بازدید 11396
۱

بازي جديد هدايتي در فصل نقل و انتقالات

هدايتي اصلاً قراردادي با باشگاه ندارد كه بخواهد كارهايي اينچنيني انجام بدهد. ما يك قرارداد با شركتي تبليغاتي داريم كه شركت استيل آذين هم زير نظر آنها است. كل فضاي تبليغاتي ما را اين شركت انجام ميدهد.
کد خبر: ۶۵۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 02 January 2017
دوباره فصل نقل و انتقالات و دوباره مطرح شدن نام حسين هدايتي. اخيراً هم روال به اين صورت است كه خود هدايتي خبري را اعلام نميكند و از طريق دوست نزديكش به نام پهلوان، هر از گاهي خبر مذاكره و توافق نهايي با بازيكنان را در اختيار هواداران قرار ميدهد.
 
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از تماشاگران امروز،همين چند روز پيش بود كه پهلوان در اينستاگرامش نوشت: «كارهاي زيادي انجام دادهايم. هر بازيكني را كه خواستيم جذب كرديم و ديگر همه چيز را در اختيار باشگاه قرار ميدهيم تا آنها اسامي بازيكنان را اعلام كنند. فقط اينكه خيال هواداران راحت باشد.»
 
حسين هدايتي، فرد متمولي است كه سابقه حضور و كمكهاي مالي به پرسپوليس را دارد و تمام تلاشش را ميكند تا در جذب ستارهها ردپايي از خودش بر جاي بگذارد. 
پندار خمارلو، مدير روابط عمومي پرسپوليس، با تكذيب هرگونه كمك از جانب هدايتي به تماشاگران امروز ميگويد: «هر خبري كه بشود، ما خودمان از طريق سايت باشگاه آن را رسانه اي خواهيم كرد.» او اين را گفت و ادامه داد: «هدايتي اصلاً قراردادي با باشگاه ندارد كه بخواهد كارهايي اينچنيني انجام بدهد. ما يك قرارداد با شركتي تبليغاتي داريم كه شركت استيل آذين هم زير نظر آنها است. كل فضاي تبليغاتي ما را اين شركت انجام مي دهد. ايشان نقشي در نقل و انتقالات باشگاه ندارند. ما نمي دانيم كه ايشان خارج از چارچوب باشگاه و به صورت شخصي چه كارهايي انجام مي دهد، اما آنچه كه براي ما مشخص است اين است كه هزينه هاي ما را آن شركت تبليغاتي مي دهد و ما با آنها طرف هستيم.»

بازي جديد هدايتي در فصل نقل و انتقالات
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نقل و انتقالات لیگ با شرکت حاج حسین رانتی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار