بازدید 13614
۶

موافقت دولت با تعطیلی هشتم ربیع‌الاول

کد خبر: ۶۴۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 18 December 2016
رئیس مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با تعطیلی هشتم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.

به گزارش ایسنا، در جریان رفع ایرادات شورای نگهبان از لایحه احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور، بند الحاقی 6 ماده 41 این لایحه که در آن پیش‌بینی شده بود هشتم ربیع‌الاول سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) به عنوان تعطیل رسمی تعیین می‌شود مورد بررسی قرار گرفت و رئیس مجلس گفت که این ایراد مرتفع شده زیرا پیش از این شورای نگهبان ایراد اصل 75 (بار مالی) به این لایحه گرفته بود که دولت و آقای روحانی اعلام کردند با این مصوبه موافق هستند لذا اشکال اصل 75 این مصوبه مرتفع می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
یه سئوال ؟ اون وقت این تعطیلی عزا حساب میشه یا جشن؟
دولت از یک طرف پیشنهاد سامان دهی تعطیلات را می دهد از طرف دیگر تعطیلات را افزایش می دهد !!!
پیشنهاد میشود سالروز تولد و وفات همه معصومین در کل کشور و سالروز تولد و وفات امامزادگان جلیل القدر در استان مدفنشان هم تعطیل اعلام شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
یعنی 300 روز تعطیل در سال!!
ایرجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
معلومه که حقوق بگیری که نفست از جای گرم در میاد . اگه صاحب کار بودی برای هر یک روز تعطیلی باید خسارت می دادی و یا برای اینکه خرجت کم بشه پرسنلت رو بیرون می کردی تا بتونی حقوق بقیه پرسنل رو پرداخت کنی اونوقت می خواستی جمعه ها هم تعطیل نباشه!؟ یکی از مشکلات اقتصادی این مملکن اینه که ما فقط نوک دماغمون رو می بینیم و اصلا به این فکر نمی کنیم که اگر پول در نیاد ، پس ما هم کار نخواهیم داشت !؟؟؟
اگر منظور از این تعطیل اعلام بزرگداشت ائمه طاهرین است همه میدانیم که آنها راضی به حق الناس و تعطیلی کار و کاسبی مردم نبوده و نیستند. پیشنهاد میکنم فقط برای تولد و وفات پنج تن علیهم السلام تعطیل رسمی داشته باشیم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر