بازدید 20409
۴
سوژه

ورزشگاه زیبای نقش جهان برای اولین بار پر شد

حالا فوتبال ایران به همت مدیران بخش ساخت و ساز ورزشی و همچنین تامین بودجه دولت، یک استادیوم زیبا، شیک و نوساز برای میزبانی از رقبای آسیایی دارد و بد نیست که تیم ملی هم برخی بازیهایش را به این استادیوم و همچنین یادگار امام تبریز یا حتی غدیر اهواز منتقل کند.
کد خبر: ۶۵۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 25 December 2016
دیدار حساس بین تیم های سپاهان و استقلال در روز وسط هفته برای نخستین بار نمایی زیبا از استادیوم تازه تاسیس اصفهان برای مردم ایران و فوتبال آسیا مخابره کرد که جای تشکر از مسوولین مربوطه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان سه مسابقه اخیرش را در نقش جهان میزبانی کرد اما بازی ها حساسیتی برای استقبال تمام ظرفیت مردم این شهر بزرگ نداشتند ولی در بازی امروز برابر استقلال، اما همانطور که انتظار می‌رفت طبقه نخست ورزشگاه نقش جهان که برای این بازی در نظر گرفته شده بود پر شد تا عکس هایی زیبا و دیدنی ثبت شود.

ورزشگاه زیبای نقش جهان برای اولین بار پر شد

ورزشگاه زیبای نقش جهان برای اولین بار پر شد

به دلیل اینکه ورزشگاه نقش‌جهان فعلا تنها یک درب ورودی دارد بسیاری از هزاران هوادار سپاهان تا اواسط نیمه نخست پشت درب‌های ورزشگاه منتظر ورود بودند که باید این نقطه ضعف مرتفع شود.

در حالی که این دیدار در روز وسط هفته برگزار شد اما همانطور که انتظار می‌رفت طبقه نخست ورزشگاه نقش جهان که برای این بازی در نظر گرفته شده بود پر شد.
البته هواداران تیم استقلال در پی اعتراض به داور این دیدار سنگ به درون زمین پرتاب کردند که واکنش منصوریان سرمربی این تیم را در پی داشت. به نظر می رسد باید هر چه سریع تر محیط اطراف استادیوم را از وجود تخاله های ساخت و ساز پاک کرد.

پر شدن ورزشگاه نقش جهان پس از حدود 12 سال سبب شده تا هواداران با ورزشگاه عکس یادگاری بگیرند و این مسئله سوژه‌ای برای خبرنگاران و عکاسان شده است.در حالی که بازی گذشته تیم سپاهان در نقش جهان تنها با یک دوربین پوشش زنده داده شد اما در این دیدار با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از 7 دوربین این دیدار را پوشش دادند که باعث ثبت تصاویر زیباتر از زوایای مختلف شد.

حالا فوتبال ایران یک استادیوم زیبا، شیک و نوساز برای میزبانی از رقبای آسیایی دارد و بد نیست که تیم ملی هم برخی بازیهایش را به این استادیوم و همچنین یادگار امام تبریز یا حتی غدیر اهواز منتقل کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
زنده باد اصفهان و تيم فوتبال و ورزشگاه نقش جهانش.
پرشد؟طبقه دوم خالیش توچشمتون نره یه موقع طبقه اولش ده سال پیشم پرمیشد
ورزشگاهی که قشنگتری ومجهزترین ورزشگاه ایران است
این چیه دیگه ساختن ، 3 ساله چادر سقف نمی تونن بزنن ، صد رحمت به ورزشگاه های سوریه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار