بازدید 38696

پنج هتل برتر جزیره کیش از نظر مسافرین

اگر قرار است چند روزی در کیش اقامت داشته باشید و به دنبال آسایش و آرامش هستید، پیشنهاد ما به شما هتل هایی که در ادامه معرفی می کنیم می باشند. این هتل ها پنج هتل برتر جزیره کیش از نظر مسافرین ما هستند.
کد خبر: ۶۴۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ 19 December 2016

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج همیشه فارس استان هرمزگان می باشد و از نقاط دیدنی پرطرفدار و جذاب جنوب ایران به شمار می رود. در گذشته این جزیره را با نام "قیس" می شناختند. این جزیره از طبیعتی زیبا و بی نظیر برخوردار است. سواحل آرام با ماسه های مرجانی، آب زلال دریا که شفافیت منحصر به فرد آن امکان تماشای انواع آبزیان را در عمق چند متری ممکن می سازد، پوشش گیاهی کم نظیر و سرسبز و چشم اندازهای بی بدیل طلوع و غروب خورشید از ویژگی های خاص طبیعت این جزیره می باشد که هرساله مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. جزیره کیش آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و به همین دلیل مقصدی مناسب برای سفر در فصل پاییز و زمستان می باشد. برای اقامت در این جزیره، شما گزینه های بسیاری پیش رو دارید که شامل اقامت در هتل، ویلا و آپارتمان های ساحلی می شود. اگر قرار است چند روزی در این جزیره فوق العاده اقامت داشته باشید و به دنبال آسایش و آرامش هستید، پیشنهاد ما به شما هتل هایی که در ادامه معرفی می کنیم می باشند. این هتل ها پنج هتل برتر جزیره کیش از نظر مسافرین ما هستند.

 

هتل مارینا پارک

هتل پنج ستاره مجلل مارینا پارک با ساحلی اختصاصی در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش در کنار ساحل زیبای مرجانی خلیج فارس قرار گرفته است و اولین و بی نظیرترین مارینا هتل در ایران می باشد. فضاهای چشم نواز بکر، معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن، پوشش گیاهی متنوع، چشم اندازهای دلنشین این هتل، نظر هرکسی را به خود جلب کرده و اقامت در این هتل زیبا را وسوسه انگیز می کند. میهمانان این هتل می توانند ساعت ها از قدم زدن در فضای سبز زیبای هتل در کنار دریاچه های پارک هتل لذت ببرند.

تخفیف و لیست قیمت هتل مارینا پارک

 پنج هتل برتر جزیره کیش از نظر مسافرین

هتل ترنج

هتل لوکس پنج ستاره ترنج، اولین هتل روی آب، خاورمیانه و ایران است که نمونه آن را تنها در جزایری مانند مالدیو و کارائیب دیده اید. میهمانان این هتل از داخل اتاق های خود می توانند کف بی نظیر دریا را مشاهده کنند و تجربه اقامتی دریایی در محیطی مدرن را داشته باشند. موقعیت منحصر هتل، چشم انداز و مناظر بی بدیلی را برای میهمانان این هتل فراهم می آورد. از جمله این مناظر خارق العاده: غروب و طلوع زیبای خورشید، تصاویر بی نظیر از دریا، امواج، مرجان ها، فضای سبز و ساحل است.

تخفیف و لیست قیمت هتل ترنج

 پنج هتل برتر جزیره کیش از نظر مسافرین

هتل شایگان  

هتل شایگان از محبوب ترین هتل های پنج ستاره کیش می باشد که در بهترین نقطه از نوار سیاحتی این جزیره مرجانی قرار گرفته است. این هتل مجلل دارای نمایی فوق العاده و همچنین مجهز به تمامی امکانات خدماتی و رفاهی می باشد. فاصله کم تا ساحل و اسکله تفریحی، تالار شهر و مراکز اصلی خرید این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در فصول مناسب پیاده به این نقاط رفته و از هوای مطبوع جزیره لذت ببرید و همچنین باعث شده که این هتل در میان گردشگران و مسافران کیش طرفداران زیادی داشته باشد.

تخفیف و لیست قیمت هتل شایگان

 پنج هتل برتر جزیره کیش از نظر مسافرین

هتل شایان

هتل نام آشنای پنج ستاره پارس شایان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین هتل های کیش می باشد که در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج همیشه فارس و بسیاری از جاذبه های گردشگری و فرودگاه قرار گرفته است.  قرار گرفتن روبروی بزرگترین اسکله تفریحی جزیره از امتیازات ویژه این هتل می باشد که نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می کند. هتل شایان از نظر دسترسی به امکانات جزیره از جمله  بازارها و مراکز تفریحی یکی از بهترین هتل های جزیره به شمار می رود.

تخفیف و لیست قیمت هتل شایان

پنج هتل برتر جزیره کیش از نظر مسافرین 
 

هتل پارمیس

هتل پنج ستاره بین المللی پارمیس یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین هتل های جزیره همیشه زیبای کیش می باشد که به دلیل نزدیک بودن به مراکز خرید، تجاری و تفریحی در موقعیت ویژه ای قرار گرفته است. هتل پارمیس به لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی، تنوع اتاق ها، قرار گرفتن در مرکز شهر و دارا بودن امكانات رفاهی پیشرفته یکی از هتل های پرطرفدار کیش می‌باشد.

تخفیف و لیست قیمت هتل پارمیس

پنج هتل برتر جزیره کیش از نظر مسافرین 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل