بازدید 14324

تمام ماجرای خواستگاری خونین در کرمان

کد خبر: ۶۵۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 23 December 2016
داوریان از قتل ۱۰ نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر مجروح ودر بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

به گزارش میزان، رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج، از قتل ۱۰ نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان خبر داد و گفت : در این رابطه چهار نفر مجروح ودر بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه هولناک بیان کرد: دستورات قضائی لازم جهت دستگیری قاتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده باجدیت در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفته است.

داوریان در ادامه افزود: انگیزه و علت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده است که قاتل با همسر وخانواده همسرش داشته است.

وی تصریح کرد: قاتل (ش . ن )جوانی ۲۶ساله و دارای سابقه کیفری است و از یکسال و نیم قبل با شخصی به نام (ر. د) ازدواج می کند و از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی بوده است.

وی اعلام کرد: قاتل حوالی ساعت ۱۷ الی ۱۸ مورخه دوم دی ماه با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش می کند.

این مقام قضائی ادامه داد: قاتل سپس به داخل منزل می رود و تمامی افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله  می بندد که متاسفانه با توجه به اینکه تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده اند آمار کشته ها افزایش یافته است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج عنوان کرد: در این حادثه تلخ متاسفانه ۱۰ نفر ازجمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می رسند و تعداد ۴ نفر جهت درمان به بیمارستان  پاستور بم اعزام شده اند.

این مقام قضائی تاکید کرد: کلیه مطالب مطرح شده دراین خصوص در فضای مجازی به غیر از مطالب فوق نادرست است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱
چه ربطی به خواستگاری داشت؟؟؟؟؟؟
اینجا تگزاس !
اخبار ساعت بیست و یک !
مردم بیمار
در کرمان چه خبر است ؟ چرا در مورد اتفاقاتی که در کرمان می افتد همواره یک سری شایعات هم وجود دارد که مسئولان آن را تکذیب می کنند ؟ اتباع بیگانه ( افاغنه ) در کرمان چکار می کنند ؟
دمش گرم باید به این پدر و مادر زن فهموندن نباید دخالت کنن
اختلاف خانوادگی چه ربطی به خواستگاری داشته؟ طرف یک سال و نیمه دوماد این خانواده هست و اختلاف داشته، اونوقت توی تیتر نوشتید خواستگاری خونین!!
احتمالاً داستان یه چیز دیگه هست. خواستگاری که جواب رد شنیده و خانواده عروس رو به رگبار بسته.
باز بگین آمریکا آمریکا کشت و کشتاره. لازم به توضیحه که در آمریکا طبق آمارهای سال ۲۰۱۲ حدود ۲۷۰ میلیون اسلحه شخصی دراختیار مردم قرار دارد
این معلومه جنون داشته ومریض بوده
لابد همسرشو خیلی دوست داشته!!!!!!
بسیار زیبا به همین راحتی !!!
سابقه دار برای کدامین جرم ها
10نفر کشته شده همه سکوت کرده اند!!!
شاید اهمیتی نداشته که سکوت کرده اند
اگر این اتفاق در بلاد کفر رخ داده بود همه شبکه های تلویزونی 99درصد برنامه خود به ان پرداخته بودند!!!
خواستگاري؟
مرد ایرانی ، خودخواه خودخواه خودخواه خودخواه
این آدم های روانی به همین راحتی در جامعه رها هستند !!
توحش
احتمالاً طرف شیشه مصرف کرده بوده است. صد رحمت به داعش.اینهم ازدواج فامیلی؟
يك سال ونيم پيش ازداواج ، الان شد خواستگار!!!!
بنده از وقتی یادم میاد تمام جنایات مال همین سابقه داراست چون وقت جنایاتی انجام می دهند میدانند صبحش ازادمی شن
شایعاتی مبنی بر اینکه قاتل تحت تاثیر فیلم هالیوودی در یکی از کانال های تلگرامی قرار گرفته وجود دارد، البته بنده هم شنیده ام و نقل قول از خبرهای شبکه های مجازی می باشد
از کجا معلوم ایشون داره راستش رو میگه ؟
متاسفم برای این جامعه بیمار بیچاره همسرش به این بهای سنگین از شر این جانی نجات پیدا میکنه
اسلحه داشته ؟ چرا مسئولین منطقه از داشتن اسلحه این شرور سابقه دار با اطلاع نبودن؟ حالا یه عده که اسم خودشونو فعال اجتماعی میذارن راه میفتن برای رضایت گرفتن از خانواده های داغدار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار