بازدید 4464

انفجار ۲ بمب در یک جشنواره در فیلیپین

کد خبر: ۶۵۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 29 December 2016
انفجار 2 بمب در شرق فیلیپین و در حالی که مردم در حال تماشای یک رقابت بوکس بودند، بیش از 30 زخمی برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا، تارنمای روزنامه 'فیل استار' روز پنجشنبه از انفجار دو بمب در شرق فیلیپین و زمان برگزاری یک مسابقه بوکس خبر داد و اعلام کرد که بیش از 30 نفر در این دو انفجار زخمی شدند.
پلیس و دیگر مقامات فیلیپین این انفجارها را که در استان 'لیته' در زمان برگزاری جشنواره سالانه کاتولیک ها و مسابقه بوکس روی داد، تایید کردند.
 
استان 'لیته' یکی از استان ‌های خاوری فیلیپین و بخشی از جزیره‌ های 'ویسایا' به شمار می‌ رود.
ستوان 'چری جونیا' سخنگوی منطقه یک ارتش فیلیپین، گفت که زخمی های این 2 انفجار که چهارشنبه شب روی داد به سرعت به بیمارستانی در شهر 'هیلونگوس' در استان لیته منتقل شدند.
 
وی گفت که بررسی اولیه نشان می دهد بمب های دست ساز با استفاده از تلفن همراه منفجر شده اند.
 
به گفته پلیس، محققان در تلاش برای شناسایی مهاجمان هستند، اما تاکنون هیچ فرد و گروهی مسئولیت این انفجارها را که 31 زخمی به همراه داشته، بر عهده نگرفته است.
 
این انفجارها در حالی اتفاق افتاد که نیروهای ارتش و پلیس فیلیپین با شبه نظامیان مسلح از جمله افراد مسلح گروه تروریستی 'ابوسیاف' و هواداران مسلح گروه تکفیری داعش که 'مانیل' پایتخت این کشور و سایر مراکز شهری را در گذشته هدف قرار داده اند، درگیر هستند.
 
شبه نظامیان مسلح کمونیست نیز در استان 'لیته' در 610 کیلومتری جنوب شرقی مانیل حضور دارند، اما تاکنون نشانه ای از اینکه آنها و یا گروه های تروریستی در این انفجارها دست داشته اند به دست نیامده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار