بازدید 10754

جبهه مردمی نیروهای انقلاب، کاندیدایی را معرفی می کند که مشکلات جامعه را درک کند

یکی از دلایلی که ما از این جبهه حمایت می کنیم، وجود چنین شخصیت های شناخته انقلابی در میان آنهاست که قطعا حرکتی که این افراد آغاز کرده اند، زمینه ساز یک حرکت انقلابی در کشور خواهد بود که می تواند در آینده سیاسی کشور، تأثیرگذار باشد. وجود این جبهه می تواند شرایط مناسبی برای انتخابات آتی ایجاد کند.
کد خبر: ۶۵۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 05 January 2017
یکشنبه 5 دی‌ماه، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور ده تن از چهره‌های انقلابی، اعلام موجودیت کرد. پس از اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، بیش از 350 فعال سیاسی و فرهنگی کشور اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان و چهره‌های شاخص مذهبی و قشرهای مردمی و برخی چهره های اجتماعی، ورزشی و رسانه‌ای با امضای اعلامیه ای، از اعلام موجودیت تشکیل این جبهه حمایت کردند.

به گزارش «تابناک»؛ هدف از تشکیل این جبهه، ایجاد تحول است و به گفته مؤسسان، آمده اند تا راه را برای حضور مؤثر و مستمر مردم در اداره کشور هموار کنند و موانع حرکت رو به جلو و عوامل سدکننده پیشرفت را از سر راه بردارند. شعار اصلی شان مبارزه با فساد است. می گویند مشکلات اقتصادی موجود، شایسته نظام جمهوری اسلامی و در شأن مردم انقلابی و فداکار این سرزمین نیست و فساد اداری و اقتصادی با ارقام نجومی و دریافت‌های نامتعارف و ناعادلانه مدیران و صاحب‌منصبان از آستانه تحمل مردم فراتر رفته است.

محمدرضا ملکشاهي راد، نماينده مردم خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با تابناک اظهار داشت: شخصیت هایی که به نام هیأت مؤسس در این جبهه حضور دارند، شخصیت های بسیار قوی و انقلابی هستند که هر یک به عنوان یک فعال سیاسی سابقه خوبی دارند.

این نماینده مجلس گفت: یکی از دلایلی که ما از این جبهه حمایت می کنیم، وجود چنین شخصیت های شناخته انقلابی در میان آنهاست که قطعا حرکتی که این افراد آغاز کرده اند، زمینه ساز یک حرکت انقلابی در کشور خواهد بود که می تواند در آینده سیاسی کشور تأثیرگذار باشد.

این نماینده مجلس افزود: وجود این جبهه می تواند شرایط مناسبی برای انتخابات آتی ایجاد کند. همچنین باعث می شود، همه نیروهای انقلابی پای کار بیایند و در کل جنب و جوش انتخاباتی توسط این افراد رفته رفته بیشتر و منجر به روشن شدن تنور انتخابات در کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون فضا، فضای بسیار مناسبی است، گفت: انتخابات زمانی جنب و جوش دارد که تعداد کاندیداها زیاد باشد و بستری فراهم شود که مردم بیشتری برای شرکت در انتخابات تهییج کند و هدف اصلی نیز از این جبهه، جذب حداکثری مردم برای حضور در پای صندوق رأی است.

وی با بیان اینکه این عوامل عنوان شده حداقل دو نمونه از مزایای این جبهه جدید است، گفت: جبهه مزیت ها و برتری های دیگری نیز دارد. افراد این جبهه از نظر سبقه سیاسی و وجهه اجتماعی، وضعیت مشخصی دارند و قطعا با در نظر گرفتن وضعیت موجود، کاندیدایی را معرفی خواهد کرد که مشکلات و معضلات جامعه را به خوبی درک کرده و توانایی مبارزه با مفاسد اقتصادی را نیز داشته باشد.

ملکشاهي راد افزود: همچنین کاندیدایی از سوی جبهه معرفی شود که بتواند معیشت مردم را بهتر از این کرده و زمینه هایی ایجاد کند که اشتغال در کشور رونق بگیرد و بتواند سیاست های تولید و اقتصاد مقاومتی جدید دنبال و شرایط بسیار بهتر از این برای مردم کشور به ویژه از منظر اقتصادی ایجاد کند.

وی گفت: همه این عوامل باعث شده است تا ما به عنوان نمایندگان مجلس از این جبهه حمایت کنیم و تا جایی که مقدور است در راستای اهدافی که عنوان شده به نیروهای انقلاب کمک کنیم تا آینده بهتری برای کشور ترسیم کنند.

این نماینده مجلس در خصوص دلایل تصمیم گیری برای تأسیس این جبهه نیز خاطرنشان کرد: تشکلات بسیاری در کشور وجود دارد که سال های زیادی نیز از عمر آنها می گذرد؛ مانند جبهه پیروان خط امام و رهبری و چندین تشکل و حزب دیگر که تا به امروز نتوانسته اند جو کشور را تغییر دهند و جوانان را به سمت خود جذب کنند.

وی یادآور شد: هیچ یک از این تشکل ها از نظر سابقه سیاسی و سلامت ان قلتی بر آنها وارد نیست؛ اما واقعیت این است که هیچ یک حرف تازه ای برای مردم نداشتند. از سوی دیگر، جامعه ایران، جامعه پویایی است که تنوع افکار در آن وجود دارد؛ بنابراین، نیاز بود که یک ایده جدید شکل گیرد تا بتواند نیروهای انقلاب را دور خود جمع کند.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه جامعه باید به سمت حزبی شدن پیش برود، گفت: احزاب باید در کشور فراگیر شود و تا هنگامی که این کار انجام نگیرد، کشور نمی تواند از بسیاری موانع به راحتی بگذرد؛ گویا این جبهه بتواند در روزهای آینده، نیاز سیاسی بخشی از کشور را تأمین کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر