بازدید 4277

داعش اعضای 55 خانواده عراقی را ربود

یک منبع امنیتی در استان نینوا اعلام کرد که تروریست های داعش اعضای 55 خانوار عراقی را که در صدد فرار از منطقه الفیصلیه در غرب موصل بودند را ربودند.
کد خبر: ۶۵۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 01 January 2017
یک منبع امنیتی در استان نینوا اعلام کرد که تروریست های داعش اعضای 55 خانوار عراقی را که در صدد فرار از منطقه الفیصلیه در غرب موصل بودند را ربودند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری المدی پرس، افزود: عناصر گروه تروریستی داعش اعضای 55 خانوار که در حال فرار از منطقه الفیصلیه در غرب موصل بودند را ربودند و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

با ادامه عملیات آزادسازی موصل از اشغال تروریست ها به ویژه بعد از حمله عناصر داعش به غیر نظامیان، شمار آوارگان این شهر روز به روز در حال افزایش است.

پیشتر «کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان» موسوم به UNHCR اعلام کرده بود که از زمان آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل از اشغال تروریست های داعش تاکنون، بیش از 100 هزار نفر آواره شده اند و این تعداد رو به افزایش است.

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان افزود: از 17 اکتبر سال جاری میلادی که عملیات آزادسازی شهر موصل از چنگ تروریست های تکفیری آغاز شده، 96 هزار و 864 نفر از اهالی این شهر آواره شده اند.بسیاری از ساکنان موصل از بیم انتقامجویی داعشی ها آواره شدند.

تروریست های تکفیری داعش در سال 2014 نزدیک به یک سوم مناطق عراق را به تصرف خود درآوردند. شهر موصل در عراق از مراکز استقرار تروریست های داعش و از پایگاه های مهم آنان به شمار می رود.

عملیات آزادسازی موصل از 17 اکتبر گذشته (266 مهر) در شمال عراق از شش محور و به فرمان 'حیدر العبادی' نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق آغاز شد.

موصل در شمال عراق واقع شده و مرکز استان «نینوا» و پرجمعیت ترین شهر عراق پس از بغداد و مرکز اقتصادی شمال این کشور است و از نقاط استراتژیک به شمار می رود که تصرف آن و تداوم تسلط آن برای تروریست بسیار اهمیت دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار