بازدید 8085

تاج: دو پرونده رمالی در دست داریم

کد خبر: ۶۵۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 05 January 2017
رییس فدراسیون فوتبال ایران از و9جود دو پرونده رمالی در این رشته ورزشی خبر داد و گفت: هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، مهدی تاج، در حاشیه نشست هم‌اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال، بیان‌ کرد: فساد وجود دارد، ولی این که فساد فقط در فوتبال باشد، صحت ندارد. دستگاه‌های نظارتی کار را شروع کرده‌اند و هر کسی که درباره فساد صحبتی کند، مدرکی داشته باشد و یا پرونده ای وجود داشته باشد که قابل رسیدگی باشد، باید به دستگاه‌های نظارتی آن را ارائه دهد.

او ادامه‌ داد: دلیل این مساله دو چیز است، یکی این که کسی بدون مدرک صحبت نکند و دیگر این که دستگاه‌ها امنیت ایجاد کنند تا مردم بتوانند حرف شان را بزنند. بعضی وقت‌ها امنیت کافی وجود نداشت که باعث ضرر می‌شد. تمام دستگاه‌ها در این مساله حضور دارند. البته منظورم دستگاه های نظارتی است.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا آن چه که او بررسی می‌کند با آن چه که در مجلس شورای اسلامی مطرح شده متفاوت است؟ در این باره توضیح داد: درباره این مساله هم صحبت و قرار شد اگر تخلفی وجود دارد حتما با آن برخورد شود و متخلفان دادگاهی شوند. البته مچ‌گیری وجود ندارد و در این زمینه پیشگیری مطرح است. ما الان دو پرونده رمالی در دست داریم.  

رییس فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا فساد در این رشته ورزشی وجود دارد، گفت‌: فساد در فوتبال هست، ولی سازمان یافته نیست. برای مبارزه با فساد باید پختگی و صبوری لازم را داشته باشیم. نمی‌شود یک نفر چیزی بگوید و یکی آن را تکذیب و دیگری آن را تایید کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مبارزه با فساد در فوتبال خط قرمزی هم دارد، یعنی برخی از افراد به دلیل داشتن سمت‌های بالا مورد مواخذه قرار نگیرند؟ گفت‌: نه. هیچ خط قرمزی در این زمینه وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل