بازدید 31285
در اطلاعیه عنوان شد:

تکذیب ارتباط سقوط هواپیما با رژه هوایی ارتش

کد خبر: ۶۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۳ 22 September 2009
روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهروی اسلامی اعلام کرد، سقوط یک فروند هواپیما در قرچک ورامین ارتباطی با مراسم رژه هوایی امروز نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام موفقت آمیز بودن رژه یگانهای هوایی ارتش در مراسم رژه امروز که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در جوار بارگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزا شد اعلام کرد که سقوط یک فروند هواپیما در قرچک ورامین ارتباطی با مراسم امروز نداشته است.

براساس این خبر، صبح امروز همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور رئیس جمهور ومقامات ارشد نظامی برگزارشد یک فروند هواپیما در قرچک ورامین سقوط کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
حتما" دست های از خارج در این حادثه دخالت داشته است .خدا ا زاین اروپائی ها نگذرد.
مگر در زمان اجرای رژه هوایی کلیه پروازها قطع نبود!؟
هواپیمای آواکس سیمرغ (عدنان) که چندین سال در شیراز بود و چند روز قبل از رژه نیروهای مسلح به تهران آمده و در روز رژه سقوط می کند ربطی به رژه یگانهای هوایی ارتش ندارد ؟؟؟ واقعا به شما می گن یک خبرگذاری ایده آل...
سلام این هواپیما برای ارتش بود و هنگام تمرین سوختگیری متاسفانه در قرچک در یک مزرعه ذرت سقوط کرد و متاسفانه 7 نفراز پرسنل فداکار و مظلوم ارتش به شهادت رسیدند
باعرض تسلیت به ارتش قهرمان و خانواده های داغدیده
تابناک به داد لت ايران برس ، اين هوا ژيمايي که سقوط کرده تنها اواکس نيروي هوايي بوده نه يه هواژيماي آموزشي به اين تاپيک يه سر بزنيد:


شما رو به خدا نذاريد خون اون شهدا پايمال بشه
در زمان انجام رژه ممنوعیت پرواز وجود دارد و هیچ هواپیمایی نمی تواند در آسمان باشد مگر متعلق به مانور باشد.
اول تکذیب میشود! بعد اعلام میشود ارتباطی با رژه امروز نداشت تا فردا ببینیم چه میشود
آخه کجای دنیا با هواپیمای سوخت رسانی آموزش می دهند؟!
آن هم با باک پر بعدش هم هفت نفر چند تا استاد و دانشجو ؟!
آخه 20:30 یک دروغی بگوید که آدم باورش بشود از شیراز برای چی آمده اند تهران مگر شیراز آسمان نداشت؟!
چرا در قطعه شهدا به خاک نمیسپارندشان تا دل خانواده هاشون آرام بگیرد.
بابا مگه کسی چیزی گفت . خب کرد که کرد سقوطه دیگه پیش میاد حالا چه تو رزه چه در هر حال دیگر مگه چیزی عوض میشه . چنان تکذیبیه میدن که هر که ندونه فکر میکنه که برای قصدی مخصوصا" از مسیر منحرف میشه که بلا فاصله میزننش .
هواپیما چی بوده جند نفر آسیب دیده اند هیچ کس هیچی نمی گوید انگار هواپیما افتادن خیلی عادی شده !
خبرش رو نداده تکدیتش رو چاپ می کنید ای ول به شما! در روز رژه تا اونجا که ما به یاد داریم تمامی پروازها حتی پروازهای مسافری در زمان رژه لغو می شوند جالا این یکی چه جوری بوده الله اعلم
سلام
مطمئن باشيد براي اين سقوط هواپيما هم دليلي ارائه نخواهد شد و سرنوشت آن به تاريخ خواهد پيوست. اما خواهشنا اين را در ج كنيد كه خبر 20 و 30 سيماي 2 واقعا شورش را درآورده ديشب يك ربع راجع به چند سرباز كشته شده ايتاليائي خبر داشت ولي دريغ از يك خبر راجع به همين سقوط و كشته شدن هموطنانمان.
اولا چه فرقي ميكنه به هر حال يك هواپيما سقوط كرده و متاسفانه هفت نفر جان خودشون رو از دست داده اند. بايد دليل امر رو اعلام كنند.
آخه چرا حقيقت رو پنهان مي كنيد؟
چرا كسي نمي گه اين هواپيما متعلق به چه ارگاني بوده؟
اين هواپيما از نوع هواپيماي باري - نظامي ايلوشين 76 متعلق به نيروي هوايي ارتش بوده كه در جريان مانور ديروز به علت نقص فني سقوط كرده.
در جريان اين سقوط 7 نفر از پرسنل نيروي هوايي به همراه يك كشاورز در منطقه ورامين جان به جان آفرين تسليم كردند
اگر واژه متداول شده و نسبت داده شده این چند وقت به .... را تکرار کنم که نظر من را منعکس نمیکنید. مگه در عصر ارتباطات هم میشود دروغ گفت کافیست فیلم رژه را ببینید و با عکس هواپیمای سقوط کرده که در بسیاری از سایتها مثل air-mag.blogsky.com مقایسه کنید .نوع هواپیمای سقوط کرده
ایلوشین-76از نوع awax بوده است وطبق گزارش شهود علت سقوط کنده شدن دیش روی هواپیما و اصابت آن به دم هواپیما و که کنده شدن آن و در نتیجه سقوط هواپیما بوده است .اگر .... و روسیه ناراحت نمی شوند و اگر تابناک هم صادق است ، منعکس نمایید و بدانید هیچوقت فیل را نمیتوان پشت یک مداد پنهان نمود.
حالا این همه هواپیما سقوط کرد چی شد؟ این یکی هم روش!
باز هم یه هواپیمای روسی جان آدما رو میگیره: این هواپیما ایلوشین از نوع باربری می باشد. این هواپیما از پایگاه هوایی شیراز به همراه چند استاد خلبان و تعدادی دیگر و نیز جانشین پاگاه هوایی شیراز برای شرکت در رژه هفته دفاع مقدس به سمت تهران در حال پرواز بود. تا کی ما باید هموطنانمون رو به خاطر این هواپیماهایی روسی از دست بدیم خدا می داند
ديگه همه مي‌دونن وقتي چيزي تو اين مملكت تكذيب ميشه، معنيش چيه
دیروز همه پروازها مگه تا ظهر لغو نبوده؟
حتما" هواپیماش اسباب بازی بوده :)
اگر در دوران خدمت چنين روزي را به ياد بياوريد همه مور و ملخ آماده باش بودند جهت رژه هفته دفاع مقدس حال اگر هم چنين باشد كه ميگويند . چه لزومي دارد ( با بي ربط خواندن به رژه ) از حادثه به اين مهمي خيلي عادي بگذرند و پاسخگو نباشند ؟ اگر اين هواپيما در منطقه مسكوني سقوط ميكرد چه ميشد ؟
حالا اگر ارتباط داشته باشد مگر چه اشكالي دارد؟ و مگر در چند ساعت قبل و بعد از زمان رژه كليه پروازها در فواصل زياد از محل رژه كنسل نمي شوند؟ چرا اينقدر تكذيب و اصرار؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس