومسابقه یا ماشین من نیست، خیلی اتفاق میوفته. نمیدونم تا کی باید محصولات بی کیفیت، نا مطمئن و بسیار گران ایران خودرو و سایپا رو بخریم.
برف پاک کن 206 منم در دنده عقب کار میکنه. به ناچار چشم پوشی کردم تا چشمم به نمایندگی باز نشه. اگه ذره ای امید به حمایت از مصرف کننده داشتم اعتراض میکردم. متاسفم که هیچ امیدی ندارم
بازهم میگویم شایسته سالاری تا نباشد همین است.
خدا رو شکر که سمند مدل 95 من مشکل فنی نداره ( البته اگه مصرف سوخت 13.4 در شهر رو در نظر نگیریم ) ولی آقا خودروی ملی ایران فرغون تمام اطاقش ، داشبوردش ، درهاش ، عین تراکتور 10 سال کارکرده صدا میده بنده به نوبه خود از تراکتور سازی تبریز جهت تولید خودروی بی صدا و با کیفیت تری نسبت به ایران خودرو تشکر میکنم
به خداوندي خدا ظلم است
امنيت مگر باز شدن درب ماشين است؟
چرا از كشته هاي اين قاتلان اهني چيزي نمي فرمايد؟
فقط براي روشن شدن اين فاجعه انساني به اين جمله بسنده ميكنم
تعداد شهداي عزيز هشت سال جنگ تحميلي را با كشتگان تصادفات فقط هشت سال اخير مقايسه كنيد
""تقلب در مسابقه زنده تلویزیونی""
بهتر بود تیتر خبر این باشد . چرا که چه دلیلی دارد که وقتی یک سویچ درب خودرو را باز کرد سویچ بعدی ها امتحان شود و یا مجری از باز شدن درب خودرو توسط سویچ اول شوکه شود.
آفرين به خودروهاي چيني . سگش مي ارزه به ايران خودرو و سايپا
دولت در اين شركتها رو ببنده با اين حركت كه تعرفه ورود خودروهاي خارجي و بردازه
فوقش يه مشت آدم بيكار ميشن لااقل يه مشت آدم نمي ميرند الكي الكي
مشکل از ما مردم است
اگر تحریم خودروسازان رو ادامه می دادید خیلی از مشکلات حل میشد
امان از این مردم ....
دقت كرديد؟ يكي از دلايل بزرگي كه خودرو سازي حمايت ميشه ايجاد شغل ميباشد اما به چه قيمتي چند نفر شاغل به ازاي چند مرگ به علت كيفيت خودرو
مشكل اشتغال نيست مشكل پول بزرگيست كه اين راه بدست ميايد پول خون مردم!!!!!
بابا نخرید نخرید نخرید
این مردم هرچی سرشون بیاد حقشون است
کمپین نخریدن خودرو را همین مردم به هم زدند
مرگ بر کالای بی کیفیت نا ایمن
رسانه ازاد. رسانه ازاد. رسانه ازاد. راهش همینه. اگه می شد رسانه ملی ازاد بشه که همه مشکلات مردم دیده می شد. عزیزانی که توی رسانه همش سخنرانی و مراسم افتتاح و جشنواره و اینا رو پوشش می دن کاش میون مردم بیان و ببینن مشکلات کجان.
سالهاست همه ی ما از این قبیل گزارشات و مشکل ها دیدیم و حتی از رسانه ملی هم پخش شده ولی هیچ تغییری نبوده .. این یعنی مردم هیچ اهمیتی ندارن و شرکت های گاری ساز داخلی فقط بنگاهی اقتصادی برای عده ای خاص شدن . تا وقتی که شرکت های خودروساز حمایت دولت را با خودشون دارند وضع هر روز هم بدتر میشه.
من یه دنا تحویل گرفتم تا 6000 نا این قطعات بردم گارانتی عوض کردن :
1- ECU
2- صفحه کلاچ (تو 3000 کارکرد)
3- دسته موتور
4- سه دست لنت ترمز
5- سیلندر ترمز (هنوزم لنت ترمز ها صدا میده برام یه کد فراخوان ثبت کردن، هنوزم جوابی ندادن)
6-بد جارفتن دنده هم که طبیعی (نظر کارشناس های تعمیر گاه مرکزی ایران خورو)
7- به صدا افتادن داشبورد و رو دری ها که بماند
وقتی هم می پرسی آخه چرا این همه ایراد : بهترین جوابی هم که بهت میدن می گن قطعات مون مشکل داشت !
پارس 93 دارم روغن سوزی افتاده...اجاق گاز ایرانی گرفتم هنوز از یکی از شعله هاش استفاده نکرده فقط یه بار روشن شد اونم موقعی که نصاب نصبش کرد..از اون روز دیگه روشن نمیشه
مقصر خود دولت است چون با تعرفه 150درصدی از انها حمایت می کند و این شرکت ها هم رغبتی به حرکت و افزایش کیفیت ندارند بلکه هر سال کیفیت را پایین تر می اورند چون مردم مجبورند هرچه تولید کنند بخرند و امکان قاچاق ان هم وجود ندارد پس تا رقابت ازاد نباشد همین اش است و همین کاسه. چون نیازی به زحمت ندارند برا حفظ بازار خودشون. دولت این بازار 80 میلیونی را دو دستی تقدیمشان کرده است
به نظر بنده مقصر اصلی سازمان استاندارده شما الان بخوای یه وسیله خیلی ساده برقی یا مکانیکی تولید کنی حتماباید هفت خوان سازمان استاندارد رو رد کنی . چطوری این خودرو ها استاندارد ندارند؟!؟! و اگه دارند ( که من تا حالا ندیدم) پس این چه وضعیه؟
متاسفانه بحث حمایت از تولید ملی و داخلی ، به دست یه عده بهانه شده تا بدون دغدغه تولیدات بی کیفیت خودشون رو روانه بازار کنن. و در این بحث ها ، بطور کلی مصرف کننده داخلی فراموش میشه! انگار نه انگار که مصرف کننده بدبخت هم حق و حقوقی داره! در این وضعیت اقتصادی اسف بار که اوضاع ما هر روز بدتر از دیروز میشه ، مصرف کننده چه گناهی کرده که به بهانه حمایت از تولید داخلی ، از گلوی خانواده خودش بزنه و پول رو بده بابت محصولات بی کیفیت داخلی.
دو هیتلر در ایران
در تیرماه امسال یک دستگاه ساندرو تولید شرکت پارس خودرو را از سایپا خریداری کردم، خودروی با موعد تحویل مهر را هنوز تحویل بنده نداده اند، دلیل هم کمبود قطعه و عدم تولید رنگ نقره ای عنوان می کنند، بیش از ۱۰۰ روز تاخیر در تحویل یک خودرو ۵۰ ملیونی در هیچ جای جهان سابقه ندارد، چندین بار به واحد شکایت سایپا، امور مشتریان پارس خودرو، وزارت صنعت و معدن، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی شکایت کرده ام، اما هیچ یک پاسخگو نبوده اند. در نهایت مقصر اصلی هم خود بنده هستم که به خودروساز داخلی اطمینان کردم، هدفم در آینده نیز تحویل خودرو، فروش آن در بازار و خرید یک خودرو کارکرده خارجی است که چرخ آن به کل قامت وزیر صنعت و خودروسازان داخلی شرف دارد.
آدمي كه خودش توليد كننده خودروي ايرانيه اما بهترين، لوكس ترين و امن ترين ماشين هاي روز دنيا رو سواره چطور ميخواد براي ما ماشين خوب توليد كنه؟
مشکل گاز خوردن رو نمیدونم
اما تمام خودروهای 206 یه آپشنی دارن که وقتی دنده عقب میزنی برف پاکن عقب اتوماتیک روشن میشه که برای مواقع برف و بارون راننده دید داشته باشه.
اگه نمیخوای این گزینه فعال باشه میتونی توی تنظمیات کامپیوتر خاموشش کنید. من که فعالش کردم و خیلی هم بدرد میخوره.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
وقتی برف پاکن جلو کار میکنه میزاری دنده عقب باید برف پاکن عقب هم اتوماتیک کار کنه نه وقتی که نه برف وبارانی نیست و برف پاکن جلو خاموشه
اینا بهانه شون اینه که با حمایت از ایران خودرو و سایپا دارن از هزاران کارگر ایرانی حمایت میکنن!!!
والا یه خط مونتاژ رنو و تویوتا توی ایران راه بندازن، تموم اون کارگرها مشغول به کار میشن و تازه محصولاتمون صادر هم میشه.
سلام . چرا گیر به نعمت زاده دادین ، به خدا خود مردم مقصر ن ، فقط و فقط مردم مقصرن ، مگر نگفتین که ماشین ایرانی نخریم، چرا خریدین ،چرا با یک وام همه چیز را فراموش کردین ، بابا مردم مقصرن
در پاسخ به ناشناس اخیر مگه قبل از نعمت زاده خوب بوده
قابل توجه ایران خودرو از کیفیت خودروی دنا کم نکنید تا مردم استقبال کنند وخودروی خارجی را نخرند
کجای دنیا دیدین که رینگ لاستیک زاپاس با سایر رینگهای زیر ماشین فرق کنه؟
آخه مگه ما پول 4 تا لاستیک میدیم که اینا 4تا رینگ میزارن و لاستیک زاپاس رو رینگ آشغال میزارن؟
واقعا کی دزده؟
برف پاکن 206 موقع دنده عقب بخاطر دید راننده در باران و برف روشن میشود. در صورت عدم تمایل گزینۀ مربوطه را در تنظیمات کامپیوتر غیرفعال کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
دور موتورش هم بعد از این که خورد به در و دیوار ثابت میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
دکتر گرامی این آپشن باید وقتی فعال بشه ک برف پاک کن جلو داره کار میکنه نه همیشه تا بزنی دنده عقب برف پاک کنش کار کنه
سلام.
مشکل ما وجدان کاری است.انجام دادن صحیح و کامل کار برای ما به عنوان ارزش شناخته نشده و در هیچ عرصه ای جدی نیستیم.مگر ناظره کیفی نداریم؟چرا داریم ولی با زیر میزی حلش میکنیم.مگر بازرسی نداریم؟چرا داریم ولی با زیر میزی حلش میکنیم.مگر؟مگر؟مگر؟.....چرا همه ی این ها را داریم ولی چون وجدان کاری نداریم با زیر میزی حلش میکنیم!
با سلام وخسته نباشید
از این بهتر چی میخوای باشی خود به خود گاز میخور زحمت گاز دادن کم می کنه بعدشم بد مگه شیشه. قشنگ. تمیز میکنه. که بیرون بهتر ببینید خدای نکرد تصادفی پیش نیاد
به این میگن ماشین فوق پیشرفت
من خودم از شرکت کنندگان بودم تو این برنامه ،خیلی جای خجالت داره که این اتفاق بیفته و خیلی ساده از کنارش بگذری ،بنده خدا اون نفری که اول درب باز کرد کلی حالش گرفته شد و استرس گرفت و مجری هم که حرف از معده میزد
مردم باید خودشان همه کارخانه ها و هر موسسه و... که مشکل دارند را تححححححححححححححححححححریم کنند.بیاید با تحریم این گونه کارخانه ها و...کشور و مردم و فرزندانمان را نجات بدهم.در ضمن شعار من ایرانیم و کالای ایرانی میخرم فقط یک جمله زیبا و محرک است
مشکل از خود ما هست ک اینا رو میخریم
مردم باید تحریم کنن خودرو ساز ها رو تا نابود شن
ننگ ایران, خودروی ایرانی.
مگر نگفتند خودرو دنا ساخت ایران خودرو بهترین خودروی ملی است پس باید همان کیفیتی راداشته باشد که به خارج صادر میشود
سالهاست مردم بیگناه ما بخاطر این خودورهای بی کیفیت کشته می شوند و عذاب می کشند؟ تا کی؟ تا کجا ظلم ادامه دارد؟ واقعا دروغ بیکاری عده ای در برابر مرگ هزاران انسان بی گناه و رنج میلیون ها ایرانی راست است؟ تمام کنید این بازی با جان و مال مردم را
اقا مگه مجبورید ماشین ایرانی بخرید . تویوتا دست دوم هزار بار بیشتر از ماشین نو ایرانی میارزد.
تقصیر مردم نیست بخود نگین مردم مقصرن نخرن پس چی بخرن . مردم مجبورن این اشغال ها رو بخرن تا وقتی دولت و مجلس داره از خودرو ساز ها حمایت کنه وضع همین وقتی خودرو ساز میبینه که همیشه مشتری داره عین خیالش هم نمیشه که محصولاتش چه کیفیتی دارن درضمن کدوم یک از روسای ایران خودرو وسایپا محصولات اشعال خودشون رو سوار میشن؟
همینکه فروش شرایطی راه میفته ملت هجوم میبرند که این چهارچرخه های آشغال را بخرند و یک وقت عقب نیفتند بنابراین حق ندارند اعتراض کنند.این رفتار تو هرزمینه ای که فکرش را بکنید تکرار میشود.
آقا اشکالات ماشینها رو ول کن! ببین خدا چطوری آبروشونو توی برنامه زنده برد ! هم ماشین بی کیفیتشون رو نشون دادن , هم اعلام کردن که ما جایزه دادنمون هم مثل خودرو تولید کردنمون هست. خاک ...
مشکل بیشتر محصولات ساخت داخله.
مواظب خرید از شرکت راین خورو باشید:
من یکی از مشتریان شرکت راین خودرو می باشم که به شدت از بدقولی شرکت مذکور که به قرارداد یک طرفه تنظیمی توسط خودشان هم پایبند نیستند شاکی و ناراحتم.
آذر ماه 95 در نمایندگی اصلی این شرکت در خ تخت طاووس برای پیش خرید یکدستگاه ولکس اتومات ثبت نام کردم. موعد تحویل اردیبهشت 96 بود تا هفته اول اردیبهشت هم میگفتند همین روزها تحویل میدهیم اما وقتی مراجعه کردم و اصرار بر اعلام تاریخ دقیق کردم گفتند مشکل پیدا کرده ایم و تا شهریور امکان تحویل نداریم. من هم تصمیم گرفتم انصراف دهم چون شرکتی که اولین تعهدش را نتواند انجام دهد قطعا نمیتواند باقی راه را هم برود.
طبق قرارداد یک طرفه ای که هر مشتری مجبور است یا امضاء کند یا از خیر خرید بگذرد زمان لازم جهت استرداد پول را طی 30 روز پس از انصراف اعلام کردند بدون هیچ ضمانت اجرایی. و اکنون بعد از گذشت بیش از دوماه میگویند نقدینگی نداریم تا چک شما رو تحویل دهیم. یعنی نه پول و نه ماشین. به عبارت ساده تر یک کلاهبرداری در روز روشن.
قسمت جالب قضیه هم این است که وقتی پیگیری تلفنی میکنید جای طلبکار و بدهکار عوض میشود یعنی با بی ادبی بسیار زننده و غیر مسولانه میگویند همین که هست. خواهش میکنم در اعتماد به این شرکت حتما دقت های لازم رو داشته باشید.
نخریدن بزرگترین اتحاد بین مردمه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها