بازدید 59240

پیش فروشی که سایت ایران خودرو دو دقیقه ای آن را به پایان رساند!

سایت ایران خودرو از قبل اعلام کرده بود که ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 95/09/29 پیش فروش رنو کپچر مدل 2017 را آغاز می کند و دسترسی به سایت ثبت نام با تکمیل ظرفیت قطع خواهد شده. اما امروز، با فرا رسیدن زمان موعود سایت ثبت نام باز شده، و تنها دو دقیقه پس از آن، با اعلام اینکه "در حال حاضر ظرفیت به اتمام رسیده است" در 9:02 دقیقه دسترسی به سایت ثبت نام قطع می شود.
کد خبر: ۶۴۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 19 December 2016
سایت ایران خودرو از قبل اعلام کرده بود که ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 95/09/29 پیش فروش رنو کپچر مدل 2017 را آغاز می کند و دسترسی به سایت ثبت نام با تکمیل ظرفیت قطع خواهد شده. اما امروز، با فرا رسیدن زمان موعود سایت ثبت نام باز شده، و تنها دو دقیقه پس از آن، با اعلام اینکه "در حال حاضر ظرفیت به اتمام رسیده است" در 9:02 دقیقه دسترسی به سایت ثبت نام قطع می شود.

به گزارش تابناک اقتصادی، نزدیک به یکسال پیش ایران‌خودرو تصمیم گرفت فروش رنو کپچر را که در دسته بندي خودروها يك خودروي كراس اوور (شاسی بلند های جمع و جور شهری) محسوب می شود، در ایران آغاز کند. قرار بود این خودرو جایگزینی برای خودروهای شاسی بلند گران قیمتی شود که در بازار موجود است و در اصل با قیمتی که داشت، رقیبی برای خودرو های شاسی بلند چینی محسوب می شود.

چند روز پیش طی اطلاعیه ای ایران خودرو اعلام کرد: ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفتۀ وحدت، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرايط پیش فروش رنو کپچر مدل 2017، از روز دوشنبه مورخ 95/09/29 لغایت زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول ذیل ارائه مي گردد.

شرايط و توضیحات بخشنامه :

- سود مشاركت در اين بخشنامه 19 درصد سالیانه و حداكثر تا تاريخ انقضاي دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذا ھرگونه تبديل و محاسبات ديگر نیز بر اساس سود مشاركت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواهد شد.  
- شركت ايران خودرو مجاز است در صورت تكمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام نمايد. 
- خودروهای اين بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرين سقف قانوني ابلاغ شده در زمان تحويل خودرو برخوردار خواھند بود. 
- ثبت نام صرفاً به صورت اينترنتي امكان پذير خواھد بود. 
زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 95/09/29 مي باشد: 

پیش فروش دو دقیقه ای ایران خودرو

خبرنگار تابناک اقتصادی برای جویا شدن علت قطع دسترسی به سایت آن هم تنها پس از اینکه دو دقیقه از زمان باز شدن آن می گذشت و اعلام تکمیل ظرفیت، با امور مشتریان ایران خودرو تماس می گیرد و کارشناس مربوطه در پاسخ به سوالات او ابتدا طلب سند می کند، و پس از آنکه خبرنگار می گوید از صفحۀ سایت عکس گرفته است، او اعلام بی اطلاعی می کند و تنها می گوید که بخش نامۀ پیش فروش این خودرو برای ساعت 9 صبح امروز به ما فرستاده شده است و نمی دانیم که ظرفیت چند عدد بوده و یا اینکه چرا پس از دو دقیقه ثبت نام متوقف شده.

پیش فروش دو دقیقه ای ایران خودرو

معلوم نیست که چرا دست رسی به سایت به این سرعت قطع شده است، اما شاید بتوان گفت که ایران خودرو هنوز آمادۀ ثبت نام برای این خودرو نیست و یا شاید تنها می خواستند ارزیابی ای از تعداد متقاضیانی که در دقایق اولیه بر روی سایت کلیک کرده اند داشته باشد تا بتواند به این وسیله در قیمت های خود تجدید نظری داشته باشد.دستکم متولیان امر می توانستند آمار دقیقی از خریدارن و تعداد خودرو عرضه شده در این فروش اینترنتی ارائه نمایند.
دسترسی دو دقیقه ایی به صفحه پیش فروش اینترنتی در حالیست که ثبت نام و پرداخت ودیعه زمانی بیش از این می طلبد!!!!  

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۵
البته این ترفند جدیدی نیست.شرکت محترم سایپا هم دو ماه پیش در اقدامی باور نکردنی برای پیش فروش خودرو ساندرا استپ وی همین روند را انجام داد و پس از کلی سرکار گذاشتن ملت معلوم شد ظرف چند دقیقه اول ظرفیت تکمیل گردیده و نمایندگی ها از ثبت نام مشتریان باز ماندند.البته هیچ مقام مسئول هم پاسخ گو نبود و نخواهد بود .به نوبه خود به ایران خودرو و اقتباس از عملکرد سایپا و پارس خودرو تبریک میگم
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
آیا می رسد زمانی که آه مردم ایران خودرو را ویران کند؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
قیمتش رو سایت رنو 14900 یورو هست.اگه 15000 یورو حساب کنیم، با قیمت یورو 4200 تومن امروز میشه تقریبا 63 تومن. یعنی خودرو 63 تومنی، اینجا 105 تومن به ملت فروخته میشه. اونم با منت. البته اونقدر هستن مردمی که بدتر از اینها هم باهاشون برخورد میشه بازم خیالشون نیست.
این است معنی خودرو ملی و صنعت خودکفا شده خودرو. ایرانخودرو دلال محصولات فرانسوی . جای تاسف داره
در آن ۲ دقیقه فقط دلالان حرفه ای مرتبط با ایران خودرو میتوانند ثبت نام کنند. مردم عادی و مصرف کننده واقعی و یا کسی خارج از شرکت این حق را ندارد.
استعمار پیر خودرو = ایران خودرو
پاسخ ها
یوسف
| Germany |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
دقیقا همین مسئله برا اچ سی کراس در تاریخ 16 آذر
ناظر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
تا ابله در جهان باشد مفلس در نمی ماند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
کمپین نخریدن خودرو صفر ایرانی رو که یادتون هست حتما؟؟؟!!! در عرض چند ساعت با فروش قسطی خودروهای انباری در هم شکست! این ملت لایق همین استعمار پیر خودرو هستند!
دانیال
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
فقط حرف مفت!! عرضه دارید نخرید.
چند تن از کارمندان وزارت صنعت از روزهای قبل این خودرو رو با پارتی ثبت نام کرده بودند در واقع این شرکت مردم رو فریب داد با این آگهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
ما جز کارمندان وزارت صنعت معدن و تجارت در شهرستان هستیم رنو کپچر جز لیست نبود هر چند اگر بود هم توانایی خرید نداشتیم
دلالان محترم اولویت دارند !!!
گاوبندي با نمايندگي ها براي خريد آنها و عدم خريد خريداران واقعي!
همهاش دلال بازی است
پاسخ ها
فرشید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
دقیقا درست میگن سایت فقط پوشش هست درخواستها ازقبل تنظیم وجداگانه ثبت شده و پشت سیستمی فقط براش ساعت و زمان مجاز رو ثبت میکنن. کم گرون فروشی میکنن این وسط هم برای نمایندگی هاشون رانت هم درست می کنن
فقط در ایران
هیچ کدوم نیست عزیزم،دلال های محترم تمام ظرفیت رو ثبت نام کردن،چون اختلاف قیمت این ماشین با نرخ بازار زیاده و سود داره.
شک نکنید همه اش دلال بازی است
فیلم بازی میکنند!
چه حالی میکنن این فرانسوی ها!!!انصافا بازار خودروایران بی نظیره !!
شرکتی که هر غلطی دلش می خواد می کنه و هر بلایی می خواد سر ملت درمیاده و مطمئنه که درش هیچ وقت تخته نمی شه و توسط هیچ مقام مسئولی بازخواست نمیشه، مطمئن باشید که بیشتر از اینا هم می تونه.....!!!!!
کو نظارت؟؟
کو بازخواست؟؟
کو بازرسی؟؟
کو ؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
کو عقل ما ملت ایران ؟ما ملت برای چند ماه نتونستم وسوسه خرید خودرو بی کیفیت رو از ذهنمون دور کنیم.کافیه یه مدت ملت خودرو نخرند یا لااقل نو نخرند این همه خودرو دست دوم تویازار هست نو نخریم بخدا چنان ضربه ای میخورند که به التماس می افتند.
نه عزیزم اینطورام نیست

من یادمه واسه پارس tu5 که میخاستم اسم نتی ثبت نام کنم اینقدر سریع پر شد که حتی نزاشتن ثبت نامم کامل شه مجبور شدم واسه ماه بعدش بنویسم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
شما دوغتو بنوش !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
عزیز دل برادر شما غلط املاییاتو درست مابقیشو بی خیال
همچین ماشین با ارزشی هم نیست معلومه پرسنل ایران خودرو و دلان مرتبت با کارخانه اطلاعاتی در مورد قیمت آینده آن دارند مردم نبایستی بخرند ولی متاسفانه آقای روحانی میاید وام می ده و همه چیز رو خراب می کنه ولی نیروی کار مفید رو مسافرکش بار میاره
کوپن نمیدن بریم تو صف
این خودرو در بازار سود خوبی دارد: شاید هم سایت رو برا خودشون بار کرده اند و بسته اند!
چقد بدبختن این مردم و چه میکنه این خودروساز
اونهایی که دنبال فساد میگردند بیان و پیگیر بشن.البته اکر دستور نیاد که کشش ندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
البته که اون دستور کذائی از قبل و برای همه بارها و بارها صادر شده.
كمپين نخريدن خودرو از مونتاژ كاران رانتخوار زور گوي جواب مناسبي به انان بود كه با دسيسه دولتي ها و فرصت طلبان شكست خورد وگرنه تا حال دخل اين ها اومده. بود البته اين نيز بگذرد و به زودي شاهد عكس العمل مردم باشيد
تقریبا یک ساعت بود من ساعت 10 ثبت نام کردم
شاید یکی از رنگهای خرداد زود تمام شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
قطعا" از عوامل سایبری ایران خودرو هستی جنابعالی چون این ادعا کذب و غیر واقعیه.
من خودم سایت رو بعد از ظهر چک کردم کپچر رنگ قرمز با سقف مشکی هنوز قابل ثبت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
قطعا" شما هم از عوامل سایبری ایران خودرو هستی
#حقوق شهروندي!!!
تا كي توسط خودروسازان تحقير بشيم اقاي رييس جمهور
صبر میکردن حقوق شهروندیمون رو میریختن با مبلغ یارانمون جمع میکردیم ثبت نام میکردیم دیگه
اگه می شنویم کارخانه سوخو روسیه جنگنده پیشرفته سوخو 30 به ما نمی فروشه حالا یه حرفی.
اما ما اینقدر بدبختیم که برای خرید یه ماشین معمولی که تو دنیا مثل دسمال کاغذی خرید و فروش میشه باید بریم در کارخونه ایران خودرو زنبیل بزاریم.
دروغه
تا ظهر تحویل تیرماهش باز بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
ادعای شما دروغه. حتی ساعت 9.30 هم اعلام پربودن ظرفیت میکرد.
ایرانخودرو و سایپا یه تحریم بدون باگشت و بدون شکست میخاد
واقعا هنوز نمي دانيد كه كلي دلال بهمراه كار چاق كن ها و البته متاسفانه با همكاري و شراكت ...... اين ظرفيت رو پر مي كنند و بعد با گرفتن زير ميزي به ملت ميفروشن... براي L90 هم همين برنامه رو پياده كردن ...
فعلا چرخهای خودروسازی دارد میچرخد و بس اقای رئیس جمهور !!!
تابلوئه! سرشونم بالا می گیرن که سایت تکمیل شده و ما چکار کنیم که استقبال زیاد بوده! انصافا تو 2 دقیقه میشه یک صفحه اطلاعاتو تکمیل کرد و پول رو هم واریز کرد؟
باید بازرسان لیست این فروش را گرفته و سر زده به نام بعضی از خریداران مراجعه تا تبانی و دلال بازی نکرده باشند !! به راحتی از این مسائل گذشتن یکمرتبه خواهی دید اره دیگه !!!؟؟
آقا تو رو خدا نخرید، آخه ماشین خریدن ارزش این همه ذلت و کوچک شدن رو داره؟! بخدا در تمام دنیا این خودرو سازها هستن که به خریدار التماس میکنند و شرایط فروش قسطی و پیش پرداخت حتی تا ۲۰٪ در نظر میگیرن اما اینجا به شعور مردم توهین میشه اما باز هم میخرن!
مهم: من تا ساعت 9:15 دقيقه با موزيلا رفتم زده بود ظرفيت تكميل بعد با گوگل كروم ثبت نام كردم به راحتي انجام شد و كليه نمايندگي ها و رنگ ها خالي بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
امیدجان اگه راست میگی شمارهای مستندات ثبت نامت رو بگذار.
خوشان خریدار بودند خوشان فروشند فقط اسما و رسما در سایت اعلام کردند که قانونی باشد الان همه انها رادر بنگاهها می بینید با قیمت ده برابر
باسلام
متاسفانه مسئولین در هر رده ایی با دلیل حمایت از تولیدات داخلی، بیکارنشدن گارگران کارخانجات خودروسازی با بی تفاوتی نسبت به آمار تلفات سالیانه مرگ و میر بدلیل استاندارنبودن خوردو های داخلی و صرفا ...... لب برحقیقت می بندند
پراید درد از دل بر می دارد فقط پراید بعدش پارس و 405شدی سوار از هزار جا باد داخلشه
يعني سرعت اينترنت درايران از كره جنوبي هم بيشتره؟؟؟؟
این موارد اصلا چیز جدیدی نیست تا بوده همین بوده
تا وقتی اقتصاد ما اینگونه است و دستوری عمل میکند باید انتظار هرچیزی را داشت.
اقتصاد باید تابع شرایط حقیقی باشد و فاکتورهای حقیقی در آن نقش بازی کنند و تعیین قیمت و ارزش بکنند نه دستور بدهند و تمام.
حالم از هرچی شعار و تبلیغ فریبنده در خصوص تکریم مشتری و این اراجیف بهم میخوره، من هم دقیقا راس ساعت ۹ صبح به سایت مراجعه کردم و ...
این که نوشته مابه التفاوت قیمت پس از ...... تعیین میشود یعنی کلاهبرداری 100 درصدی از مردم

بابا نخرید
قبلاًبا دلال ها زدوبندکردنداینم برای ردگم کردن بود.
مسکو بودم. این ماشین اونجا به قیمت 47 میلیون تومان تبلیغ می شد.
این مثلا یک نمونه حقوق شهروندی ! که از طرف یک شرکت رعایت نمی شود . چرا شرکت پاسخگونیست . البته تقصیر خود ملت هم هست . در آلمان تمامی مردم به خاطر اینکه اب خوبی در این کشور نیست همه به جای آب شیر مصرف می کنند عادت کرده اند . از راه می رسند مثل ما در یخچال را باز می کنند به جای اب شیر می خورند . شیر را در این کشور گران کردند یعنی گاوداران . مردم هم یک ماه شیر نخریدند !!! در کشور ما کمپین نخریدن خودرو های بی کیفیت راه افتاد که روز اول تحویل بازی در می اورد . برای شکستن کمپین ملت دولت امد به ضرب و زور وام دادن خودروهای با قطعات چینی را آب کرد . خوب این حقوق شهروندی که از طرف خود دولت شکسته شده است !!!!
به این میگویند مدیریت تجارت ،، وای از حماقت ، همهٔ شهرهای ایران شده پارکینگ عمومی ، بکجا با این عجله ؟
تابناک عزیز من از ایران خودرو خوشم نمی آید ولی اولا سایت 9:03 باز شد این مربوط به اطلاعیه اسفند است که 3 دقیقه اشتباه آمد و سپس برداشته شد. اولین پر شدن سفید عاجی خرداد بود که 20 دقیقه طول کشید. من خودم سفید عاجی تیر ثبت نام کردم (9:30) . رنگهای دیگه اش تا ساعت 10 هم بود. لطفا تحقیق کنید بعد چاپ کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
دروغه. شما عامل ایران خودرو هستی؟
این یک شو تبلیغاتی بوده . مردم باید آگاه باشند و گول نخورند. این انحصار باید شکسته بشه آنهم با تحریمی که توسط مردم صورت بگیرد.
من نمیدونم تو این شراط پیش فروش بجز دلال بازی چه معنی دارد!
فروش ساندرو استپ وی هم همین جور شد خودشون خود نماینگیها خریدنند چون تفاون قیمت 10میلیون تومان در بازار ازاده نمیدونم تا کی باید اینقدر بی عدالتی باشه و دستگاههای نظارتی فقط نظاره !!! کنند
دوست من تو ایران خودرو کار میکنه، خودش میگه که این ثبت نامی هارو خودشون اغلب برمیدارن و فروش روی سایت حالت صوری داره. سهمیه خودشونه و به ظاهر فروش رو هم روی سایت میذارن برای خالی نبودن عریضه!!
این خودرو که بدرد نمیخوره مثل وان حموم میمونه.
اینقد که مردم خودروی خوب ندیدن اینجور خودروها براشون مثل آرزوست!!
برادر همه اینها بازی است. بعضی دلالها با بعضی نمایندگی ها دستشان در کاسه است. حالا اینکه 2 دقیقه بوده، ماشینی بود که فقط در نمایندگی ثبت نام میشد، ساعت 8 که نمایندگی باز شد گفتند ظرفیت تکمیله!!
کاشف به عمل اومد که صاحب نمایندگی کل سهمیه اون نمایندگی رو به نام خودش و.. ثبت نام کرده اند وتمام!
برای حل مشکل دلالیسم،دولت یا دستگاه های نظارتی میبایست جلوی پیشفروش خودرو با شرایط فعلی را بگیرند و خودروساز تنها فروش نقدی و تحویل فوری داشته باشند و دولت با گذاشتن مالیات برای نقل و انتقال خودرو بر حسب زمان خرید به صورت پلکانی(هر چه فاصله نقل و انتقال تا زمان خرید کمتر بود مالیات بیشتر و بعد از مثلا 6 ماه بدون مالیات نقل و انتقال، خرید خودرو فقط برای مصرف کننده واقعی به صرفه خواهد بود..خودروساز در حال حاضر برای تامین نقدینگی سود مشارکت تا 24 درصد هم پرداخت میکند جای سوال اینجاست با شرایط تورم تک رقمی و نرخ سود تسهیلات نهایت 18 دصد سیستم بانکی دولتی چگونه خودروساز قادر به تامین نقدینگی با نرخ کمتر از این از سیستم بانکی نیست..
واقعا جای تاسف داره ، اسم خودشون رو گذاشتن خودزو ساز
اینا در اصل بازار یاب فرانسوی ها هستن تا پورسانت بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
تا وقتی چنین تفکری هست که خودروساز خارجی میخواد مارو بچاپه خودروساز داخلی سروری میکنه و با خون مردم بازی
بايد سازمان حمايت از مصرف كننده و شوراي رقابت و غيره اين شركت را مجبور كنند كه ليست خريداران اين ثبت تام را براي كل خودروهاي فروخته شده در سايت قرار دهد . در ان صورت معلوم مي شود كه يك نفر چند خودرو خريده ( دلال ها مشخص مي شوند) و اينكه كي خريده است. اين يعني همان شفافيت اطلاعات. يك نمونه اش است.
از ماست که بر ماست!
وقتی کمپین نخریدن خودرو صفر با 25 تومن وام از بین میره، این بلا ها حقمونه و باید دلالها باج بدیم!

تابناک لطفا منتشر کن!
این فقط نقشه و بازارگرمی ایران خودرو است و میخواد با این حربه مردم به خرید این خودرو هجوم بیارن وگرنه این ماشین در کشورهای عربی ضعیفترین ماشین محسوب میشه
امیدوارم یه روز در این دوتا کارخونه کلاهبردار تخته شه و ما خودوروهای روز دینارو سوار شیم و این دوتا کمپانی هم میتونن برن تو کار گاری و فرغون چون در همین حدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
جشن می گیریم این چنین روزی رو
نگران نباشید انشاءالله برف میاد تورم را می اره پایین، خشک سالی تمام میشه، دوباره بهار میشه، ماشینم زیاد میشه.
پاسخ ها
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
دمت گرم
درگذشته دولت سهمیه ای برای کارمندان در نظر میگرفت که دست دلالان کمتر میرسید کاش این برنامه با بخشنامه اقای وزیر صنعت معدن وتجارت اجرایی شود
دست كمي از پيكان نداره
خرید خودرو صفر کیلومتر ممنوع. ایها الناس نکنید این کارو بخدا تا کی باج می دید به این مفت خورها.
جان هرکسی دوست دارید خودرو این لگن فروشها را نخرید بخدا بهتون التماس می کنند. . . .
کسی پیکان مدل پایین از دم قسط سراغ نداره بالاخره ما هم ماشین دار شیم؟؟؟؟؟؟؟؟
از یه طرف از غارت پولهامون توسط امریکا نگران و عصبانی هستیم.! ولی کسی نیست از غارت پول مردم توسط این لگن سازا نگران بشه! برای چی باید امریکا یا اسرائیل به ایران حمله نظامی کنند... وقتی خودمون داریم تیشه به ریشه خودمون می زنیم با پول خودمون و بدون زحمت بیگانگان!
این شگرد جدید ایران خودرو برای فروش به واسطه و افزایش عطش مردمه. کاری که در مورد استپ وی، اچ سی کراس و اخیرا کپچر انجام داد. ایران خودرو با این ترفند خودرو های خودش رو احتکار می کنه و سپس با حدود ده میلیون تومان بالاتر میفروشه. هیچ نظارتی هم وجود نداره چون دولتی ها زیر یوغ مافیای خودرو هستند.
اگر با هر شماره ملي و شماره گواهينامه براي هر ثبت نام كننده يكي امكان ثبت نام وجود داشت مصرف كننده مي توانست ثبت نام كند و دلال ها تعدادكمي ثبت نام مي كردند . الان هم دير نيست وزارت صنايع و سازمان حمايت از مصرف كننده اگر حامي مصرف كننده هستند ثبت نام بيشتر از يكي را براي هر فرد باطل كند و گرنه اول بايد در سازمان حمايت از مصرف كننده و تعزيرات را تخته كرد
وزير صنايع بداند اينگونه مديريت بجز نارضايتي چيز ديگري ايجاد نمي كند

شما با راي مردم به اين پست ها رسيده ايد
اگر نميخواهيد مردم ثبت نام كنند به طور ويژه توليدات را به خو و دوستانتان اختصاص دهيد.
صد در صد منافع مدیران شرکت در میانه که کل ماشین ها رو برای منفعت خودشون از دسترس مردم خارج کردن . تا وقتی مدیران کشورمان اینچنینی هستند . آگه نفت هزار دلار هم بشه بازم ایران کسری بودجه داره و هیچ پیشرفتی در ایران شاهد نخواهیم بود .
وقتی یک بازار آسان و بی رقیب در اختیار دوتا شرکت قرار داده شود معلوم است که بدون نگرانی هر آنچه بخواهند انجام می دهند. کجای دنیا ماشین به این صورت پیش فروش میشود. عملا شرکت ایران خودرو کار بانکی انجام می دهد که کاملا غیر قانونی است ولی کجایند حافظان قانون.
واقعا این مدل ،ماشین دلچسبی نیست. من روی صندلی عقب این ماشین نشستم احساس خفگی میکردم.
خلایق هر چه لایق ... سزای گرانفروش نخریدن است.

البته فقط واسه توو قصه ها....!!! نه واسه ما
همه نمایندگیها خودشون پیش خرید کردند و به مردم هیچ نرسید
احتمالا ایران خودرو فقط خودروهای دهه هفتاد فرانسوی رو می تونست خروار خروار بده توی بازار و احتمال زیاد این خودرو دهه هشتادی یکم سیستم پیچیده تری نسبت به پیکان و پژو۴۰۵ داره و ظرفیت تولید فقط دوازده دستگاه در سال هست و تا خرداد ماهیانه یه دستگاه تولید می کنه!!!!!!
یعنی فقط 2 دقیقه . پر کردن فرم بیش از اینها وقت لازم داشته. پس حتما از قبل فرمها پر شده . مطمئن باشین هیچ شهروند معمولی موفق به ثبت نام نشده . ضمنا این چه طرز فروش ماشینه که آدم از قیمت نهایی آن خبر نداره ؟
خلایق هرچه لایق.
فرهنگ نیاز بیش از عرضه سالهاست ریشه دوانده و جز فرهنگ مردم ایران شده است
دیه گو مارادونا با یک دست گل می زد !دیدین ؟
ايران خودرو حقوق مصرف كننده را رعايت نميكنه! چرا خودرويي كه ١٥٠٠٠ تا راه رفته بخاري كولر قفل مركزيش بايد خراب بشه ؟؟؟؟؟ سازمان حمايت از مصرف كننده كجاست؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
کیا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده برای شما دعا می کنند !!!
ايها الناس كپچر نخريد بمونه رو دست دلال ها محترم ! بعد ٣ ماه مجبور ميشن زير قيمتي كه خريدن بفروشند ! بعد ديگه از اينكارا نمي كنند ! اينكه نميشه به اينكار ميگن احتكار !
الان سایت باز هست و داره ثبت نام میشه. احتمالا مشکل فنی بوده
مال خودشون ديدم اينجوريه ٣٠ تا گذاشتم روش رفتم تويوتا پريوس اسم نوشتم. دوستان با اين پول و زير اين پول ويا يك ذره بالاتر ماشينا بهتر از كپچر ميدن ، مثل سراتو مونتاژ ، ريو ٥ . سنگ يانگ تيولي، ميتسوبيشي لنسر ،و....! بريد چيز ديگه بگيريد بزاريد ماشينا رو دستشون بمونه بعد يك مدت التماس قسطي خودشون ميان زير اين قيمت ميفروشند !
شرکت های انحصاری یعنی به زور ماشین های بنجل رو به مردم تحمیل کنن این عین کلاهبرداریه و خیانت به مردمه
لیاقت ما همین است.
شما هرچه بنویسید اینها کار خودشونو میکنند من چند ماهه گرفتارم و هیچ پاسخی نمی دهند به رادیو اقتصاد پیام دادم قرارشد پیگری کنند و پیگیری هم کردنند و متاصفانه گفتنند جواب ما را هم نمی دهند
این وضعیت ایران خودرو است نه پاسخ گو هستند نه کیفیت دارند نه مشتری مدار هستند نه به موقع تحویل میدهند مثل تف سربالا شدند هر کاری بکنی به خودت برمیگرده و بعد یه مدت از ایران خودرو و خودروی ایرانی متنفر میشی مثل من که از مهرماه هنوز خودروی خودم را تحویل نگرفتم
بگذریم اینا که پاسخگو نیستند
پاسخ ها
حقگو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
خوشحالم که از مهر ماه ماشینت رو تحویل نگرفتی انشا الله همه پولت و بخورن و بهت هیچ چی ندن
تا تو باشی از ایران خودر رو نخری
صحبتهای دوستان همه درست میباشد و متاسفانه نظارت سازمان حمایت از مصرف کننده و یا شورای رقابت و قیمت گذاری و تعزیرات و در کل سازمانهای دولتی که وظیفه تنظیم بازار را دارند ناچیز و بعضا بی خاصیت مانده چون سهام اصلی خودرو سازان متعلق به دولت است و اگر حمایت این شرکتها از طرف دولت با پول بیت المال نبود کمتر از دو دقیقه ورشکست میشدند اینها حتی به خریداران اندک خود هم احترام نمیگذارند و درکل این مردم هستند که با رساندن سود 200 درصدی خود این شرکتها را پشتیبانی میکنند و دولتهای قبل، از بیست سال پیش قول کیفیت و تعدیل قیمت را داده بودند پس چی شد؟! درضمن وام خرید خودرو که پارسال به مردم میدادند در اصل وامی نبود که دولت به خریداران بدهد اگر دولت پولی داشت خب حقوق کارمندان خودرا میداد و فقط خودرو سازان ماشین‌های فروش نرفته خودرا بصورت اقساط دادند به مردم و اگر میگفتند خودمان قسطی میدهیم دیگه نمیتوانستند وام های چندین هزار میلیاردی را به بهانه کمبود نقدینگی از خزانه دولت دریافت کنند و مجلس را متقاعد به گرفتن وام کنند و جالبه از طرف بیت المال حمایت میشوند ولی با مردم برخورد منصفانه تجاری ندارند چنین شرکتهایی سالهاست ورشکسته شده اند.
میدوارم یه روز در این دوتا کارخونه کلاهبردار تخته شه و ما خودوروهای روز دینارو سوار شیم و این دوتا کمپانی هم میتونن برن تو کار گاری و فرغون چون در همین حدن
کاملا مشخصه که ایران خودرو عمدا اینکارو کرده که بگه محصولاتمون اونقدر مشتری داره که توی دو دقیقه همش فروش میره.تو دو دقیقه حتی نمیشه فرم ثبت نام رو تکمیل کرد چه برسه به واریز پول.
فقط تحریم میتونه جوابگوی این شرکتهای ورشکسته و ناکارآمد باشه
ما یکبار این و امتحان کردیم بار دوم باید تحریم بشن با مدت طولانی تری که از شر اینها خلاص شیم
ملت تو رو خدا نخرید
انحصار را بردارید
همه کشورهای همسایه ماشین های روز و با کیففیت دنیا رو سوار میشن انوقت.....متأسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
خلایق هر چه لایق. حقمونه. هر چقدر به این ملت میگی بابا دست اتحاد بدست هم بدید و توی همه کارها پشتیبان هم باشید تا اوضاع درست شه اما فایده نداره. بخدا اگه مردم این آشغالها رو بنام خودرو صفر نخرن لا اقل تا یکی دو سال و برن دست دوم بخرن تا حدودی اوضاع درست میشه. اما کو گوش شنوا.
مردم ما طوری اند که اگه روزی پراید پنجاه میلیون تومن هم بشه واسه خریدن صف می بندن و سایت ها زود بسته میشن
بخورید حال کنید ما رو چه به این ماشینها خاک بر سر من که رفتم کارمند شدم سبزی میفروختم توی گاری الان وضعم بهتر بود .
رمزثروتمندشدن یک عده دراین کشورفقط یک کلمه است
رانت
الان برید سایتها رو چک کنید همون حواله تحویل خرداد و تیر رو با ۵میلیون بیشتر دارن میفروشن.
در دو فضای متفاوت حضور داشتم در یکی از ادارات نیمه دولتی صنعتی که مهندسین و دکترین معتبر ترین دانشگاههای کشور بخاط ماهی سه میلیون تو مان صبح تا شب با نرم افزار های مهندسی کار میکردند و چشم از مانیتور بر نمیداشتند و اما در بازار تهران کسانی را میبینم با یک تلفن بین خریدار و تولید کننده قرار میگیرند و با یک تماس ممکن است تا دو برابر حقوق ان مهندس را دریافت کنند طبیعی است در چنین شرایطی ان نخبگان به فرانسه یا سایر کشور های صنعتی مهاجرت میکنند ان کشور ها با مغز های فراری ما و سایر کشور های مثل ما رنو کپچر میسازند و با هزار منت و امروز و فردا به ملت ما میفروشند این وسط ایران خود رو نقش همان دلال را بازی میکند
سلام.
بله ماشين عرضه ميشه و در دو دقيقه هم پر ميشه ولي براي هر نمايندگي همون اول سهميه ميدن و نمايندگي ها تمام سهميه را خودشون برميدارن. اگر يه سري تو سايت باما بزنيد ميبينيد از روز بعد با سودها از 2 تا 10 ميليون گذاشتن برا فروش.
اگر تماس هم بگيريد طرف خيلي راحت ميگه چه رنگي را ميخواهيد يعني طرف سهميه را كامل برداشته و با يه سود خوب دوباره ميفروشه.
اين كه دوستان ميگن خودروساز. اينها خودرو ساز نيستن اينها دلال خودرو هستن.
خدا لعنتتان کند که این بلا را سر مردم میاورید
اين اطلاعيه ها فقط فقط براي كاركنان اين شركت هاست .با خبر قبلي كاركنان خود صادر مي شود اگر سودي هست خريد انجام و حواله آن فروخته مي شود تحقيق كنيد.
عجب ملتی داریم والله،
برای ماشین قسطی با بهره بالا جون میدن! واقعا که!
من هیچ پول برای ماشین تو این مملکت نمیدم!
چرا دروغ مي گوييد من خودم ساعت 11:10 وارد سايت شدم و از تحويل خرداد رنگ خاكستري باز بود و از تحويل تيرماهي هم فقط رنگ قهوه اي پرشده بود بقيه رنگها اصلا پرنشده بود واويلا از اين همه كذب
خدا لعنت کنه همشونو مردم رو گذاشتن سر کار فکر کردن ملت مثل خودشون هستن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار