بازدید 5861
واکنش

منصوریان:رحمتی نیاز به تلنگر داشت/رضایتنامه بخواهد می‌تواند برود!

سرمربی استقلال با بیان اینکه مهدی رحمتی به تلنگر نیاز داشت اخبار مربوط به درخواست وی برای جدایی از تیم را تایید کرد.
کد خبر: ۶۵۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷ 27 December 2016
مهدی رحمتی اخبار مربوط به درخواستش برای جدایی از استقلال راتکذیب کرده اما منصوریان در مصاحبه اش با برنامه 90 این ماجرا را تایید کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، منصوریان اظهاراتش را با عرض تسلیت به خاطر درگذشت یکی از هواداران استقلال در جریان بازی با سپاهان و تبریک به فوتبال اصفهان به خاطر افتتاح ورزشگاه نقش جهان آغاز کرد.
وی در مورد جوانگرایی تیمش مقابل سپاهان گفت: ابتدای کارم گفتم حریف ما پرسپولیس نیست و ابتدا باید با خودمان مبارزه کنیم!
منصوریان ادامه داد: تجربه من می گفت که می توانم اطمینان کنم به جوان های تیم و به این مورد هم رسیدم و می شد زودتر این کار را انجام می دادم. سعی کردیم شرایط را طوری فراهم کنیم که بدون استرس بازی کنند. خداراشکر خوب بازی کردند و تلاش مضاعف شان باعث شد تا اخرین لحظات حمله کنیم و به گل برسیم.
سرمربی استقلال افزود: ما حتما باید در کنار جوان های خود چند باتجربه هم داشته باشیم. حیدری هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده است و رحمتی را هم روی نیمکت داشتیم و چالش مهمی برای حسینی بود که خود را نشان دهد. جوانانی مثل نورافکن هم داریم که می توانند کمک مان کنند.
وی تاکید کرد: ما هنوز در داخل باشگاه مشکل داریم و باید هم در داخل زمین مبارزه کنیم و هم با مشکلات داخلی خودمان.
منصوریان در مورد نیمکت نشین شدن رحمتی گفت: بعد از بازی نفت صحبت هایی داشتیم و به نقطه مشترک رسیدیم که به حسینی شانس بدهیم تا خود را نشان دهد و تجربه کسب کند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا مقابل تیم ضعیف ملوان نوین به حسینی بازی نداد و در بازی حساس با سپاهان او را فیکس کرد گفت: قشقایی پرسپولیس را حذف کرد و ما تصمیم گرفتیم بدون ریسک در جام حذفی بازی کنیم. اتفاقاتی در بازی با نفت افتاد که شرایط طوری شد که رحمتی به یک تلنگر نیاز پیدا کرد و همیشه رقبا باعث می شوند که ما پیشرفت کنیم و شاید این باعث شود به خودش بیاید. منکر شرایط فنی او نیستیم ولی حسینی هم قصد رشد دارد و استقلال می خواهد از تولیداتش استفاده کند.
سرمربی استقلال افزود: ما حیدری را هم بیرون گذاشتم که جوانترها بازی و رشد کنند. دوست داشتن رحمتی نباید همیشه در قالب تشویق باشد. گاهی تلنگر هم لازم است.
وی در مورد مطلبی که رحمتی در اینستاگرامش منتشر کرد گفت: کار خوبی نکرد. در فرودگاه هم سعی کردم او را آرام کنم. گفتم فوتبال با یک بازی تمام نمی شود. من به فضای مجازی ورود نمی کنم چون یا باید روش استفاده اش را برای فوتبالی ها تعریف کنیم یا از آن دوری کنیم. انشالله شرایطی فراهم کنیم که حیدری هم به بهترین مدل فیزیکی اش برسد.
منصوریان درباره قراردادهای بلند مدت رحمتی و حیدری گفت: تلاش ما بر این است که نفراتی مثل حسینی، برزای، نورافکن قراردادهای بلندمدتی تا حد 5 سال عقد شود. بازیکنان خوبی هم در امید و جوانان داریم که به تمرینات اضافه می شوند و ترسی نداریم از بازی دادن به جوانترها و انشالله به ثبات واقعی برسیم.
وی درباره اینکه در بازی بعدی استقلال چه کسی گلر اول خواهد بود گفت: از حالا نمی توانم بگویم. فاصله بین دو گلر ما خیلی کم شده و رقابت شدید است.
منصوریان رابطه بد ستاره های استقلال با دستیارانش را تکذیب کرد و گفت: یک بحث کوچکی بین رحمتی و دستیار من رخ داد و اتفاق دیگری رخ نداده است. اینکه خرمگاه گفته باشد اگر رحمتی بازی کند او می رود هم صحت ندارد.
سرمربی استقلال در مورد اینکه رحمتی خواستار رضایت نامه شده گفت: بله. دیشب خیلی عصبانی بود و اعلام کرد که رضایت نامه اش را می خواهد!
منصوریان درباره ماندن بختیار رحمانی و فرشید باقری گفت: باید در این خصوص تصمیم گیری کنیم و بعد از جلسه اعلام می کنیم. سه بازیکن هم برای نیم فصل باید بخریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر