بازدید 3929

ادعای مدیر السد درباره بازی با استقلال

کد خبر: ۶۴۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 20 December 2016
 مدیر باشگاه السد می گوید بازی با استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فینالی زودرس است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، استقلال تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 2017 حریف السد قطر شده و آنها باید 19 بهمن 95 در ورزشگاه آزادی دیدار حساس خود را برگزار کنند.
محمد غلام،‌مدیر باشگاه السد  این دیدار را فینال زودرس توصیف کرده و استقلال را تیمی پرافتخار می داند.
 
غلام درباره بازی با استقلال گفته: «استقلال باشگاه بزرگی است مخصوصا اینکه مانند السد بیشترین سابقه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارد و تیمی پرافتخار است. این بازی به منزله بازی فینال است و خیلی زود این بازی رخ داد زیرا می‌توانست این دیدار در مراحل آتی رخ دهد ولی در پلی‌آف اتفاق افتاد.»

وی درباره حضور در ورزشگاه آزادی و هواداران پرشمار این تیم ابراز داشته: «استقلال تهران و استقلال خوزستان هر دو تیم مشهور و سرشناسی هستند. استقلال تهران یکی پرطرفدارترین باشگاه‌های ایران است و ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را مقابل استقلال داشته باشیم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم.»

مدیر السد درباره شناخت از بازیکنان و کادرفنی آبی پوشان نیز گفته: «ما تمام بازی‌های استقلال را در لیگ برتر ایران زیرنظر داریم و خیلی خوب می‌دانیم که بازیکنان خوبی را در ترکیب خود دارد. استقلال اکنون فکر می‌کنم در رده ششم یا هفتم قرار دارد و سرمربی کار بلد و خوبی دارد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار