بازدید 3872
۲

افشاگری تکان‌دهنده کاپیتان تیم‌ملی جودو

متأسفانه در فدراسیون جودو اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد که گویا کسی این فاجعه را نمی‌بیند. اصلا کسی بر حسب بهترین بودن به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شد. یکسری بازیکنان هستند و بودند که برای حضور در تیم ملی پول می‌دادند.
کد خبر: ۶۵۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 27 December 2016
کاپیتان اخراجی تیم ملی جودو گفت: افشاگری کردم و واقعیت‌ها را به گوش مسئولان ورزش رساندم ولی از تیم ملی جودو اخراج شدم.

به گزارش تابناک ورزشی، وحید بنا در مورد اینکه فردا باید به دلیل افشاگری‌هایی که اخیرا در صفحه شخصی خود داشته به دادگاه برود، گفت: طی چند وقت اخیر صحبت‌هایی را مطرح کردم، مبنی بر اینکه چه اتفاقاتی در فدراسیون جودو رخ می‌دهد، اما گویا این صحبت‌های من برای برخی‌ها خوشایند نبوده و از من شکایت کرده‌اند و حالا باید فردا راهی دادگاه شوم. مجید زارعیان و فدراسیون جودو از من شکایت کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: 12 سال است که عضو تیم ملی جودو هستم و تمام ادعاهایی را که در صحبت‌هایم مطرح کرده‌ام  عین واقعیت است. در طول سال‌هایی که عضو تیم ملی بودم، همه آنها را ریز به ریز لمس کرده‌‌ام. صحبت‌هایی که بنده داشتم حرف دل همه ملی‌پوشان کشورمان است، اما آنها از ترس اینکه موقعیت‌شان را از دست بدهند نمی‌توانند واقعیت‌ها را مطرح کنند. من به همه آنها قول داده بودم صدای آنها را به بالاخره به گوش مسئولان می‌رسانم و حالا خوشحالم از اینکه واقعیت‌ها را مطرح کردم.

کاپیتان تیم ملی جودو در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: ما ممنوع المصاحبه هستیم و نباید مصاحبه کنیم، اما من دیگر نمی‌توانستم سکوت کنم و تصمیم گرفتم همه واقعیت‌ها را مطرح کنم و در واقع افشاگری کنم. متأسفم به قدری شرایط در فدراسیون جودو نامناسب است که ملی‌پوشان همان‌هایی که افتخار‌ آفرین هستند پیش من می‌آمدند و گریه می‌کردند، اما نمی‌توانستند حرف دلشان را بزنند. بارها از رسانه‌ها درخواست کردم تا صحبت‌های من را منتشر کنند اما نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نداد. به هر حال تمام تلاشم را کردم و درد دل بچه‌های تیم ملی را به گوش مسئولان ورزش کشورمان رساندم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: متأسفانه در فدراسیون جودو اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد که گویا کسی این فاجعه را نمی‌بیند. ما در تمام سفرهایمان به مسابقات بین‌المللی با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم. از نحوه غذا خوردن، پوشاک تا محل اسکان همه و همه مشکلات زیادی داشت. ما را پنهانی به اتاق‌هایی که در هتل داشت می‌بردند تا کسی متوجه نشود تعداد نفراتی که در هتل اسکان دارند چند نفر هستند!

بنا در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: زمانی که انتخابی تیم ملی برگزار می شود، لابی‌بازی‌ها هم شروع می‌شود. اصلا کسی بر حسب بهترین بودن به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شد. یکسری بازیکنان هستند و بودند که برای حضور در تیم ملی پول می‌دادند. مثلا یک جودوکار را به عنوان حریف تمرینی وارد اردو می‌کنند، اما با زد و بند پول می‌گیرند و او را به مسابقات اعزام می‌کنند. هیچ قانونی در فدراسیون وجود ندارد. همه چیز در فدراسیون جودو کشک است. یک مثال می‌زنم، یک روز در اردوی تیم ملی یک جودوکار با سرمربی دچار درگیری لفظی شد و مربی ادعا که ما تو را به مسابقات خارجی بردیم و حالا نباید مقابل من صحبت کنی، اما بازیکن هم به صراحت اعلام کرد که پول داده‌ام و راهی مسابقات شده‌ام. این گوشه‌ای از واقعیت‌های پنهان جودو است.

بنا در پاسخ به این سوال که آیا برای ادعاهایی که مطرح کرده‌‌اید اسنادی هم دارید یا خیر،‌ گفت:‌ من حقایق را گفته‌ام و حالا خوشحالم که تمام مردم و مسئولان ورزش از واقعیت‌هایی که در فدراسیون جودو وجود دارد باخبر شده‌اند. قطعا به خاطر افشاگری با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهم شد. برای تمام صحبت‌هایم اسناد دارم و خیلی از مسائل دیگر به زودی روشن خواهد شد. ملی پوشان گفته‌اند که حاضر هستند شهادت بدهند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. بخاطر افشاگری که انجام دادم از تیم ملی کنار گذاشته شدم، اما خوشحالم از اینکه بالاخره یک نفر پیدا شد و گوشه‌ای از واقعیت‌هایی که در فدراسیون حاکم است را به گوش مسئولان رساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آفرین به شرف و غیرت شما ورزشکار محترم، شما حرف حق را زدید و مطمئن باشید خداوند همراه شما هست.

این مملکت خیلی چیزهاش خرابه اما مردی وجود نداره که افشا کنه!
بنده خدا نمی تونه سند بیارد دبیرخانه جودو را باید در اختیارش قرار دهید و حساب افراد را باید چک کنید که پول ها واریز شده یا نه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار