بازدید 10759
۶
سوژه

مجتبی جباری خرید زمستانی استقلال و علیمنصور؟

خبر دیپورت شدن زیدان آسیا، می تواند خبر خوشی برای هواداران استقلال باشد که دوباره مجتبی جباری را در لباس آبی های پایتخت مشاهده کنند، البته باید دید مسئولان و کادرفنی این تیم با وجود مصدومیت های جباری حاضر به برگرداندن او هستند یا خیر؟!
کد خبر: ۶۵۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 24 December 2016
هافبک سابق استقلال تهران در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از الاهلی قطر جدا می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بنا به گزارش شبکه الکاس قطر مجتبی جباری، هافبک سابق استقلال تهران در آستانه جدایی از تیم الاهلی قطر قرار گرفته است.

این شبکه قطری خبر داد: باشگاه الاهلی در آستانه گرفتن تصمیمی قاطع درباره مجتبی جباری است. منابع خبری خبر داده اند که باشگاه الاهلی در اندیشه این است تا جباری را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از فهرست تیم کنار بگذارد.

یوسف آدم، سرمربی الاهلی و مسئولان باشگاه به خاطر مصدومیت‌های پیاپی جباری و افت شدیدی که کرده است در اندیشه کنار گذاشتن او در زمستان هستند. الاهلی اکنون به دنبال جایگزینی مناسب برای جباری در زمستان است.

مجتبی جباری خرید زمستانی استقلال و علیمنصور؟
 
این خبر می تواند خبر خوشی برای هواداران استقلال باشد که دوباره مجتبی جباری را در لباس آبی های پایتخت مشاهده کنند، البته باید دید مسئولان و کادرفنی این تیم با وجود مصدومیت های جباری حاضر به برگرداندن او هستند یا خیر؟! سایت الکاس با تایید این تصمیم باشگاه الاهلی مدعی شد تا دو هفته دیگر مجتبی جباری به حضور چند ساله خود در الاهلی پایان خواهد داد تا با خروج از لیست زمینه برای ورود یک بازیکن خارجی دیگر فراهم شود. گزینه ای که شایعات زیادی پیرامون او رقم خورده اما با ادعای یوسف آدم مبنی بر حفظ عدنان مدافع بحرینی گفته می شود کسی نخواهد بود جز پژمان منتظری ملی پوش ایرانی که در آغاز فصل به دلیل مصدومیت از لیست کنار رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
یوسف آدم، سرمربی الاهلی و مسئولان باشگاه به خاطر مصدومیت‌های پیاپی جباری و افت شدیدی که کرده است در اندیشه کنار گذاشتن او در زمستان هستند. به نظر شما با این توضیحات جای خوشحالی برای هوادران هست چرا ضد و نقیض می نویسید.
سلام
علی رغم همه نتایج ضعیف منصوریان, معتقدم باید ایشان را حداقل تا پایان فصل حفظ کرد. ولی...

ولی هرچه را طرفداران بتوانند تحمل کنند, حضور مجدد بازیکن همیشه مصدوم, همیشه معترض و همیشه طلبکار را دیگر نمی توان تجمل کرد!

امیدوارم این آخرین اشتباه منصوریان نباشد
حالا كه مصدوم شده و مثل تفاله پرتش كردن بيرون اومده ، تف به شرف نداشتت عرب پرست
چه خبر خوشی؟ بازیکنی که پی در پی مصدومه و افت هم کرده و باشگاه فعلیش هم نمیخوادش، چه به درد استقلال می خوره آخه؟؟
آقای منصوریان بازیکنی که همیشه مصدومه به چه درد استقلال میخوره ؟ به نظر من دوران بازی آقای جباری تموم شده و باید به فکر بازیکنای دیگری بود
بنده ازانتخاب منصوریان برای استقلال تعجب کردم بعد از انتخاب بازیکن جباری هیچ کمکی نمیتواند به استقلال بکند جالب است برزای حالا بازی میکند گاهی اوقات فکر میکنیم ای کاش ما مربی بودیم برای این تیم با این همه هوادار واقعا جالب است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل