بازدید 3925

حفاری قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد

کد خبر: ۶۴۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 17 December 2016
تیم ملی حفاری قهرمان جام باشگاه های وزنه‌برداری آسیا شد و نیروی زمینی و ذوب آهن دیگر تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابتها در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، جام باشگاه‌های وزنه‌برداری آسیای قطر کاپ با رقابت وزنه‌برداران فوق سنگین به پایان رسید که آخرین مدل طلا این رقابتها به وزنه بردار ازبکستان رسید.
محسن بهرام‌زاده از تیم شرکت ملی حفاری خوزستان، حامد مجیدی  و رضا روحی از تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان نمایندگان ایران بر روی تخته رفتند که بهرام‌زاده موفق به کسب مدال نقره شد.
در پایان نیز تیم ملی حفاری موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و نیروی زمینی و ذوب‌آهن به ترتیب دوم و سوم شدند.

عملکرد سه وزنه‌بردار ایران در دسته 105+ کیلوگرم:
محسن بهرام‌زاده وزنه‌بردار تیم ملی حفاری اهواز در حرکت یکضرب سه مرتبه وزنه‌های 178، 186 و190 کیلوگرم را بالای سر ببرد. در حرکت دوضرب وزنه‌های 215 و 223 را مهار کرد ولی نتوانست برای سومین مرتبه 230 را بالای سر ببرد. بهرام‌زاده در مجموع با 413 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.
حامد مجیدی از تیم ذوب‌آهن اصفهان هم سه وزنه 172، 180 و185 کیلوگرم را مهار کرد ولی بعد از حریف ازبک خود به مدال برنز رسید. وی در دوضرب پس از مهار وزنه 210 کیلویی، دیگر موفقیتی نداشت و در مهار وزنه 221کیلوگرمی با مصدومیت مواجه شد و برای سومین مرتبه به روی تخته نیامد.
رضا روحی عضو تیم وزنه‌برداری ذوب آهن اصفهان فقط وزنه 171 کیلویی را بالای سربرد و دو مرتبه پیاپی وزنه‌های 180 و 181 کیلویی را نتوانست مهار کند. وی در حرکت دوضرب موفقیت چشمگیری نداشت و فقط وزنه 215 کیلویی را مهار کرد.
 
 رده‌بندی تیمی:
1-شرکت ملی حفاری اهواز با 592 امتیاز به مقام قهرمانی جام باشگاههای آسیا دست یافت.
2-تیم وزنه‌برداری نیروی زمینی با 568 امتیاز نایب قهرمان شد.
3-ذوب آهن اصفهان با 567 امتیاز به مدال برنز تیمی رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی