بازدید 2502

کاهش رشد تولید در منطقه صنعتی شیکاگو

بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط فدرال رزرو آمریکا، شاخص تولید در صنایع تولیدی و صنعتی در بخش صنعتی شیکاگو در آخرین ماه سال گذشته میلادی کاهش داشت.
کد خبر: ۶۵۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 03 January 2017
بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط فدرال رزرو آمریکا، شاخص تولید در صنایع تولیدی و صنعتی در بخش صنعتی شیکاگو در آخرین ماه سال گذشته میلادی کاهش داشت.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه 'لوبورسیه'، بخش صنعتی شیکاگو که متشکل از کارخانجات تولیدی و صنعتی است و از آن به عنوان قطب صنعتی آمریکا یاد می شود، در ماه پایان سال گذشته میلادی کاهش رشد تولید را تجربه کرد. 

علت این کاهش رشد تولید، کاهش سفارش خرید به صنایع تولیدی و کارخانه های این منطقه اعلام شده است. 

شاخص تولید در بخش تولیدات کارخانه ای منطقه شیکاگو در ماه دسامبر سال 2016، به 54 ممیز شش دهم درصد رسید که در این ماه کاهش 25 صدم درصدی را تجربه کرد. 

انتشار این ارقام در حالی است که کارشناسان مسائل اقتصادی و مالی پیش بینی کرده بودند رقم این شاخص در این ماه دست کم به 57 واحد برسد که رقم اعلام شده، بسیار کمتر از انتظارات کارشناسان بود. 

شاخص تولید در بخش صنعتی شیکاگو در ماه نوامبر به 57 ممیز شش دهم درصد رسید. 

رقم پایه و مرجع سنجش ارزشیابی شاخص تولیدات کارخانه‌ای و صنایع در هر کشور و منطقه اقتصادی 50 واحد تعیین شده ، اگر رقم این شاخص، بالای 50 واحد باشد به معنای آن است که در این بخش توسعه و رونق وجود دارد و اگر رقم آن پایین تر از 50 واحد باشد به معنای افت رونق اقتصادی در بخش مربوطه است. 

منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار